Lennyquote:Op woensdag 22 november 2023 18:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:RamboDirk vindt dit leuk
Wat knusquote:Op woensdag 22 november 2023 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geert zit bijna aan de macht en heel de buurt zit meteen zonder stroom.
Ik heb nu alleen een kaarsje aan
Er moest een nieuw AZC aangesloten wordenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geert zit bijna aan de macht en heel de buurt zit meteen zonder stroom.
Ik heb nu alleen een kaarsje aan
Goed ideequote:Op woensdag 22 november 2023 19:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat knusLaten we het samen warm maken.
Ze zijn inderdaad wel met huisvesting voor mensen uit Oekraine bezig hier in de buurtquote:Op woensdag 22 november 2023 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er moest een nieuw AZC aangesloten worden
Misschien zit er nog een leuke milf voor je bijquote:Op woensdag 22 november 2023 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad wel met huisvesting voor mensen uit Oekraine bezig hier in de buurt
Ik ga er wel eens een avondje vrijwilligerswerk uitvoeren.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien zit er nog een leuke milf voor je bij
Waar hebben ze zoal hulp bij nodig?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga er wel eens een avondje vrijwilligerswerk uitvoeren.
Ik wens je veel geluk toe. Als je maar niet je vrienden vergeet! Zoals een bepaalde feyenoord user. Ik noem geen namen.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga er wel eens een avondje vrijwilligerswerk uitvoeren.
Dat zal blijkenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar hebben ze zoal hulp bij nodig?
Ik vergeet mijn vrienden nooitquote:Op woensdag 22 november 2023 19:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wens je veel geluk toe. Als je maar niet je vrienden vergeet! Zoals een bepaalde feyenoord user. Ik noem geen namen.
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:39 schreef Caland het volgende:
Er zou een pakket komen tussen 18.15 en 20.15 en hij is er nog steeds niet
Kanjeroverheid
Welk merk?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Een paar nieuwe overhemden (en een lamp)
Nu al de waardeloze invloeden van links.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:39 schreef Caland het volgende:
Er zou een pakket komen tussen 18.15 en 20.15 en hij is er nog steeds niet
Kanjeroverheid
Er is een kans dat Timmermans de grootste wordt en mensen veranderen gelijk in luie flikkersquote:Op woensdag 22 november 2023 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu al de waardeloze invloeden van links.
Dan kom ik nooit meer buiten VBLquote:Op woensdag 22 november 2023 19:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Er is een kans dat Timmermans de grootste wordt en mensen veranderen gelijk in luie flikkers
Nee ik blow al jarenlang niet meer en ben sinds 1 maand gestopt met drinkenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je kan gerust zeggen dat je een jonko hebt opgestoken hoor.
Daar moet ik dan even van bijkomen.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Er is een kans dat Timmermans de grootste wordt en mensen veranderen gelijk in luie flikkers
Lekker maat, goed bezigquote:Op woensdag 22 november 2023 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee ik blow al jarenlang niet meer en ben sinds 1 maand gestopt met drinken
Goed bezig maatquote:Op woensdag 22 november 2023 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee ik blow al jarenlang niet meer en ben sinds 1 maand gestopt met drinken
zaterdag moet ik weer naar Ajakkesquote:Op woensdag 22 november 2023 20:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lekker maat, goed bezigHopelijk wordt dit een lange streak!
Nou nou, zo noem jij je club toch niet. Kop op.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zaterdag moet ik weer naar Ajakkes
Jij bent toch feyenoorderquote:Op woensdag 22 november 2023 20:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nou nou, zo noem jij je club toch niet. Kop op.
Union staat laatste maar ik ben er niet minder fanatiek om geworden.
Jaxie noemen die klote yuppen het. Dat is nog ergerquote:Op woensdag 22 november 2023 20:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nou nou, zo noem jij je club toch niet. Kop op.
Union staat laatste maar ik ben er niet minder fanatiek om geworden.
ik ga mee op tourquote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef Coco het volgende:
VKZ / [NPO1] Nederland kiest: De uitslagen #1
Sinds 1945 spelen er geen Nederlandse clubs meer in de Duitse competitie, dat krijg je er van.quote:
Ik snap dat niet. Krijg warme gevoelens voor Benfica maar support ze niet ofzoquote:Op woensdag 22 november 2023 20:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sinds 1945 spelen er geen Nederlandse clubs meer in de Duitse competitie, dat krijg je er van.
Ik ga mee!quote:Op woensdag 22 november 2023 20:32 schreef Coco het volgende:
VKZ / [NPO1] Nederland kiest: De uitslagen #1
Het overkomt je. Simpeler uitleggen kan ik niet. Werden dus meer dan warme gevoelens.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Krijg warme gevoelens voor Benfica maar support ze niet ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |