Jawel. Alleen hebben ze nu versterking.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe mensen als deze politicologe er nog steeds zo weinig van begrijpen. Degenen die dit keer op de PVV hebben gestemd zijn echt niet meer de Henk en Ingrids van weleer.
Toch wel.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, die kiezers komen niet van D66.
Jazeker. De koning heeft geen keus.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:30 schreef Harvest89 het volgende: [..] Met alle uitspraken die hij heeft gedaan. Zou de koning hem ontvangen?
nee die staat met een dubbelloops klaarquote:Op woensdag 22 november 2023 22:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Met alle uitspraken die hij heeft gedaan. Zou de koning hem ontvangen?
(Ik was cynisch, mocht het niet duidelijk uit mijn post komen, ik stem zelf linksboven van het CDA)quote:Op woensdag 22 november 2023 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niks meer mag zelfs. Jankerd.
Klopt. Het zijn niet meer ALLEEN de Henk en Ingrids van weleer.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jawel. Alleen hebben ze nu versterking.
Ik kan het wel waarderen eigenlijkquote:Op woensdag 22 november 2023 22:33 schreef Janneke141 het volgende:
Oh jee, Fransje probeert een MLK.
Hij is nog niet voorbij. De dag dus.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:34 schreef trein2000 het volgende:
De leider van de tweede partij gaat zo huilen. Wat een dag.
Dit soort melodramatische acts is dus precies waarom ik Fransje zo onuitstaanbaar vind.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:33 schreef Janneke141 het volgende:
Oh jee, Fransje probeert een MLK.
Nee, die heeft D66 en de 'progressieve' elite er massaal naar toe gedreven.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, die kiezers komen niet van D66.
Nog steeds veelal lager en middelbaar opgeleiden hoor.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn niet meer ALLEEN de Henk en Ingrids van weleer.
Hij heeft nu minder zetels dan in (sommige) peilingen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
Timmermans had op meer gehoopt? Dan hoopte hij op meer dan gepeild. Kom op joh.
Dat mag toch?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
Timmermans had op meer gehoopt? Dan hoopte hij op meer dan gepeild. Kom op joh.
Ik zou die vraag toch eerder eens aan de SP gaan stellen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wanneer gaat dat kwartje eens vallen? Dat het tijd is voor een iets andere aanpak?
Prachtig en geïnspireerd.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:37 schreef Harvest89 het volgende:
Mooie speech van Timmermans.
Ben erg blij met mijn stem.
je bedoeld vande lagere klassen ?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:36 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nog steeds veelal lager en middelbaar opgeleiden hoor.
Limburgs kwartiertje hè.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:37 schreef trein2000 het volgende:
Is het bij Frans bekend dat de verkiezingen al geweest zijn? Dit vuur had hij een week eerder moeten vinden.
Ik kijk naar de peilingwijzer van gister:quote:Op woensdag 22 november 2023 22:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft nu minder zetels dan in (sommige) peilingen.
Truequote:Op woensdag 22 november 2023 22:37 schreef trein2000 het volgende:
Is het bij Frans bekend dat de verkiezingen al geweest zijn? Dit vuur had hij een week eerder moeten vinden.
De vorige keer nadat Wilders groot was en wilde regeren gooide hij gelijk na de uitslag zijn breekpunt weg. Dit keer zijn hele verkiezingsprogramma.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pragmatisch. Je kan maar beter meteen eerlijk zijn en direct toegeven dat praktisch je hele verkiezingsprogramma onhaalbaar is dan dat met een hoop gekissebis doen en daarbij mogelijke coalitiepartners wegjagen.
Nou, dan haal ik het niveau lekker omhoog.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:36 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nog steeds veelal lager en middelbaar opgeleiden hoor.
Ja nog een keer. De PVV stemmers van nu zijn niet de Kaagstemmers van 2021.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, die heeft D66 en de 'progressieve' elite er massaal naar toe gedreven.
Lopen huilen dat de PVV de grootste is geworden en nog steeds niet doorhebben dat dat eeuwig labelen van alles en iedereen tot racist, dom, onwetend, laagopgeleid, populistisch, homofoob, klimaatontkenner, precies de reden is dat hele volksstammen overstappen naar juist die club die door de 'goegemeente' steeds verketterd wordt.
Wanneer gaat dat kwartje eens vallen? Dat het tijd is voor een iets andere aanpak?
Die kiezers stemmen toch nooit D66 of GL joh. Je kunt je beter afvragen waarom SP die kiezers niet pakt lijkt me en lijkt me wel eerder wat op zijn plaats bij de PvdA.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, die heeft D66 en de 'progressieve' elite er massaal naar toe gedreven.
Lopen huilen dat de PVV de grootste is geworden en nog steeds niet doorhebben dat dat eeuwig labelen van alles en iedereen tot racist, dom, onwetend, laagopgeleid, populistisch, homofoob, klimaatontkenner, precies de reden is dat hele volksstammen overstappen naar juist die club die door de 'goegemeente' steeds verketterd wordt.
Twente?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:38 schreef trein2000 het volgende:
Komende tijd maar even scherp monitoren op verdachte geldstromen uit oostelijke richting.
De SP heeft het beleid de afgelopen jaren niet bepaald.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou die vraag toch eerder eens aan de SP gaan stellen.
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:38 schreef kipknots het volgende:
[..]
De vorige keer nadat Wilders groot was en wilde regeren gooide hij gelijk na de uitslag zijn breekpunt weg. Dit keer zijn hele verkiezingsprogramma.
Wat doet hij over tien jaar? Beloofd hij dan na de exit polls Nederland een kalifaat te maken en in 2040 alle veeteelt te hebben vervangen door soya verbouw en de volledige energievoorziening regelen door verplichte windmolens in ieder volkstuintje?
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja nog een keer. De PVV stemmers van nu zijn niet de Kaagstemmers van 2021.
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:37 schreef capricia het volgende:
Mooie toespraak van Frans.
Hij kan dit echt goed.
Nee sorry. Hier stemmen we NSC. Ie möt ‘n poar duuzend kilomètèr verderop wèen.quote:
Hier ook niet, wij hebben het net letterlijk over opties buiten Nederland. Luxemburg lijkt ons wel wat.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De SP heeft het beleid de afgelopen jaren niet bepaald.
Reden wel dat met enorme tegenzin ik alsnog PvdA heb gestemd, juist omdat de vrees voor een grote PVV groter was dan partijgetrouwheid.
Dus nee, het is vérre van een 'feestelijke avond' hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |