Dat is zijn home country natuurlijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Oldenzaal
[ afbeelding ]
Tweede gemeente voor Pieter
Als iemand met een niet-westerse migratieachtergrond voel ik mij momenteel geen Nederlander meer.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:13 schreef Claudia_x het volgende:
Die man die nu bij de NOS wordt geïnterviewd, zegt heel interessante dingen en iets wat een pijnpunt is voor veel progressieven: mensen met een migratie-achtergrond hebben vaak niet zoveel problemen met de PVV-standpunten en liggen daar vanavond niet zo wakker om als Timmermans. (Ik parafraseer.)
BBB niet zo goed daar in Oldenzaalquote:Op donderdag 23 november 2023 00:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Twente zal wel redelijk voor Pieter gaan
Ik gok eigenlijk dat er van al die ambities weer niks terecht gaat komen, met name omdat het aan alle kanten zal imploderen door onervaren bestuurders en geharrewar in de fracties.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel positief in: migratie terugdringen, wat democratieherstellende maatregelen nemen, het niet al te gek maken met de klimaatmaatregelen en in Europees verband tegenwicht bieden aan het uitkleden van nationale soevereiniteit. Meer geld voor de zorg, defensie en politie en klaar is kees.
Als Tukker kan ik zeggen dat de mensen daar meer hebben met Omtzigt dan Van der Plas. Al zijn dat geen boeren/werken niet in de landbouw sector.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
BBB niet zo goed daar in Oldenzaal
So you are Chinese.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als iemand met een niet-westerse migratieachtergrond voel ik mij momenteel geen Nederlander meer.
De VVD is ervaren en NSC bestaat voor een deel uit oud-CDA'ers. Ik ben zelf vooral benieuwd of die karakters niet verschrikkelijk gaan botsen. We hebben nu niet meer iemand als Rutte die voor smeermiddel zorgt.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok eigenlijk dat er van al die ambities weer niks terecht gaat komen, met name omdat het aan alle kanten zal imploderen door onervaren bestuurders en geharrewar in de fracties.
Jij lijkt mij een type die het ook gaat redden elders.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als iemand met een niet-westerse migratieachtergrond voel ik mij momenteel geen Nederlander meer.
Gelukkig omarmt Timmermans je.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gun die vrouw ook eens wat joh. Anders staat ze er ook maar een beetje dom bij te kijken.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:25 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen ze bij die NOS die uitslagen niet gewoon in zijn geheel laten zien ipv dat onoverzichtelijke getik op een paar staafjes
Dat zal in elk geval makkelijker zijn dan Timmermans omarmen.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gelukkig omarmt Timmermans je.
De VVD is helemaal niet zo ervaren. Bekijk die lijst maar.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De VVD is ervaren en NSC bestaat voor een deel uit oud-CDA'ers. Ik ben zelf vooral benieuwd of die karakters niet verschrikkelijk gaan botsen. We hebben nu niet meer iemand als Rutte die voor smeermiddel zorgt.
Nummer 3 is ook binnen. Oost Gelre.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Oldenzaal
[ afbeelding ]
Tweede gemeente voor Pieter
En dan wint uiteindelijk Bert of Ernie. Schiet je ook geen hol mee op.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:26 schreef Maver24 het volgende:
Amerikaanse verkiezingen zijn leuker, heel de nacht wakker blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |