Denk ook 10% daar, op zich geen slecht idee om die grenzen dicht te gooien.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:48 schreef RAVW het volgende:
Zo dat is een grote voor de PVV in Rotterdam :-)
Interesseert me niet. Mensen die mij mijn grondrechten willen afpakken kunnen de tering krijgen.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:47 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Het feit dat jij 2,5 miljoen mensen wegzet als laagbegaafd zegt meer over jou. Misschien moet je eens wat verder kijken dan alleen je éigen wereldje.
En dat met een PVDA burgermeester uit Marokkoquote:Op donderdag 23 november 2023 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk ook 10% daar, op zich geen slecht idee om die grenzen dicht te gooien.
Geert is niet zo extreem meer joh, maak je niet druk.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Interesseert me niet. Mensen die mij mijn grondrechten willen afpakken kunnen de tering krijgen.
alsof ze 1- 10 bewindspersonen zouden leveren 2- geen mensen in hun partij hebben die mogelijk de zetels op zouden kunnen vullen.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een paar richting kabinet, een paar afvallers. Dus veel meer zetels kunnen ze niet halen want dan hebben ze niemand meer
Die kan gelijk mee, heeft toch nog steeds een dubbele nationaliteit.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:51 schreef RAVW het volgende:
[..]
En dat met een PVDA burgermeester uit Marokko![]()
![]()
AUW en pijnlijk voor het CDA daarquote:Op donderdag 23 november 2023 00:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Tubbergen (voormalig CDA-bolwerk)
[ afbeelding ]
Natuurlijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Geert is niet zo extreem meer joh, maak je niet druk.
Dat is bijna 1:1 CDA -> NSCquote:Op donderdag 23 november 2023 00:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Tubbergen (voormalig CDA-bolwerk)
[ afbeelding ]
Snap ik. En daar zou ik me niet druk om maken, want daar gaat geen coalitie in mee. Wilders heeft geen absolute meerderheid.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Interesseert me niet. Mensen die mij mijn grondrechten willen afpakken kunnen de tering krijgen.
Nee hoor mijn moeders kant avnd e familie woont daar , maar daar is echt veel PVVquote:Op donderdag 23 november 2023 00:54 schreef Maver24 het volgende:
Sjeesh, pvv ook in den haag, nou dat is wel het laatste wat ik had verwacht
Klap voor D66. Maar de helft zit zo`n beetje bij GL/PvdA. Dus die komen wel weer terug.quote:
Daar kan ik me iets bij vioorstellen. Als geert de kans krijgt volgt er een mooi potje hak- en breekwerk in de hilversumse speeltuin die met belastinggeld draaiende wordt gehouden. Harm naar het UWV denk ik.quote:
Dan gaan de grenzen ook niet dicht dus. Allebei kan niet waar zijn.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Geert is niet zo extreem meer joh, maak je niet druk.
Als je niet op de kieslijst staat mag je geen zetel innemen.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
alsof ze 1- 10 bewindspersonen zouden leveren 2- geen mensen in hun partij hebben die mogelijk de zetels op zouden kunnen vullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |