@Zipportalquote:Op woensdag 22 november 2023 14:53 schreef Erasmus het volgende:
FOK! ging even kapot toen ik een nieuw deel wilde openen.
Blijven doneren.
En ik maar abo’s kopen maar het hangt wel dagelijks.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:53 schreef Erasmus het volgende:
FOK! ging even kapot toen ik een nieuw deel wilde openen.
Blijven doneren.
Inb4 Caland met een Antonie grapquote:Op woensdag 22 november 2023 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik maar abo’s kopen maar het hangt wel dagelijks.
Nee, ik ben als Gandalf, en Dilan komt er niet langs. Timmermans en zijn gezelschap zullen de ring vernietigen.quote:
Ik zal jouw feedback meenemen naar achteren.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik maar abo’s kopen maar het hangt wel dagelijks.
Het enige Nederlandse liedje dat ik kan waarderen.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Inb4 Caland met een Antonie grap
Dit is een leugen en dat weten we allebei.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zal jouw feedback meenemen naar achteren.
Dit klopt.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is een leugen en dat weten we allebei.
Dus heb je SP gestemd?quote:Op woensdag 22 november 2023 14:59 schreef Erasmus het volgende:
Werk vermijden is mijn specialiteit.
De zoveelste mislukking in een Ajax-shirtje dit jaarquote:Op woensdag 22 november 2023 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog een foto voor erbij
[ afbeelding ]
Zelfs de gemiddelde Ajacied zou dit overdreven XL logo niet willen dragen.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog een foto voor erbij
[ afbeelding ]
Dit is al 4 jaar oud johquote:Op woensdag 22 november 2023 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfs de gemiddelde Ajacied zou dit overdreven XL logo niet willen dragen.
Ben er nog niet uit of we haar nu Repelsteeltje of Eucalypta moeten noemen.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog een foto voor erbij
[ afbeelding ]
Deze vind ik nog wel leuk maar ben niet zo van clubshirts etc. voor volwassenenquote:Op woensdag 22 november 2023 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook wel erg groot.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wel leuk maar ben niet zo van clubshirts etc. voor volwassenen
[ afbeelding ]
Had hij een groter cirkeltje?quote:Op woensdag 22 november 2023 15:08 schreef Zoon_John het volgende:
Rood bolletje voor Timmermans gezet
Ze loopt er ook nogal mee te koop.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoiets doet alleen Aboutalebquote:Op woensdag 22 november 2023 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze loopt er ook nogal mee te koop.
Gezien haar politieke carrièreswitches zou het mij niets verbazen als ze vroeger in een Feyenoord of een Sparta-pyjama sliep.
Ik zou deze vriendschap heroverwegen.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat een tijdje geleden op een verjaardag bij iemand met een Ajax borstbeeld bij de tv.
quote:Op woensdag 22 november 2023 15:08 schreef Zoon_John het volgende:
Rood bolletje voor Timmermans gezet
Doe dit nou niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou deze vriendschap heroverwegen.
Één keer trek je de conclusie...quote:Op woensdag 22 november 2023 15:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doe dit nou niet.
Straks heroverweegt Pisces29 nog jullie vriendschap omdat jij op een Ajacied stemt en dat kan je duidelijk niet aan.
Uiers?quote:Op woensdag 22 november 2023 15:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn stem zit in de bus @:pisces29
PVV, gokje.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:39 schreef Wereldgozer het volgende:
PieterGodquote:Op woensdag 22 november 2023 15:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Heb je weer iets door een gleuf geduwd ja?quote:Op woensdag 22 november 2023 15:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Genant topicquote:Op woensdag 22 november 2023 15:56 schreef Wereldgozer het volgende:
VKZ / De officiele Fok! Exit Poll [stem hier]
Weinig bitcoinbezitters op FOK! @:rambodirk
quote:Op woensdag 22 november 2023 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je maakt je er allemaal ook wel heel erg druk om.
Timmermans is net een hobbit, eet ook zoveel.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:55 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Nee, ik ben als Gandalf, en Dilan komt er niet langs. Timmermans en zijn gezelschap zullen de ring vernietigen.
Je hebt het recht niet om te fatshamen, als je zelf een zeehond met een kort pittig kapsel op de bank hebt liggen.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Timmermans is net een hobbit, eet ook zoveel.
Sow koekoekquote:Op woensdag 22 november 2023 16:32 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Je hebt het recht niet om te fatshamen, als je zelf een zeehond met een kort pittig kapsel op de bank hebt liggen.
Mc Donald's, in Eindhoven om precies te zijn @doublepainquote:Op woensdag 22 november 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
WOW WTFquote:Op woensdag 22 november 2023 16:32 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Je hebt het recht niet om te fatshamen, als je zelf een zeehond met een kort pittig kapsel op de bank hebt liggen.
Hey makkerquote:Op woensdag 22 november 2023 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mc Donald's, in Eindhoven om precies te zijn @:doublepain
McDonald'squote:Op woensdag 22 november 2023 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mc Donald's, in Eindhoven om precies te zijn @:doublepain
Te duurquote:Op woensdag 22 november 2023 17:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
McDonald's
Was dan naar Five Guys gegaan.
McDonald's ook voor de goedkope troep je die je daar krijgt.quote:
Ja maar five guys wel duurder tochquote:Op woensdag 22 november 2023 17:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
McDonald's ook voor de goedkope troep je die je daar krijgt.
KBRquote:Op woensdag 22 november 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik betaal liever wat extra voor kwaliteitsvoedsel.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja maar five guys wel duurder toch
Friet van mcdonalds wel lekkerder
Binnenkort decemberkalender al zullen de prijzen niet meer 8 euro voor 2 medium voordeelmenu’s zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 17:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik betaal liever wat extra voor kwaliteitsvoedsel.
Verder is het assortiment van McDonald's Nederland erg karig en veel te duur voor de slechte troep die je daar krijgt.
Ik haal er alleen een McKroket als ik weer in het land ben, want McKroketGod.
Iets bij de Italiaan bestellen.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta met kip en garnalen bij mijn lokale Imbiss.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga je Kim ook etenquote:Op woensdag 22 november 2023 17:20 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet bij kim vandaag dus koreaans
@:mortaxx
Voor overpriced Mc Donald's ?quote:Op woensdag 22 november 2023 17:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
McDonald's
Was dan naar Five Guys gegaan.
Jij gaat alleen voor de gratis refill met je mokerdikke varkenskop.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Beide overpriced, maar de kwaliteit bij Five Guys is sowieso veel beter.
Ik neem zelfs lege literflessen mee. Scheelt 100 meter naar de winkel wandelen.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij gaat alleen voor de gratis refill met je mokerdikke varkenskop.
RIP Lenny_leonardquote:Op woensdag 22 november 2023 18:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:RamboDirk vindt dit leuk
Voor wat het is is er kwalitatief niet zoveel mis met MC Donald's. Als je echt kwaliteit wil kun je beter thuis zelf een mooie burger in elkaar flanzen.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Shake shackquote:Op woensdag 22 november 2023 18:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat moet ik stemmenquote:Op woensdag 22 november 2023 18:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Shake shack
heb je die al in BERLIN
Die leent z'n vrouw aan elke wereldleider uitquote:Op woensdag 22 november 2023 18:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de minister van buitenlandse zaken in Dilan I.
Lennyquote:Op woensdag 22 november 2023 18:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:RamboDirk vindt dit leuk
Wat knusquote:Op woensdag 22 november 2023 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geert zit bijna aan de macht en heel de buurt zit meteen zonder stroom.
Ik heb nu alleen een kaarsje aan
Er moest een nieuw AZC aangesloten wordenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geert zit bijna aan de macht en heel de buurt zit meteen zonder stroom.
Ik heb nu alleen een kaarsje aan
Goed ideequote:Op woensdag 22 november 2023 19:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat knusLaten we het samen warm maken.
Ze zijn inderdaad wel met huisvesting voor mensen uit Oekraine bezig hier in de buurtquote:Op woensdag 22 november 2023 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er moest een nieuw AZC aangesloten worden
Misschien zit er nog een leuke milf voor je bijquote:Op woensdag 22 november 2023 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad wel met huisvesting voor mensen uit Oekraine bezig hier in de buurt
Ik ga er wel eens een avondje vrijwilligerswerk uitvoeren.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien zit er nog een leuke milf voor je bij
Waar hebben ze zoal hulp bij nodig?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga er wel eens een avondje vrijwilligerswerk uitvoeren.
Ik wens je veel geluk toe. Als je maar niet je vrienden vergeet! Zoals een bepaalde feyenoord user. Ik noem geen namen.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga er wel eens een avondje vrijwilligerswerk uitvoeren.
Dat zal blijkenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar hebben ze zoal hulp bij nodig?
Ik vergeet mijn vrienden nooitquote:Op woensdag 22 november 2023 19:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wens je veel geluk toe. Als je maar niet je vrienden vergeet! Zoals een bepaalde feyenoord user. Ik noem geen namen.
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:39 schreef Caland het volgende:
Er zou een pakket komen tussen 18.15 en 20.15 en hij is er nog steeds niet
Kanjeroverheid
Welk merk?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Een paar nieuwe overhemden (en een lamp)
Nu al de waardeloze invloeden van links.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:39 schreef Caland het volgende:
Er zou een pakket komen tussen 18.15 en 20.15 en hij is er nog steeds niet
Kanjeroverheid
Er is een kans dat Timmermans de grootste wordt en mensen veranderen gelijk in luie flikkersquote:Op woensdag 22 november 2023 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu al de waardeloze invloeden van links.
Dan kom ik nooit meer buiten VBLquote:Op woensdag 22 november 2023 19:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Er is een kans dat Timmermans de grootste wordt en mensen veranderen gelijk in luie flikkers
Nee ik blow al jarenlang niet meer en ben sinds 1 maand gestopt met drinkenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je kan gerust zeggen dat je een jonko hebt opgestoken hoor.
Daar moet ik dan even van bijkomen.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Er is een kans dat Timmermans de grootste wordt en mensen veranderen gelijk in luie flikkers
Lekker maat, goed bezigquote:Op woensdag 22 november 2023 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee ik blow al jarenlang niet meer en ben sinds 1 maand gestopt met drinken
Goed bezig maatquote:Op woensdag 22 november 2023 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee ik blow al jarenlang niet meer en ben sinds 1 maand gestopt met drinken
zaterdag moet ik weer naar Ajakkesquote:Op woensdag 22 november 2023 20:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lekker maat, goed bezigHopelijk wordt dit een lange streak!
Nou nou, zo noem jij je club toch niet. Kop op.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zaterdag moet ik weer naar Ajakkes
Jij bent toch feyenoorderquote:Op woensdag 22 november 2023 20:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nou nou, zo noem jij je club toch niet. Kop op.
Union staat laatste maar ik ben er niet minder fanatiek om geworden.
Jaxie noemen die klote yuppen het. Dat is nog ergerquote:Op woensdag 22 november 2023 20:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nou nou, zo noem jij je club toch niet. Kop op.
Union staat laatste maar ik ben er niet minder fanatiek om geworden.
ik ga mee op tourquote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef Coco het volgende:
VKZ / [NPO1] Nederland kiest: De uitslagen #1
Sinds 1945 spelen er geen Nederlandse clubs meer in de Duitse competitie, dat krijg je er van.quote:
Ik snap dat niet. Krijg warme gevoelens voor Benfica maar support ze niet ofzoquote:Op woensdag 22 november 2023 20:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sinds 1945 spelen er geen Nederlandse clubs meer in de Duitse competitie, dat krijg je er van.
Ik ga mee!quote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef Coco het volgende:
VKZ / [NPO1] Nederland kiest: De uitslagen #1
Het overkomt je. Simpeler uitleggen kan ik niet. Werden dus meer dan warme gevoelens.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Krijg warme gevoelens voor Benfica maar support ze niet ofzo
LENNYYYY!quote:Op woensdag 22 november 2023 18:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
RIP Lenny_leonard
[ afbeelding ]
Tong80 draait zich om in zijn graf.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd allen!
RTquote:Op woensdag 22 november 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onlogisch staat voor joker.
Goh.
lolquote:Op woensdag 22 november 2023 23:18 schreef Ringo het volgende:
Wat een kankerfascistisch kutlandje zijn wij ook hé. Maar echt. Giftig eczeem tussen de nagelriemen aan iedereen die rechts heeft gestemd, vervloekt zijn jullie kinderen en huisdieren.
Misschien nog 2 maar voorlopig derde inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Makkelijk derde.
@:fetx
@:onlogisch
Ik verveel me, ik ga een pizzatje bestellen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:25 schreef RamboDirk het volgende:
Lullo's, veel salty reacties vanavond
Nog altijd weinig eer als Roda JC de competitie wint.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien nog 2 maar voorlopig derde inderdaad.
Jij zou de ideale punctuele veger zijn. Misschien maar eens modje worden, ergens.quote:
Ik stem voorquote:Op woensdag 22 november 2023 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij zou de ideale punctuele veger zijn. Misschien maar eens modje worden, ergens.
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:26 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik verveel me, ik ga een pizzatje bestellen.
Die gaat iedereen hier vanaf morgen weer een tijdje aanspreken met vriend, amice, makker, maat, brother om te kijken of 'ie nog vrienden heeft en in de hoop dat 'ie niet al te hard in zijn poepertje zal worden genomen de komende tijd.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:33 schreef Zoon_John het volgende:
Wat gaat onlogisch doen nu de VVD verloren heeft? Jullie kennen hem al wat langer misschien kunnen jullie een analyse erop loslaten?
Geen warm feestbad. Laat @onlogisch met rust.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:28 schreef RamboDirk het volgende:
User @:onlogisch wordt aangepakt op alle fronten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 november 2023 06:48 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen user onlogisch. Vandaag start de dag dat we over onze schaduw heen stappen en gaan verbinden.
Nee, dansend op tafel dat boze Frans niet gewonnen heeft.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is dit nu je coming-out post, dat je op Geert gestemd hebt?
Je bent een lieve jongen Rambo.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedemorgen user onlogisch. Vandaag start de dag dat we over onze schaduw heen stappen en gaan verbinden.
Ach ja.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij komt Nederland niet meer in straks
Cc @:Niels0
Gebbetje he maat.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ach ja.
Mijn promotie op het werk is op het juiste moment gekomen blijkbaar.
kom mee naar zuid-amerikaquote:Op donderdag 23 november 2023 09:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ach ja.
Mijn promotie op het werk is op het juiste moment gekomen blijkbaar.
iddquote:
Hooggeleide boys als ik die juist wat bijdragen worden weggejaagd en voelen zich momenteel geen Nederlander meer.quote:
klopt, maar dit heeft ook niet zoveel met je nationaliteit/achtergrond te makenquote:Op donderdag 23 november 2023 10:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hooggeleide boys als ik die juist wat bijdragen worden weggejaagd en voelen zich momenteen geen Nederlander meer.
Straks wordt het stucen geautomatiseerd en kan het zomaar omslaan. Reken je niet rijk!quote:Op donderdag 23 november 2023 10:08 schreef Bezsen het volgende:
Er was ooit een polenmeldpunt en wij zijn er ook nog!!
mensen als @Caland doen zulk werkquote:Op donderdag 23 november 2023 10:08 schreef Bezsen het volgende:
Er was ooit een polenmeldpunt en wij zijn er ook nog!!
Willen we meer of minder nationaliteit/achtergrond?quote:Op donderdag 23 november 2023 10:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klopt, maar dit heeft ook niet zoveel met je nationaliteit/achtergrond te maken
Lekker manquote:Op donderdag 23 november 2023 10:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen als @:caland doen zulk werk
maar dan voor banken
Of de asielinstroom droogt op, politie en justitie krijgen weer ademruimte om bontkraagjes aan te pakken. Culturele misstanden rondom criminaliteit en asiel die onterecht op allochtonen doorstralen worden minder. Autochtonen en allochtonen komen dichterbij elkaar, spanningen nemen af.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hooggeleide boys als ik die juist wat bijdragen worden weggejaagd en voelen zich momenteel geen Nederlander meer.
Dan zit Nederland nog steeds opscheept met die bontkraagtokkies waar ze over klagen, want die zijn te dom te poepen en om te leren hoe je een goed betaalde baan in het buitenland kan bemachtigen.
Eindstand: niemand wint.
Dat iedereen hiervan gaat profiteren zou mooi zijn, maar momenteel ben ik te huiverig om dat te geloven.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Of de asielinstroom droogt op, politie en justitie krijgen weer ademruimte om bontkraagjes aan te pakken. Culturele misstanden rondom criminaliteit en asiel die onterecht op allochtonen doorstralen worden minder. Autochtonen en allochtonen komen dichterbij elkaar, spanningen nemen af.
Allochtonen Nederlanders zijn nu eenmaal ook gebaat bij correct asielbeleid, want het straalt nu geheel onterecht door op deze groep.
Eindstand: iedereen wint
Rustig maat, jij bent onze Nederlandse "Kut" Marokkaanquote:Op donderdag 23 november 2023 10:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat iedereen hiervan gaat profiteren zou mooi zijn, maar momenteel ben ik te huiverig om dat te geloven.
Keep on dreamingquote:Op donderdag 23 november 2023 10:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Of de asielinstroom droogt op, politie en justitie krijgen weer ademruimte om bontkraagjes aan te pakken. Culturele misstanden rondom criminaliteit en asiel die onterecht op allochtonen doorstralen worden minder. Autochtonen en allochtonen komen dichterbij elkaar, spanningen nemen af.
Allochtonen Nederlanders zijn nu eenmaal ook gebaat bij correct asielbeleid, want het straalt nu geheel onterecht door op deze groep.
quote:Op donderdag 23 november 2023 10:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik moest helaas werreke dus de tv aan op mute, en nu even genieten van al het schuim op de monden.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Hoe heb jij de verkiezingsuitslag beleefd?
ik ga denk ik met cambuur een FM game starten, stukje frieslandquote:Op donderdag 23 november 2023 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest helaas werreke dus de tv aan op mute, en nu even genieten van al het schuim op de monden.
Cambuurgoden. Het nieuwe stadion wordt érg mooi.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga denk ik met cambuur een FM game starten, stukje friesland
Ah joh die oudjes daar komen nog uit de tijd dat "een neger in het dorp" in de verplichte boekenlijst stond op school.quote:
Dat die mensen het niet aan hebben zien komen zegt toch wel veel.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest helaas werreke dus de tv aan op mute, en nu even genieten van al het schuim op de monden.
Onderzoek: 80 procent Nederland wil migratie inperkenquote:Op donderdag 23 november 2023 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat die mensen het niet aan hebben zien komen zegt toch wel veel.
'oh nee, niet dit links'quote:Op donderdag 23 november 2023 11:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Onderzoek: 80 procent Nederland wil migratie inperken
Pvv wordt grootste
Links: how could this have happened
Daarom fvdquote:Op donderdag 23 november 2023 11:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
'oh nee, niet dit links'
dat is eigenlijk de samenvatting van die reactie
pvv is helemaal geen rechtse partij buiten hun immigratiestandpunten
zelfs hun meer blauw op straat past prima in het idee van links om alles te willen controleren/tellen/checken
aandacht op de zorg, de armere in de samenleving
maar hij hep verkeerd haar
Lekker in je eigen bubbel zitten.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat die mensen het niet aan hebben zien komen zegt toch wel veel.
ik heb wat maatjes die politiek actief zijnquote:Op donderdag 23 november 2023 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker in je eigen bubbel zitten.
Ik ken geen linkse mensenquote:Op donderdag 23 november 2023 11:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb wat maatjes die politiek actief zijn
ken ze 20+ jaar en heb ze nog nooit zo'n digitale meltdown zien hebben
Duitsland gaat spoedig over rechts.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:49 schreef Bezsen het volgende:
Erg vervelend dat het VK wel over links gaat komende verkiezingen
Denk je?quote:Op donderdag 23 november 2023 11:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Duitsland gaat spoedig over rechts.
ik vind @Littlerabbit wel een pvda'erquote:
Ist er wieder da, ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Geert er net zo'n puinhoop van maakt gaat dat hier ook weer gebeuren.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:49 schreef Bezsen het volgende:
Erg vervelend dat het VK wel over links gaat komende verkiezingen
Die kans is redelijk aannemelijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Geert er net zo'n puinhoop van maakt
Mwah. Eerst maar eens afwachten.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kans is redelijk aannemelijk.
Volgens mij is er vooral heel veel angst dat de PVV juist een prima regeringspartij blijkt te zijn (lol)quote:Op donderdag 23 november 2023 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah. Eerst maar eens afwachten.Hij klonk al een stuk meer gematigd gister en als de rest gewoon het gesprek aangaat ipv nee brullen…
Eerste bestraling achter de rug. Nog 34 to go.quote:
35 in totaal? Jezus man... hoeveel tijd zit er tussen elke bestraling?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste bestraling achter de rug. Nog 34 to go.
'Heeft u al een bar-code meneer van Tongerlo? Ja, drie bier graag.'
Herman straalt als een zonnetje straksquote:Op donderdag 23 november 2023 13:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
35 in totaal? Jezus man... hoeveel tijd zit er tussen elke bestraling?
5 per week. Weekend vrij. Net 10 taxiritten geboekt.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
35 in totaal? Jezus man... hoeveel tijd zit er tussen elke bestraling?
Doe ik nu al hoor.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Herman straalt als een zonnetje straks
Hoe is vandaag voor je verlopen? Viel het tegen, mee? Hoe voel je je nu?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
5 per week. Weekend vrij. Net 10 taxiritten geboekt.
Verliep goed. Prima voorlichting, geen gedoe met taxi. Vriendelijke radiologen en kundig barpersoneel. Voel me nu moe, maar probeer zo lang mogelijk op te blijven. Genieten van het verlies van de VVD, boeren met kiespijn en verdere debilisering van Nederland.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is vandaag voor je verlopen? Viel het tegen, mee? Hoe voel je je nu?
Poeh pittig joh. Hou je goed.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt goed. Positief blijven.quote:
Sterkte man.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het ondanks alles wel goed is verlopen.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verliep goed. Prima voorlichting, geen gedoe met taxi. Vriendelijke radiologen en kundig barpersoneel. Voel me nu moe, maar probeer zo lang mogelijk op te blijven. Genieten van het verlies van de VVD, boeren met kiespijn en verdere debilisering van Nederland.
Dat weet ik ouwe dibbes. Hopelijk kom je er een beetje goed doorheen. En je weet het hé. #Kalekoppuhniettestoppuhquote:
Zoek of zeik in één of andere hoek.quote:
Oosterdok?quote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
Jongens het is tijd om weer even te lachen @:RamboDirk
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 november 2023 01:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is dit nu je coming-out post, dat je op Geert gestemd hebt?
Maar we laten niemand losquote:Op donderdag 23 november 2023 16:43 schreef Bezsen het volgende:
Loopt gigantisch uit de klauwen in VKZ
Heel naar sfeertje
Zekerquote:Op donderdag 23 november 2023 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker nadat jij een flinke boodschap heb weggelegd?
Kaal zijnquote:Op donderdag 23 november 2023 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat weet ik ouwe dibbes. Hopelijk kom je er een beetje goed doorheen. En je weet het hé. #Kalekoppuhniettestoppuh
Daar kijkt die beveiliging je altijd aan alsof je iets gestolen hebt.quote:
Jaquote:Op donderdag 23 november 2023 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar kijkt die beveiliging je altijd aan alsof je iets gestolen hebt.
Of alleen bij mij. Dat kan ook.
Pannenkoeken of pizza.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Thaise wokschotelquote:Op donderdag 23 november 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hutspot.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bami kip.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VBL / Ajax is een parodie op een voetbalclub #4 DEGRADATIESPOOKquote:Op donderdag 23 november 2023 18:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Is er al een livetopic voor Roma tegen 020 zometeen?
Spaghettiquote:Op donderdag 23 november 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga dan maar iets afhalen ergens en dan maak je de bami maar morgen wanneer je de satésaus niet vergeet.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik eet bami.
Ik ben alleen satesaus vergeten mee te nemen.
Dombo mag van zijn geloof op vrijdag geen bami eten.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:54 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ga dan maar iets afhalen ergens en dan maak je de bami maar morgen wanneer je de satésaus niet vergeet.
Welk geloof is dat?quote:Op donderdag 23 november 2023 22:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dombo mag van zijn geloof op vrijdag geen bami eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |