Lekker wijf dat naast je zou kunnen wonen - die zou je zo een veeg kunnen geven.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
Bikker heeft iets wat mij aanspreekt, verder laat ik mij er niet over uit.
quote:
Ik denk zelf dat het de digitale schandpaal voor pedo’s, laat de boer boeren en de visser vissen, afschaffen van de eerste kamer en het einde aan de indoctrinatie van onze kinderen gaan wordenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Voortaan een rood-wit-blauw vlaggetje op Nederlandse producten, die gaat het wel halen denk ik.
Ik zou er zonder twijfel op stemmen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies dit, er ligt een ontzettend grote kans op links.
Oppositie voeren is ook wel prettig hoor.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pluche is macht dus dat komt wel goed.
Jawel, de achterban van de VVD wil ook die asielzoekers ingedampt zien worden.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hebben ze veel te winnen onder leiding van de PVV? Ik denk het ook niet.
Ze hebben meer te verliezen als ze niet in de coalitie zitten. VVD is de laatste jaren verworden tot een coalitiepartij en geen oppositiepartij. Die omslag maken gaat zou ze in de toekomst veel meer zetels kosten.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ok Geert.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:16 schreef De_Kraam het volgende:
De NPO kan geen verbinding maken met het verre Friesland.
Wegsaneren die handel. @:geertwilders
Hoofdprobleem.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja maar het is niet de reden van ons woonprobleem, het is een zijprobleem.
Ergens een GL klimaatbeleid, NSC op bestuursgebied/wonen, VVD asielbeleid/economie en PvdA op sociaal vlak zou kunnen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:14 schreef Japepk het volgende:
De VVD moet toch echt niet over links willen. In die coalitie zijn ze niet eens de grootste, dan gooien ze zichzelf echt in de uitverkoop. Teflon zijn ze kwijt natuurlijk.
Als je het migratieprobleem goed aanpakt heb je al een hele stap gemaakt.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar dan krijgt de VVD ook niet de credits.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jawel, de achterban van de VVD wil ook die asielzoekers ingedampt zien worden.
Nouja de kans dat er zonder Geert niks overblijft van die partij is ongeveer 100%, dan moet hij eigenlijk niet de MP worden. Helemaal nu ze nog een dozijn nieuwe Dion Grausjes erbij krijgen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
Regel moet ook gewoon zijn dat de grootste altijd de MP levert. Minderheidskabinet dat is echt een farce. Zo blijf je bezig
Als de VVD nu voor een middenkabinet gaat worden ze komende verkiezingen helemaal gedecimeerd.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jawel, de achterban van de VVD wil ook die asielzoekers ingedampt zien worden.
Geert of Bosmaquote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja de kans dat er zonder Geert niks overblijft van die partij is ongeveer 100%, dan moet hij eigenlijk niet de MP worden. Helemaal nu ze nog een dozijn nieuwe Dion Grausjes erbij krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |