Die stond op 2 op de lijst tochquote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef Nober het volgende:
Gaat premierkandidaat Mona sowieso niet de kamer in?
Dat hebben ze al een paar keer wel gedaan vandaag nochtans.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:16 schreef De_Kraam het volgende:
De NPO kan geen verbinding maken met het verre Friesland.
Wegsaneren die handel. @:geertwilders
Nog maar 3 gemeentesquote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Waar blijven de uitslagen per gemeente.
Nee juist als ze over links zouden gaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als de VVD nu voor een middenkabinet gaat worden ze komende verkiezingen helemaal gedecimeerd.
Met die hele bak klimaat en woke? Ik denk het niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies dit, er ligt een ontzettend grote kans op links.
inderdaad, in mijn herinnering begon dat toch altijd rond 22-23 uur?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Waar blijven de uitslagen per gemeente.
Kneiterlinks met hun Palestijnenaanbidding.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het ook altijd wel een beetje humor als men D66 als links beschouwt, die zitten gewoon echt in het centrum wat mij betreft, precies tussen het spectrum van VVD en PvdA/GL in.
Hoeft ook niet perse, ze hebben een strakke achterban, altijd 20+ zetels no matter what.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar dan krijgt de VVD ook niet de credits.
Ik ben voorstander. En tevens de grootste partijen die samen de meerderheid vormen moeten gewoon in de coalitie en hun samenwerken om het land te verbeteren.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
Regel moet ook gewoon zijn dat de grootste altijd de MP levert. Minderheidskabinet dat is echt een farce. Zo blijf je bezig
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:20 schreef Rodgrod het volgende:
Wat hebben onze huisdieren hier btw mee te maken?
VVD is ook nodig, en ze moeten hun verantwoordelijkheid nemen door ook 2 nieuwe partijen te begeleiden, dat is het beste voor Nederland. Ze kunnen de kiezer alleen maar terugwinnen door nu een gedegen beleid te voeren, veel van hun kiezers zitten nu bij de PVV en de overgrote meerderheid van hun achterban wil regeren met de PVV.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ze hebben meer te verliezen als ze niet in de coalitie zitten. VVD is de laatste jaren verworden tot een coalitiepartij en geen oppositiepartij. Die omslag maken gaat zou ze in de toekomst veel meer zetels kosten.
Doen ze niet bij de big 4.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:21 schreef heywoodu het volgende:
Lean proces![]()
Edit: oh, misschien probeerde hij leerproces te zeggen.
Ik hoorde ook echt Lean, maar misschien is dat een beroepsdeformatie.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:21 schreef heywoodu het volgende:
Lean proces![]()
Edit: oh, misschien probeerde hij leerproces te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |