iddquote:
Hooggeleide boys als ik die juist wat bijdragen worden weggejaagd en voelen zich momenteel geen Nederlander meer.quote:
klopt, maar dit heeft ook niet zoveel met je nationaliteit/achtergrond te makenquote:Op donderdag 23 november 2023 10:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hooggeleide boys als ik die juist wat bijdragen worden weggejaagd en voelen zich momenteen geen Nederlander meer.
Straks wordt het stucen geautomatiseerd en kan het zomaar omslaan. Reken je niet rijk!quote:Op donderdag 23 november 2023 10:08 schreef Bezsen het volgende:
Er was ooit een polenmeldpunt en wij zijn er ook nog!!
mensen als @Caland doen zulk werkquote:Op donderdag 23 november 2023 10:08 schreef Bezsen het volgende:
Er was ooit een polenmeldpunt en wij zijn er ook nog!!
Willen we meer of minder nationaliteit/achtergrond?quote:Op donderdag 23 november 2023 10:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klopt, maar dit heeft ook niet zoveel met je nationaliteit/achtergrond te maken
Lekker manquote:Op donderdag 23 november 2023 10:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen als @:caland doen zulk werk
maar dan voor banken
Of de asielinstroom droogt op, politie en justitie krijgen weer ademruimte om bontkraagjes aan te pakken. Culturele misstanden rondom criminaliteit en asiel die onterecht op allochtonen doorstralen worden minder. Autochtonen en allochtonen komen dichterbij elkaar, spanningen nemen af.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hooggeleide boys als ik die juist wat bijdragen worden weggejaagd en voelen zich momenteel geen Nederlander meer.
Dan zit Nederland nog steeds opscheept met die bontkraagtokkies waar ze over klagen, want die zijn te dom te poepen en om te leren hoe je een goed betaalde baan in het buitenland kan bemachtigen.
Eindstand: niemand wint.
Dat iedereen hiervan gaat profiteren zou mooi zijn, maar momenteel ben ik te huiverig om dat te geloven.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Of de asielinstroom droogt op, politie en justitie krijgen weer ademruimte om bontkraagjes aan te pakken. Culturele misstanden rondom criminaliteit en asiel die onterecht op allochtonen doorstralen worden minder. Autochtonen en allochtonen komen dichterbij elkaar, spanningen nemen af.
Allochtonen Nederlanders zijn nu eenmaal ook gebaat bij correct asielbeleid, want het straalt nu geheel onterecht door op deze groep.
Eindstand: iedereen wint
Rustig maat, jij bent onze Nederlandse "Kut" Marokkaanquote:Op donderdag 23 november 2023 10:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat iedereen hiervan gaat profiteren zou mooi zijn, maar momenteel ben ik te huiverig om dat te geloven.
Keep on dreamingquote:Op donderdag 23 november 2023 10:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Of de asielinstroom droogt op, politie en justitie krijgen weer ademruimte om bontkraagjes aan te pakken. Culturele misstanden rondom criminaliteit en asiel die onterecht op allochtonen doorstralen worden minder. Autochtonen en allochtonen komen dichterbij elkaar, spanningen nemen af.
Allochtonen Nederlanders zijn nu eenmaal ook gebaat bij correct asielbeleid, want het straalt nu geheel onterecht door op deze groep.
quote:Op donderdag 23 november 2023 10:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik moest helaas werreke dus de tv aan op mute, en nu even genieten van al het schuim op de monden.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Hoe heb jij de verkiezingsuitslag beleefd?
ik ga denk ik met cambuur een FM game starten, stukje frieslandquote:Op donderdag 23 november 2023 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest helaas werreke dus de tv aan op mute, en nu even genieten van al het schuim op de monden.
Cambuurgoden. Het nieuwe stadion wordt érg mooi.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga denk ik met cambuur een FM game starten, stukje friesland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |