Geen PvdD. Nu weet ik waarom ik dat altijd een uithoek met domme boeren vind.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Emmen
[ afbeelding ]
36,5% in Emmen![]()
![]()
Oh helemaal mee eens hoorquote:Op donderdag 23 november 2023 00:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is fijn voor je, maar dat is niet wat ik bedoel. Je kunt er niet vanuit gaan dat mensen die zelf een migratie-achtergrond net zo'n voorstander van het ontvangen van migranten zijn als Timmermans. Vaak zijn ze veel rechtser en conservatiever. Da's dan ook de spagaat waar links al een eeuwigheid in zit: de mensen met wie ze het zo goed bedoelen (de armen, de mensen met een migratie-achtergrond) houden er vaak geen progressieve ideeën op na.
Niet in de top10 van Emmen, 1,2% in Emmenquote:Op donderdag 23 november 2023 00:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen PvdD. Nu weet ik waarom ik dat altijd een uithoek met domme boeren vind.
Paar maanden sowieso niet. Als het echt totaal mislukt dan zal het voorjaar 2025 worden, in 2024 zijn er namelijk ook nog EU verkiezingen.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:19 schreef eenjongen... het volgende:
Wat denken jullie? Gaat er een coalitie gevormd worden of kunnen we over een paar maanden weer gaan stemmen?
Als Wilders wil regeren moet hij veel compromissen sluiten. Hij kan makkelijk blaffen als anderen dat deden, maar nu is hij zelf aan zet.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:19 schreef eenjongen... het volgende:
Wat denken jullie? Gaat er een coalitie gevormd worden of kunnen we over een paar maanden weer gaan stemmen?
Omtzigt is al om en Yesilgoz kan ook niks anders dan meedoen, of ze moet vannacht nog als nummer 2 uit de bus rollen. Maar dan nog zal ze niet haar ziel aan Timmermans verkopen zonder Geert. Da's politieke zelfmoord.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:19 schreef eenjongen... het volgende:
Dat lukt.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:19 schreef eenjongen... het volgende:
Tuurlijk. Genoeg mogelijkheden op rechts hoor. Dit zou makkelijker moeten gaan dan jaren voorheen.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:19 schreef eenjongen... het volgende:
Terwijl je er zo'n mooie dierentuin hebt.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen PvdD. Nu weet ik waarom ik dat altijd een uithoek met domme boeren vind.
Klopt, wij hadden het er al over dat dat handig zou zijn om samen te doen, maar dat haal je sowieso nietquote:Op donderdag 23 november 2023 00:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Paar maanden sowieso niet. Als het echt totaal mislukt dan zal het voorjaar 2025 worden, in 2024 zijn er namelijk ook nog EU verkiezingen.
Dat is dus tegen de PvdD standpuntenquote:Op donderdag 23 november 2023 00:21 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Terwijl je er zo'n mooie dierentuin hebt.
Het is wederzijdse opportunisme ten top. Wat dat betreft was Denk ook wel een noodzakelijkheid.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is fijn voor je, maar dat is niet wat ik bedoel. Je kunt er niet vanuit gaan dat mensen die zelf een migratie-achtergrond hebben net zo'n voorstander van het ontvangen van migranten zijn als Timmermans. Vaak zijn ze veel rechtser en conservatiever. Da's dan ook de spagaat waar links al een eeuwigheid in zit: de mensen met wie ze het zo goed bedoelen (de armen, de mensen met een migratie-achtergrond) houden er vaak geen progressieve ideeën op na.
Ik zie het ook wel positief in: migratie terugdringen, wat democratieherstellende maatregelen nemen, het niet al te gek maken met de klimaatmaatregelen en in Europees verband tegenwicht bieden aan het uitkleden van nationale soevereiniteit. Meer geld voor de zorg, defensie en politie en klaar is kees.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lukt.
Ik ben positief ingesteld als mens maar ook nu zie ik het oprecht gebeuren.
Twente zal wel redelijk voor Pieter gaanquote:Op donderdag 23 november 2023 00:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Oldenzaal
[ afbeelding ]
Tweede gemeente voor Pieter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |