Nee ik blow al jarenlang niet meer en ben sinds 1 maand gestopt met drinkenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je kan gerust zeggen dat je een jonko hebt opgestoken hoor.
Daar moet ik dan even van bijkomen.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Er is een kans dat Timmermans de grootste wordt en mensen veranderen gelijk in luie flikkers
Lekker maat, goed bezigquote:Op woensdag 22 november 2023 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee ik blow al jarenlang niet meer en ben sinds 1 maand gestopt met drinken
Goed bezig maatquote:Op woensdag 22 november 2023 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee ik blow al jarenlang niet meer en ben sinds 1 maand gestopt met drinken
zaterdag moet ik weer naar Ajakkesquote:Op woensdag 22 november 2023 20:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lekker maat, goed bezigHopelijk wordt dit een lange streak!
Nou nou, zo noem jij je club toch niet. Kop op.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zaterdag moet ik weer naar Ajakkes
Jij bent toch feyenoorderquote:Op woensdag 22 november 2023 20:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nou nou, zo noem jij je club toch niet. Kop op.
Union staat laatste maar ik ben er niet minder fanatiek om geworden.
Jaxie noemen die klote yuppen het. Dat is nog ergerquote:Op woensdag 22 november 2023 20:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nou nou, zo noem jij je club toch niet. Kop op.
Union staat laatste maar ik ben er niet minder fanatiek om geworden.
ik ga mee op tourquote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef Coco het volgende:
VKZ / [NPO1] Nederland kiest: De uitslagen #1
Sinds 1945 spelen er geen Nederlandse clubs meer in de Duitse competitie, dat krijg je er van.quote:
Ik snap dat niet. Krijg warme gevoelens voor Benfica maar support ze niet ofzoquote:Op woensdag 22 november 2023 20:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sinds 1945 spelen er geen Nederlandse clubs meer in de Duitse competitie, dat krijg je er van.
Ik ga mee!quote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef Coco het volgende:
VKZ / [NPO1] Nederland kiest: De uitslagen #1
Het overkomt je. Simpeler uitleggen kan ik niet. Werden dus meer dan warme gevoelens.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Krijg warme gevoelens voor Benfica maar support ze niet ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |