Waarom?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dit is voor D66 niet zo heel slecht. Er was echt niemand die dacht dat 24 zetels vasthouden realistisch is.
Eens kijken wat er met de luchtkastelen uit zijn verkiezingsprogramma gebeurt.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt hij erg opgewekt te zijn bij het vooruitzicht met Wilders/de PVV samen te werken.
En beweert Wilders de rechtsstaat te zullen respecteren.
Het moet niet gekker worden![]()
Dan zul je nog wat geduld moeten hebben tot er een nieuwe is, voorlopig moet je het nog Rutte doenquote:Op woensdag 22 november 2023 22:27 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de premier nu.
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind het wel schokkend dat ik de ganse tijd jouw posts aan het liken ben
quote:
Laat hem maar schuiven met Omtzigt , die twee verstaan elkaar wel, ze hebben een gemeenschappelijke vijand Ruttequote:Op woensdag 22 november 2023 22:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eens kijken wat er met de luchtkastelen uit zijn verkiezingsprogramma gebeurt.
Op basis van de historie van de partij. Het is geen grote volkspartij. Dus af en toe een stunt kan. Maar dat kun je niet als de norm nemen.quote:
Vooralsnog roept hij dat hij ze laat vallen (Wilders dus)quote:Op woensdag 22 november 2023 22:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eens kijken wat er met de luchtkastelen uit zijn verkiezingsprogramma gebeurt.
Binnenkort Geert bij de koning..quote:Op woensdag 22 november 2023 22:27 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de premier nu.
Bingo.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op basis van de historie van de partij. Het is geen grote volkspartij. Dus af en toe een stunt kan. Maar dat kun je niet als de norm nemen.
Ik begreep net dat de uitslag pas definitief is in december, dus sowieso niet eerder dan dat.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:29 schreef trein2000 het volgende:
Wanneer komt de nieuwe Kamer eigenlijk bij elkaar?
Alles linksboven van CDA is radicaal en tevens de reden dat dit zo’n teringland is geworden waar niks meer in mag.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als de PVV je referentiepunt is dan zijn die wel vrij radicaal, ja.
Jij bent de expert hier!quote:Op woensdag 22 november 2023 22:29 schreef trein2000 het volgende:
Met alle uitspraken die hij heeft gedaan. Zou de koning hem ontvangen?quote:
Samen met elkaar regeren is iets heel anders dan lekker samen vanuit de oppositie kankeren op Mark Rutte.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Laat hem maar schuiven met Omtzigt , die twee verstaan elkaar wel, ze hebben een gemeenschappelijke vijand Rutte
Nee, die kiezers komen niet van D66.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bingo.
En daar is het fout gegaan, en daarom zitten we nu met de PVV als grootste partij.
Na 1 december i.i.g.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:29 schreef trein2000 het volgende:
Vannacht 3:36 uur traditiegetrouw.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:29 schreef trein2000 het volgende:
Dat moet de Koning volgens mij gewoon. Leuk of niet, dat is nu eenmaal democratiequote:Op woensdag 22 november 2023 22:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Met alle uitspraken die hij heeft gedaan. Zou de koning hem ontvangen?
Niks meer mag zelfs. Jankerd.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles linksboven van CDA is radicaal en tevens de reden dat dit zo’n teringland is geworden waar niks meer in mag.
(Ofzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |