Ik weet niet of dat eigenlijk wel iets uit maakt. Politiek bestaat over het algemeen sowieso niet uit de beste leiders en beste bestuurders, die kunnen namelijk in het bedrijfsleven vele malen meer verdienen dan in de politiek. Daar komt nog eens bij dat een goede leider ook niet gelijk in de coalitie komt.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:28 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De VVD is helemaal niet zo ervaren. Bekijk die lijst maar.
PVV goed in Groningenquote:Op donderdag 23 november 2023 00:31 schreef koos_vriendloos het volgende:
Groningen is binnen
[ afbeelding ]
Dat begrijp ik niet. Je valt toch geen vrouwen lastig in de trein? Schopt geen grensrechters dood of schiet filmmakers van de fiets? Als je gewoon netjes gedraagt is er weinig aan de hand.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:24 schreef -XOR- het volgende:
Als iemand met een niet-westerse migratieachtergrond voel ik mij momenteel geen Nederlander meer.
En terecht.quote:
Ja, daar zitten wel veel gemeenten rond Ter Apel en zuid Limburg tussen. Door de grote steden zal het wat minder zijn straksquote:Op donderdag 23 november 2023 00:36 schreef koos_vriendloos het volgende:
Maurice de hond prognose
[ afbeelding ]
Dat is wel een kanttekening, maar schijnt wel vrij steady te zijn. Die gaan denk ik boven de 35 komen. Echt bizar veel.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:37 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja, daar zitten wel veel gemeenten rond Ter Apel en zuid Limburg tussen. Door de grote steden zal het wat minder zijn straks
Hebben nog een probleem met maar 45 kandidatenquote:Op donderdag 23 november 2023 00:39 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Dat is wel een kanttekening, maar schijnt wel vrij steady te zijn. Die gaan denk ik boven de 35 komen. Echt bizar veel.
Ik voel mij niet zo lekker tussen dit soort laagbegaafd paupervolk dat mijn nationaliteit voorwaardelijk acht:quote:Op donderdag 23 november 2023 00:31 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Je valt toch geen vrouwen lastig in de trein? Schopt geen grensrechters dood of schiet filmmakers van de fiets? Als je gewoon netjes gedraagt is er weinig aan de hand.
Jan draait zich om in zijn grafquote:Op donderdag 23 november 2023 00:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Positie van Marijnissen is toch ook niet meer houdbaar? Het politbureau in Oss zal het wel oneens zijn met deze stelling.
Is gecremeerd.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:42 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Jan draait zich om in zijn graf
Ah hij is een van de goeie begrijp ik.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:31 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Je valt toch geen vrouwen lastig in de trein? Schopt geen grensrechters dood of schiet filmmakers van de fiets? Als je gewoon netjes gedraagt is er weinig aan de hand.
Hoezo is dat een probleem?quote:Op donderdag 23 november 2023 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben nog een probleem met maar 45 kandidaten
Een paar richting kabinet, een paar afvallers. Dus veel meer zetels kunnen ze niet halen want dan hebben ze niemand meerquote:
Tenzij we Limburg weggeven ofzoquote:Op donderdag 23 november 2023 00:47 schreef heywoodu het volgende:
"Inmiddels zijn 74 gemeenten geteld, dat loopt steeds meer op."
Ja, het zal niet minder worden.
Het feit dat jij 2,5 miljoen mensen wegzet als laagbegaafd zegt meer over jou. Misschien moet je eens wat verder kijken dan alleen je éigen wereldje.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik voel mij niet zo lekker tussen dit soort laagbegaafd paupervolk dat mijn nationaliteit voorwaardelijk acht:
https://www.pvv.nl/nieuws(...)teit-criminelen.html
Geen nachtbagger op de NPO?quote:Op donderdag 23 november 2023 00:47 schreef heywoodu het volgende:
Huh, nog geen 20% van de stemmen geteld en de uitzending stopt? wtf
Denk ook 10% daar, op zich geen slecht idee om die grenzen dicht te gooien.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:48 schreef RAVW het volgende:
Zo dat is een grote voor de PVV in Rotterdam :-)
Interesseert me niet. Mensen die mij mijn grondrechten willen afpakken kunnen de tering krijgen.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:47 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Het feit dat jij 2,5 miljoen mensen wegzet als laagbegaafd zegt meer over jou. Misschien moet je eens wat verder kijken dan alleen je éigen wereldje.
En dat met een PVDA burgermeester uit Marokkoquote:Op donderdag 23 november 2023 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk ook 10% daar, op zich geen slecht idee om die grenzen dicht te gooien.
Geert is niet zo extreem meer joh, maak je niet druk.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Interesseert me niet. Mensen die mij mijn grondrechten willen afpakken kunnen de tering krijgen.
alsof ze 1- 10 bewindspersonen zouden leveren 2- geen mensen in hun partij hebben die mogelijk de zetels op zouden kunnen vullen.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een paar richting kabinet, een paar afvallers. Dus veel meer zetels kunnen ze niet halen want dan hebben ze niemand meer
Die kan gelijk mee, heeft toch nog steeds een dubbele nationaliteit.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:51 schreef RAVW het volgende:
[..]
En dat met een PVDA burgermeester uit Marokko![]()
![]()
AUW en pijnlijk voor het CDA daarquote:Op donderdag 23 november 2023 00:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Tubbergen (voormalig CDA-bolwerk)
[ afbeelding ]
Natuurlijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Geert is niet zo extreem meer joh, maak je niet druk.
Dat is bijna 1:1 CDA -> NSCquote:Op donderdag 23 november 2023 00:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Tubbergen (voormalig CDA-bolwerk)
[ afbeelding ]
Snap ik. En daar zou ik me niet druk om maken, want daar gaat geen coalitie in mee. Wilders heeft geen absolute meerderheid.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Interesseert me niet. Mensen die mij mijn grondrechten willen afpakken kunnen de tering krijgen.
Nee hoor mijn moeders kant avnd e familie woont daar , maar daar is echt veel PVVquote:Op donderdag 23 november 2023 00:54 schreef Maver24 het volgende:
Sjeesh, pvv ook in den haag, nou dat is wel het laatste wat ik had verwacht
Klap voor D66. Maar de helft zit zo`n beetje bij GL/PvdA. Dus die komen wel weer terug.quote:
Daar kan ik me iets bij vioorstellen. Als geert de kans krijgt volgt er een mooi potje hak- en breekwerk in de hilversumse speeltuin die met belastinggeld draaiende wordt gehouden. Harm naar het UWV denk ik.quote:
Dan gaan de grenzen ook niet dicht dus. Allebei kan niet waar zijn.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Geert is niet zo extreem meer joh, maak je niet druk.
Als je niet op de kieslijst staat mag je geen zetel innemen.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
alsof ze 1- 10 bewindspersonen zouden leveren 2- geen mensen in hun partij hebben die mogelijk de zetels op zouden kunnen vullen.
Daar missen we dan ook verder bijzonder weinig aan.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:55 schreef quo_ het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij vioorstellen. Als geert de kans krijgt volgt er een mooi potje hak- en breekwerk in de hilversumse speeltuin die met belastinggeld draaiende wordt gehouden. Harm naar het UWV denk ik.
Hij geeft aan die extreme punten die in strijd zijn met de grondwet te laten vallen.quote:
Denk dat veel mensen tegen gaat vallen straks die PVV hebben gestemd, die dachten echt dat alle grenzen dicht gaan, mensen uitzetten etc.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan gaan de grenzen ook niet dicht dus. Allebei kan niet waar zijn.
Ja.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft aan die extreme punten die in strijd zijn met de grondwet te laten vallen.
Voel jij je nou eigenlijk aangedaan als Marokkaan door deze uitslag?
Ja gaat best snel eigenlijk allemaal ondanks de grote stembiljetten.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:56 schreef Evangelion het volgende:
Damn de grote steden zijn snel vandaag?
Zal vast alleen nog maar een gedeelte zijnquote:Op donderdag 23 november 2023 00:56 schreef Evangelion het volgende:
Damn de grote steden zijn snel vandaag?
Ze hoeven toch ook niet per definitie iemand op de kieslijst aan te stellen als minister?quote:Op donderdag 23 november 2023 00:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je niet op de kieslijst staat mag je geen zetel innemen.
Wat blijft er dan over van Wilders' partij standpunten, eigenlijk?quote:Op donderdag 23 november 2023 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij geeft aan die extreme punten die in strijd zijn met de grondwet te laten vallen.
Voel jij je nou eigenlijk aangedaan als Marokkaan door deze uitslag?
Mwa dat zal wel meevallen, denk dat veel mensen toch vooral een punt willen maken dat het echt veel minder moet qua migratie omdat het (over)vol dreigt te raken.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen tegen gaat vallen straks die PVV hebben gestemd, die dachten echt dat alle grenzen dicht gaan, mensen uitzetten etc.
Nee, dat hoeft inderdaad niet. Maar je kan geen mensen meer toevoegen aan de lijst. Bij 45 houdt het dus op.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ze hoeven toch ook niet per definitie iemand op de kieslijst aan te stellen als minister?
Utrecht is ook geen kleintje die moet nog komenquote:Op donderdag 23 november 2023 00:59 schreef bertrandtraore het volgende:
De drie grootste steden zijn al geweest. Respect.
Letterlijk vrij weinig maar de kernwaarden blijven inhoudelijk hetzelfde. Er worden sowieso vrijwel nooit punten uit het verkiezingsprogramma letterlijk overgenomen in een regeerakkoord. Dat leunt toch altijd wel op laffe compromissen. Dus in die zin is het allemaal niet zo wereldschokkend.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat blijft er dan over van Wilders' partij standpunten, eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |