Ik voel mij niet zo lekker tussen dit soort laagbegaafd paupervolk dat mijn nationaliteit voorwaardelijk acht:quote:Op donderdag 23 november 2023 00:31 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Je valt toch geen vrouwen lastig in de trein? Schopt geen grensrechters dood of schiet filmmakers van de fiets? Als je gewoon netjes gedraagt is er weinig aan de hand.
Jan draait zich om in zijn grafquote:Op donderdag 23 november 2023 00:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Positie van Marijnissen is toch ook niet meer houdbaar? Het politbureau in Oss zal het wel oneens zijn met deze stelling.
Is gecremeerd.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:42 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Jan draait zich om in zijn graf
Ah hij is een van de goeie begrijp ik.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:31 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Je valt toch geen vrouwen lastig in de trein? Schopt geen grensrechters dood of schiet filmmakers van de fiets? Als je gewoon netjes gedraagt is er weinig aan de hand.
Hoezo is dat een probleem?quote:Op donderdag 23 november 2023 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben nog een probleem met maar 45 kandidaten
Een paar richting kabinet, een paar afvallers. Dus veel meer zetels kunnen ze niet halen want dan hebben ze niemand meerquote:
Tenzij we Limburg weggeven ofzoquote:Op donderdag 23 november 2023 00:47 schreef heywoodu het volgende:
"Inmiddels zijn 74 gemeenten geteld, dat loopt steeds meer op."
Ja, het zal niet minder worden.
Het feit dat jij 2,5 miljoen mensen wegzet als laagbegaafd zegt meer over jou. Misschien moet je eens wat verder kijken dan alleen je éigen wereldje.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik voel mij niet zo lekker tussen dit soort laagbegaafd paupervolk dat mijn nationaliteit voorwaardelijk acht:
https://www.pvv.nl/nieuws(...)teit-criminelen.html
Geen nachtbagger op de NPO?quote:Op donderdag 23 november 2023 00:47 schreef heywoodu het volgende:
Huh, nog geen 20% van de stemmen geteld en de uitzending stopt? wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |