Ah joh die oudjes daar komen nog uit de tijd dat "een neger in het dorp" in de verplichte boekenlijst stond op school.quote:
Dat die mensen het niet aan hebben zien komen zegt toch wel veel.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest helaas werreke dus de tv aan op mute, en nu even genieten van al het schuim op de monden.
Onderzoek: 80 procent Nederland wil migratie inperkenquote:Op donderdag 23 november 2023 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat die mensen het niet aan hebben zien komen zegt toch wel veel.
'oh nee, niet dit links'quote:Op donderdag 23 november 2023 11:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Onderzoek: 80 procent Nederland wil migratie inperken
Pvv wordt grootste
Links: how could this have happened
Daarom fvdquote:Op donderdag 23 november 2023 11:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
'oh nee, niet dit links'
dat is eigenlijk de samenvatting van die reactie
pvv is helemaal geen rechtse partij buiten hun immigratiestandpunten
zelfs hun meer blauw op straat past prima in het idee van links om alles te willen controleren/tellen/checken
aandacht op de zorg, de armere in de samenleving
maar hij hep verkeerd haar
Lekker in je eigen bubbel zitten.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat die mensen het niet aan hebben zien komen zegt toch wel veel.
ik heb wat maatjes die politiek actief zijnquote:Op donderdag 23 november 2023 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker in je eigen bubbel zitten.
Ik ken geen linkse mensenquote:Op donderdag 23 november 2023 11:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb wat maatjes die politiek actief zijn
ken ze 20+ jaar en heb ze nog nooit zo'n digitale meltdown zien hebben
Duitsland gaat spoedig over rechts.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:49 schreef Bezsen het volgende:
Erg vervelend dat het VK wel over links gaat komende verkiezingen
Denk je?quote:Op donderdag 23 november 2023 11:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Duitsland gaat spoedig over rechts.
ik vind @Littlerabbit wel een pvda'erquote:
Ist er wieder da, ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Geert er net zo'n puinhoop van maakt gaat dat hier ook weer gebeuren.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:49 schreef Bezsen het volgende:
Erg vervelend dat het VK wel over links gaat komende verkiezingen
Die kans is redelijk aannemelijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Geert er net zo'n puinhoop van maakt
Mwah. Eerst maar eens afwachten.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kans is redelijk aannemelijk.
Volgens mij is er vooral heel veel angst dat de PVV juist een prima regeringspartij blijkt te zijn (lol)quote:Op donderdag 23 november 2023 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah. Eerst maar eens afwachten.Hij klonk al een stuk meer gematigd gister en als de rest gewoon het gesprek aangaat ipv nee brullen…
Eerste bestraling achter de rug. Nog 34 to go.quote:
35 in totaal? Jezus man... hoeveel tijd zit er tussen elke bestraling?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste bestraling achter de rug. Nog 34 to go.
'Heeft u al een bar-code meneer van Tongerlo? Ja, drie bier graag.'
Herman straalt als een zonnetje straksquote:Op donderdag 23 november 2023 13:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
35 in totaal? Jezus man... hoeveel tijd zit er tussen elke bestraling?
5 per week. Weekend vrij. Net 10 taxiritten geboekt.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
35 in totaal? Jezus man... hoeveel tijd zit er tussen elke bestraling?
Doe ik nu al hoor.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Herman straalt als een zonnetje straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |