quote:Op woensdag 22 november 2023 23:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handige uitslagen link:
https://app.nos.nl/nieuws/tk2023/
PVDA moet gewoon een leuke spontane huisvader (wouter bos) van middelbare leeftijd hebben die wel energie uitstraalt en volop achter de werkende nederlander staat.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De grootste niet, denk ik. Maar ik snap die boze man niet. Past imo niet bij de PVDA.![]()
En die samenwerking is voor mij een reden om er nooit op te stemmen.
Mona, daar word je blij van.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:12 schreef eenjongen... het volgende:
Maar wat je ook van de uitslag vind, we zijn toch allemaal ontzettend blij dat Mona Keizer niet onze premier wordt
Dus jij verkoopt beroepshalve buttplugs?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:59 schreef jigggy het volgende:
[..]
Heb jetten vaak als klant in m’n winkel ,aardige vent
1 op de 4 klopt sowieso al niet. Niet iedereen die je op straat ziet is stemgerechtigd en 20% van de stemgerechtigden hebben niet gestemd. Voor de rest ook een waardeloos draadje verder.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:59 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Goed draadje waar ik mij helemaal in kan vinden.
Alle landen schuiven steeds meer op naar rechts.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Timmermans die net doet alsof de wereld vergaat... het zal allemaal wel meevallen. We staan alleen nogal voor lul in het buitenland
Ik zie mezelf ook echt als progressief en ik slaap er vannacht ook geen minuut minder om, vooral omdat ik denk dat dit niet heel lang gaat duren. Dat heeft het verleden wel uitgewezen. Je moet de PVV alleen nu niet volledig uitsluiten, des te sneller is het voorbij.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:13 schreef Claudia_x het volgende:
Die man die nu bij de NOS wordt geïnterviewd, zegt heel interessante dingen en iets wat een pijnpunt is voor veel progressieven: mensen met een migratie-achtergrond hebben vaak niet zoveel problemen met de PVV-standpunten en liggen daar vanavond niet zo wakker om als Timmermans. (Ik parafraseer.)
Die hebben last van dieven tochquote:Op donderdag 23 november 2023 00:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Emmen
[ afbeelding ]
36,5% in Emmen![]()
![]()
Ach, het scheelt dat voor Wilders en co het buitenland niet bestaat.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Timmermans die net doet alsof de wereld vergaat... het zal allemaal wel meevallen. We staan alleen nogal voor lul in het buitenland
Op naar een kabinet met de 88 zetels.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geert verovert Limburg met 40-45% van de stemmen
Ja mega veel criminaliteit (volgens Johan Derksen).quote:
8 keer geteld neem ik aan?quote:Op donderdag 23 november 2023 00:16 schreef eenjongen... het volgende:
Wij kwamen ook één stemformulier tegen, waarbij de top 8 van een partij was ingekleurd
Misschien met 7 machtigingenquote:Op donderdag 23 november 2023 00:16 schreef eenjongen... het volgende:
Wij kwamen ook één stemformulier tegen, waarbij de top 8 van een partij was ingekleurd
Ken enkele die erop gestemd hebben. Als hij het heeft over Nederlanders voelen zij zich ook aangesproken. Hier geboren en getogen. Hebben te maken met dezelfde problemen als de witte Nederlanders.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:13 schreef Claudia_x het volgende:
Die man die nu bij de NOS wordt geïnterviewd, zegt heel interessante dingen en iets wat een pijnpunt is voor veel progressieven: mensen met een migratie-achtergrond hebben vaak niet zoveel problemen met de PVV-standpunten en liggen daar vanavond niet zo wakker om als Timmermans. (Ik parafraseer.)
Ze doen het goed bij CU stemmers. Die partij is natuurlijk ook wel erg naar links opgeschoven de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:16 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd of ze zo de immer uitgebreide dynamiek van de SGP nog even gaan analyseren!
[ afbeelding ]
Dat is fijn voor je, maar dat is niet wat ik bedoel. Je kunt er niet vanuit gaan dat mensen die zelf een migratie-achtergrond hebben net zo'n voorstander van het ontvangen van migranten zijn als Timmermans. Vaak zijn ze veel rechtser en conservatiever. Da's dan ook de spagaat waar links al een eeuwigheid in zit: de mensen met wie ze het zo goed bedoelen (de armen, de mensen met een migratie-achtergrond) houden er vaak geen progressieve ideeën op na.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook echt als progressief en ik slaap er vannacht ook geen minuut minder om, vooral omdat ik denk dat dit niet heel lang gaat duren. Dat heeft het verleden wel uitgewezen. Je moet de PVV alleen nu niet volledig uitsluiten, des te sneller is het voorbij.
Tot nu toe ben je al bijna twintig minuten wakker deze nacht.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook echt als progressief en ik slaap er vannacht ook geen minuut minder om, vooral omdat ik denk dat dit niet heel lang gaat duren. Dat heeft het verleden wel uitgewezen. Je moet de PVV alleen nu niet volledig uitsluiten, des te sneller is het voorbij.
Vreemd die moeite om naar zo'n stemlokaal te gaan om zo'n ongeldige stem te produceren.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:16 schreef eenjongen... het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |