LENNYYYY!quote:Op woensdag 22 november 2023 18:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
RIP Lenny_leonard
[ afbeelding ]
Tong80 draait zich om in zijn graf.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd allen!
RTquote:Op woensdag 22 november 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onlogisch staat voor joker.
Goh.
lolquote:Op woensdag 22 november 2023 23:18 schreef Ringo het volgende:
Wat een kankerfascistisch kutlandje zijn wij ook hé. Maar echt. Giftig eczeem tussen de nagelriemen aan iedereen die rechts heeft gestemd, vervloekt zijn jullie kinderen en huisdieren.
Misschien nog 2 maar voorlopig derde inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Makkelijk derde.
@:fetx
@:onlogisch
Ik verveel me, ik ga een pizzatje bestellen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:25 schreef RamboDirk het volgende:
Lullo's, veel salty reacties vanavond
Nog altijd weinig eer als Roda JC de competitie wint.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien nog 2 maar voorlopig derde inderdaad.
Jij zou de ideale punctuele veger zijn. Misschien maar eens modje worden, ergens.quote:
Ik stem voorquote:Op woensdag 22 november 2023 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij zou de ideale punctuele veger zijn. Misschien maar eens modje worden, ergens.
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:26 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik verveel me, ik ga een pizzatje bestellen.
Die gaat iedereen hier vanaf morgen weer een tijdje aanspreken met vriend, amice, makker, maat, brother om te kijken of 'ie nog vrienden heeft en in de hoop dat 'ie niet al te hard in zijn poepertje zal worden genomen de komende tijd.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:33 schreef Zoon_John het volgende:
Wat gaat onlogisch doen nu de VVD verloren heeft? Jullie kennen hem al wat langer misschien kunnen jullie een analyse erop loslaten?
Geen warm feestbad. Laat @onlogisch met rust.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:28 schreef RamboDirk het volgende:
User @:onlogisch wordt aangepakt op alle fronten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 november 2023 06:48 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen user onlogisch. Vandaag start de dag dat we over onze schaduw heen stappen en gaan verbinden.
Nee, dansend op tafel dat boze Frans niet gewonnen heeft.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is dit nu je coming-out post, dat je op Geert gestemd hebt?
Je bent een lieve jongen Rambo.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedemorgen user onlogisch. Vandaag start de dag dat we over onze schaduw heen stappen en gaan verbinden.
Ach ja.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij komt Nederland niet meer in straks
Cc @:Niels0
Gebbetje he maat.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ach ja.
Mijn promotie op het werk is op het juiste moment gekomen blijkbaar.
kom mee naar zuid-amerikaquote:Op donderdag 23 november 2023 09:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ach ja.
Mijn promotie op het werk is op het juiste moment gekomen blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |