Ik weet niet of dat eigenlijk wel iets uit maakt. Politiek bestaat over het algemeen sowieso niet uit de beste leiders en beste bestuurders, die kunnen namelijk in het bedrijfsleven vele malen meer verdienen dan in de politiek. Daar komt nog eens bij dat een goede leider ook niet gelijk in de coalitie komt.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:28 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De VVD is helemaal niet zo ervaren. Bekijk die lijst maar.
PVV goed in Groningenquote:Op donderdag 23 november 2023 00:31 schreef koos_vriendloos het volgende:
Groningen is binnen
[ afbeelding ]
Dat begrijp ik niet. Je valt toch geen vrouwen lastig in de trein? Schopt geen grensrechters dood of schiet filmmakers van de fiets? Als je gewoon netjes gedraagt is er weinig aan de hand.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:24 schreef -XOR- het volgende:
Als iemand met een niet-westerse migratieachtergrond voel ik mij momenteel geen Nederlander meer.
En terecht.quote:
Ja, daar zitten wel veel gemeenten rond Ter Apel en zuid Limburg tussen. Door de grote steden zal het wat minder zijn straksquote:Op donderdag 23 november 2023 00:36 schreef koos_vriendloos het volgende:
Maurice de hond prognose
[ afbeelding ]
Dat is wel een kanttekening, maar schijnt wel vrij steady te zijn. Die gaan denk ik boven de 35 komen. Echt bizar veel.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:37 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja, daar zitten wel veel gemeenten rond Ter Apel en zuid Limburg tussen. Door de grote steden zal het wat minder zijn straks
Hebben nog een probleem met maar 45 kandidatenquote:Op donderdag 23 november 2023 00:39 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Dat is wel een kanttekening, maar schijnt wel vrij steady te zijn. Die gaan denk ik boven de 35 komen. Echt bizar veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |