Verbaas ik me ook nogal over.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:45 schreef Ponsai het volgende:
Zoveel op PVDA GL ... sow verbazing alom
Veel mensen die tegen andere mensen stemmen, dat was ook de verkiezingstactiek van veel linkse partijen, vooral tegen rechts stemmen. Dan stem je niet om het land beter te maken, maar om miljoenen mensen dwars te zitten omdat je hun problemen en hun leed weigert te erkennen, de linkse stem in een notendop.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:45 schreef Ponsai het volgende:
Niet liegen, dat is niet netjesquote:Op woensdag 22 november 2023 13:52 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Veel mensen die tegen andere mensen stemmen, dat was ook de verkiezingstactiek van veel linkse partijen, vooral tegen rechts stemmen. Dan stem je niet om het land beter te maken, maar om miljoenen mensen dwars te zitten omdat je hun problemen en hun leed weigert te erkennen, de linkse stem in een notendop.
Of je kunt je gewoon veel meer vinden in linkse standpunten dan rechtse, dat kan natuurlijk ook gewoon.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:52 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Veel mensen die tegen andere mensen stemmen, dat was ook de verkiezingstactiek van veel linkse partijen, vooral tegen rechts stemmen. Dan stem je niet om het land beter te maken, maar om miljoenen mensen dwars te zitten omdat je hun problemen en hun leed weigert te erkennen, de linkse stem in een notendop.
Vooral niet representatieve groepquote:
Dat is wat ik bedoelde met sample sizequote:Op woensdag 22 november 2023 13:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vooral niet representatieve groep
Het is net als landelijk: Iets meer rechts maar bij links is het uit angst allemaal op 1 clubjequote:Op woensdag 22 november 2023 13:45 schreef Ponsai het volgende:
Ik lieg nooit, iemand die gisteren nog ontkende dat er de laatste maanden in heel Europa mensen door de straten liepen op te roepen tot het doden van Joden, waarbij het antisemitisme zeer zichtbaar was zette mij gisteren ook al weg als leugenaar, je hebt een nieuw stopwoordje lijkt het wel.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet liegen, dat is niet netjes
Je hoeft niet in letterlijk elk topic je antisemitismeriedeltje af te steken, bedankt.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik lieg nooit, iemand die gisteren nog ontkende dat er de laatste maanden in heel Europa mensen door de straten liepen op te roepen tot het doden van Joden, waarbij het antisemitisme zeer zichtbaar was zette mij gisteren ook al weg als leugenaar, je hebt een nieuw stopwoordje lijkt het wel.
Ruime helft GroenLinks-PvdA-kiezers stemt strategisch op die partij: 'Risico op rechts kabinet kleiner'
Er zitten hier veel uitkeringstrekkers dus dat is niet raar.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:45 schreef Ponsai het volgende:
Thuiswerkgenot, net even naar de kapper en het stemlokaal geweest.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Linkse stemmers werken vaak niet, dus die kunnen overdag stemmen.
Ja vooral met de #stoprechts hashtag heeft links laten zien dat ze vooral inhoudelijk sterk bezig waren.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Of je kunt je gewoon veel meer vinden in linkse standpunten dan rechtse, dat kan natuurlijk ook gewoon.
En ik hoef niet in elk topic door links stemmend volk als leugenaar te worden weggezet, kappen met die kinderachtige tactieken, feiten zijn er om vermeldt te worden, bevallen die feiten niet dan steek jullie kop maar in het zand, doen jullie met heel wat andere onderwerpen ook al decennia.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoeft niet in letterlijk elk topic je antisemitismeriedeltje af te steken, bedankt.
Oké man. Open er een topic over.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:18 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
En ik hoef niet in elk topic door links stemmend volk als leugenaar te worden weggezet, kappen met die kinderachtige tactieken, feiten zijn er om vermeldt te worden, bevallen die feiten niet dan steek jullie kop maar in het zand, doen jullie met heel wat andere onderwerpen ook al decennia.
Want rechts staat erom bekend zeer begaan te zijn met de problemen van miljoenen mensen en links laat dat echt helemaal koud?quote:Op woensdag 22 november 2023 13:52 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is gewoon wel zo. De post waar ik op reageerde is klinklare nonsens.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik lieg nooit, iemand die gisteren nog ontkende dat er de laatste maanden in heel Europa mensen door de straten liepen op te roepen tot het doden van Joden, waarbij het antisemitisme zeer zichtbaar was zette mij gisteren ook al weg als leugenaar, je hebt een nieuw stopwoordje lijkt het wel.
Ruime helft GroenLinks-PvdA-kiezers stemt strategisch op die partij: 'Risico op rechts kabinet kleiner'
Polariseren kun je leren.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk voor iedereen die links stemt, echt wel. En laten we daarnaast niet doen alsof dat andersom niet gebeurt.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja vooral met de #stoprechts hashtag heeft links laten zien dat ze vooral inhoudelijk sterk bezig waren.
Misschien moet je toch eens uitzoeken wat 'feiten' zijn en wat 'meningen'.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:18 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
En ik hoef niet in elk topic door links stemmend volk als leugenaar te worden weggezet, kappen met die kinderachtige tactieken, feiten zijn er om vermeldt te worden, bevallen die feiten niet dan steek jullie kop maar in het zand, doen jullie met heel wat andere onderwerpen ook al decennia.
De mijne stond er bij, hoor, Momo. Sporthalquote:Op woensdag 22 november 2023 14:25 schreef Momo het volgende:
Kunnen we het niet hebben over de stemlocatie, waar hebben de mensen gestemd waar de stemlocatie niet overeenkomt met de categorieën die ik in de poll heb gezet?
Ludieke locaties, zoals ADAM in Amsterdam? Zo zijn er wel meer, volgens mij.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:25 schreef Momo het volgende:
Kunnen we het niet hebben over de stemlocatie, waar hebben de mensen gestemd waar de stemlocatie niet overeenkomt met de categorieën die ik in de poll heb gezet?
Wij hebben in het durp alleen een sporthal en twee (buurt)verenigingslocaties.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:27 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het wel leuk dat er steeds meer bijzondere locaties bijkomen.
Om dan zelf weer naar de gymzaal te gaan.
Dat is toch restaurant in een hoge toren? Horeca dus technisch gezien. Al zullen er vast genoeg locaties zijn die niet in te delen zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ludieke locaties, zoals ADAM in Amsterdam? Zo zijn er wel meer, volgens mij.
Volgens mij is het niet in het restaurant, maar gaat het juist om het hoge gebouw en gaan mensen er specifiek heen om er dan vandaag gratis binnen te kunnen.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is toch restaurant in een hoge toren? Horeca dus technisch gezien. Al zullen er vast genoeg locaties zijn die niet in te delen zijn.
Castricum of Zwolle?quote:Op woensdag 22 november 2023 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij hebben in het durp alleen een sporthal en twee (buurt)verenigingslocaties.
Maar in de gemeente was er vannacht al de mogelijkheid om te stemmen.
Heb je een bron die laat zien dat rechts de hashtag #stoplinks trending heeft weten te maken?quote:Op woensdag 22 november 2023 14:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk voor iedereen die links stemt, echt wel. En laten we daarnaast niet doen alsof dat andersom niet gebeurt.
Huh. Waarom zouden mensen die links stemmen dat niet doen omdat ze denken daarmee Nederland beter te makenquote:Op woensdag 22 november 2023 13:52 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een specifieke hashtag. Strategisch stemmen om de andere kant niet de grootste te laten worden is een ding van alle tijden en komt aan beide kanten van het politieke spectrum voor.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je een bron die laat zien dat rechts de hashtag #stoplinks trending heeft weten te maken?
Ja.quote:
Ik kwam toch op Twitter wel wat commentaar tegen over slecht toegankelijke stembureaus.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vond het mooi om te zien dat alle stembureaus (vooruit, op eentje na) in Assen toegankelijk waren voor rolstoelgebruikers. Dat is voor het eerst.
Eigenlijk zou elk stembureau gewoon rolstoeltoegankelijk moeten zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kwam toch op Twitter wel wat commentaar tegen over slecht toegankelijke stembureaus.
Waar ik straks ga stemmen is wel goed toegankelijk, volgens mij.
Dat zou inderdaad echt moeten. En als een specifieke locatie dat echt niet kan zijn, dan heel dicht in de buurt eentje waar het wel goed geregeld is.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou elk stembureau gewoon rolstoeltoegankelijk moeten zijn.
quote:Op woensdag 22 november 2023 14:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een specifieke hashtag. Strategisch stemmen om de andere kant niet de grootste te laten worden is een ding van alle tijden en komt aan beide kanten van het politieke spectrum voor.
Daarnaast zijn er genoeg topics waar het over links en rechts gaat, we hebben er niet nog eentje nodig.
Waarom reageer je dan als eerste op een user hieroverquote:Op woensdag 22 november 2023 13:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Of je kunt je gewoon veel meer vinden in linkse standpunten dan rechtse, dat kan natuurlijk ook gewoon.
Niks menselijks in mij vreemd.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Waarom reageer je dan als eerste op een user hierover
Ik weet niet hoe dat is voor andere steden en gemeentes, maar ik heb het gevoel dat er elke verkiezingen meer locaties bijkomen. Assen heeft deze keer 43 locaties.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad echt moeten. En als een specifieke locatie dat echt niet kan zijn, dan heel dicht in de buurt eentje waar het wel goed geregeld is.
Dat is soms echt niet mogelijk, de meeste gemeenten doen hun best met vaak ook mobiele stemlocaties bij verpleeghuizen.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad echt moeten. En als een specifieke locatie dat echt niet kan zijn, dan heel dicht in de buurt eentje waar het wel goed geregeld is.
15 zetels maar voor de VVD. Van mij mag dit representatief zijn maar zal helaas niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:00 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaan de 150 fok zetels heen!
15 stemmenquote:Op woensdag 22 november 2023 15:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
15 zetels maar voor de VVD. Van mij mag dit representatief zijn maar zal helaas niet.
Truequote:Op woensdag 22 november 2023 15:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Op 150 stemmen, maakt 15 zetels
Sample size is sowieso te klein, maar toch:quote:Op woensdag 22 november 2023 15:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
15 zetels maar voor de VVD. Van mij mag dit representatief zijn maar zal helaas niet.
Je kunt als je afhankelijk bent van een rolstoel ook gewoon even op zoek gaan naar een ander stembureau dat wel rolstoeltoegankelijk is. Daarvoor hoef je echt geen kilometers te rijden.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik lijst 20 Splinterquote:Op woensdag 22 november 2023 15:02 schreef Momo het volgende:
Waar hebben de 6 mensen op gestemd, die niet op 1 van deze partijen hebben gestemd?
Die kwam bij mij ook een paar keer uit een kieswijzerding.quote:
Vanzelfsprekend totaal niet representatief. Daarnaast ben ik benieuwd of de peilingen in de buurt zitten. Nieuwe partijen maken altijd dat er wat meer kans is dat bewegingen van kiezers niet helemaal goed in beeld komen.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Sample size is sowieso te klein, maar toch:
Ik denk dat je de groep onder de 25 jaar en boven de 60 jaar vooral mist (dat er relatief minder mensen op fok zitten dan in de samenleving zijn). Denk dat fok niet perse meer laag of hogeropgeleide mensen heeft in verhouding of specifiek veel mensen uit 1 regio.
Kwam bij mij het hoogste uit bij kieswijzer op zittende partijen na en ik had zoiets dat ik geen van die zittende partijen wilde belonen voor al die jaren wanbeleid. Toen zag ik ook nog dat ze het misschien niet zouden redden om uberhaupt 1 zetel te krijgen dus vandaar, wie weet lukt die ene zetel toch nog.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die kwam bij mij ook een paar keer uit een kieswijzerding.
Mag ik vragen waarom je hiervoor gekozen hebt? Behalve dat Meerel Femke dingens zo lekker is, blablabla.
Dat is ook een manier om ernaar te kijken.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kwam bij mij het hoogste uit bij kieswijzer op zittende partijen na en ik had zoiets dat ik geen van die zittende partijen wilde belonen voor al die jaren wanbeleid. Toen zag ik ook nog dat ze het misschien niet zouden redden om uberhaupt 1 zetel te krijgen dus vandaar, wie weet lukt die ene zetel toch nog.
Ik hoop minder dan 8, want van der Plas blies vorige week nog heel hoog van de toren dat ze echt wel ruim meer dan 9 zetels gingen halen.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:29 schreef Momo het volgende:
BBB paar weken geleden nog op 15 zetels, laatste dagen 6 tot 9 zetels, ben ook wel benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
Minder dan D66 en CDA zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 15:29 schreef Momo het volgende:
BBB paar weken geleden nog op 15 zetels, laatste dagen 6 tot 9 zetels, ben ook wel benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
5. Hopelijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:29 schreef Momo het volgende:
Splinter was vorige verkiezingen best populairquote:Op woensdag 22 november 2023 15:02 schreef Momo het volgende:
Waar hebben de 6 mensen op gestemd, die niet op 1 van deze partijen hebben gestemd?
Bij de PS-verkiezingen bleken die uiteindelijk veel meer zetels te halen dan dat de peilingen vooraf zeiden. Zou er niet gek van opkijken als die gewoon op 9-12 zetels uitkomen.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:29 schreef Momo het volgende:
Dat zou écht een basiseis moeten zijn ja. Benieuwd of de vriend van mijn zus zijn elektrische gevaarte netjes naar binnen heeft kunnen loodsen.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op FOK! (en helemaal in subfora met een politiek thema) is Links oververtegenwoordigd.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:45 schreef Ponsai het volgende:
Welnee man. Rechts is op FOK! zwaar oververtegenwoordigd.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Op FOK! (en helemaal in subfora met een politiek thema) is Links oververtegenwoordigd.
Het is wat meid.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Op FOK! (en helemaal in subfora met een politiek thema) is Links oververtegenwoordigd.
Nergens voor nodig, maar er moet wel een minimale dichtheid van dergelijke bureaus moeten zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Stormfront en 4Chan niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hou je van de slachtofferrol in het dagelijkse leven?quote:Op woensdag 22 november 2023 16:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wow. wow. Wow.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rechtse lui zijn vooral het meest luidruchtig en drammerig met hun stokpaardjes alhier.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee man. Rechts is op FOK! zwaar oververtegenwoordigd.
Dan maak je zelf een poll met 15 optiesquote:Op woensdag 22 november 2023 16:44 schreef FundsAreSafu het volgende:
BIJ1 en DENK samengevoegd in de poll lol, ze zijn het eens over Palestina maar verder is DENK een stuk conservatiever
Het is je vergeven hoor, gezien het aantal stemmen geen rampquote:Op woensdag 22 november 2023 16:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan maak je zelf een poll met 15 opties
Met het gevaar een topic te verpesten.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:52 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik vind het gezellig hoor. Het zou alleen leuk zijn als de goed vertegenwoordigde progressief linkse users zich bijv. ook wat meer in NWS lieten zien en hun bijzondere gedachtegoed rondom migratie en migranten eens zouden durven te verdedigen.quote:
Slachtofferrol omdat een politieke verhouding wordt benoemd? Rare post.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hou je van de slachtofferrol in het dagelijkse leven?
Kun je stemmen met iets anders dan rood potlood dan?quote:Op woensdag 22 november 2023 17:03 schreef robdriessen het volgende:
Ik mis nog de poll-vraag met welke kleur potlood gestemd is.
Want die politieke mening mogen ze alleen maar hebben als ze de politieke standpunten van die partij zouden verdedigen op een forum? Gelukkig werkt het niet zo joh. Ik neig naar rechts (VVD/PVV) en zou er helemaal dol van worden als het een moetje zou gaan worden om die partijen te gaan verdedigen bij NWS artikelen omdat linkse stemmers anders niet tevreden zijn. Verlang ik dan ook niet van linkse stemmers.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind het gezellig hoor. Het zou alleen leuk zijn als de goed vertegenwoordigde progressief linkse users zich bijv. ook wat meer in NWS lieten zien en hun bijzondere gedachtegoed rondom migratie en migranten eens zouden durven te verdedigen.
Het is een dagtaak om iedere keer te reageren op de vaste users die tig topics openen om iedere keer dezelfde elpee op te zetten en niet in te gaan op feiten.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind het gezellig hoor. Het zou alleen leuk zijn als de goed vertegenwoordigde progressief linkse users zich bijv. ook wat meer in NWS lieten zien en hun bijzondere gedachtegoed rondom migratie en migranten eens zouden durven te verdedigen.
[..]
Mijn ding met al die rabide anti-immigratie lui is dat ze het nooit hebben over de oorzaken van vluchtelingenstromen zoals oorlog, economische uitbuiting en klimaatverandering. Nederland is hier ook schuldig aan, dus als die vluchtelingen er eenmaal zijn moet je ook verantwoordelijkheid nemen.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Slachtofferrol omdat een politieke verhouding wordt benoemd? Rare post.
Vind je dat echt leuk en heeft het echt zin? Alle feiten en informatie worden veelal toch niet aangenomen door de andere partij ofwel direct afgeschoten of met eenquote:Op woensdag 22 november 2023 17:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zou alleen leuk zijn als de goed vertegenwoordigde progressief linkse users zich bijv. ook wat meer in NWS lieten zien en hun bijzondere gedachtegoed rondom migratie en migranten eens zouden durven te verdedigen.
De strategisch stemmen mythe is een propagandatruc. Een scherpe linkse oppositie is juist belangrijk om ervoor te zorgen dat GLPVDA niet naar rechts afglijdt in een overwegend rechtse coalitie. PVV aan de macht gebeurt toch niet, NSC sluit ze uit en de VVD gaat niet in een coalitie onder Premier Wildersquote:Op woensdag 22 november 2023 17:49 schreef Captain_Ghost het volgende:
Normaal gesproken stem ik altijd bij SP, maar vandaag niet. Want ik wil niet dat VVD of PVV weer aan de macht. Daarom gaat mijn stem als een strategische stem naar GL/PVDA.
Alles wat op TV of campagnes gezegd, zijn na de stemmen alweer overboord gegooid.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:11 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
De strategisch stemmen mythe is een propagandatruc. Een scherpe linkse oppositie is juist belangrijk om ervoor te zorgen dat GLPVDA niet naar rechts afglijdt in een overwegend rechtse coalitie. PVV aan de macht gebeurt toch niet, NSC sluit ze uit en de VVD gaat niet in een coalitie onder Premier Wilders
Ik weet nog wel dat NWS FB topic vol stond met klagende fokkers omdat Fok te rechts zou zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 18:18 schreef ijs_beer het volgende:
Fok als een warm links bad. Dat we dat nog mogen meemaken.
Daar hebben we nu POL FB voorquote:Op woensdag 22 november 2023 18:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat NWS FB topic vol stond met klagende fokkers omdat Fok te rechts zou zijn
In verhouding minder, en iemand zonder opleiding kan natuurlijk superrijk en succesvol zijn, alles kanquote:Op woensdag 22 november 2023 18:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoogopgeleiden zitten niet in de ww of de bijstand?
Kan niet zelfde plaatje vinden naar inkomen bracketsquote:Op woensdag 22 november 2023 18:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Naar verhouding minder, weet ik wel. Maar dit niet helemaal het juiste plaatje bij je argument.![]()
Dus als Wilders zegt, grenzen dicht, noem jij dat een gevolg of een maatregel?quote:Op woensdag 22 november 2023 17:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Mijn ding met al die rabide anti-immigratie lui is dat ze het nooit hebben over de oorzaken van vluchtelingenstromen zoals oorlog, economische uitbuiting en klimaatverandering. Nederland is hier ook schuldig aan, dus als die vluchtelingen er eenmaal zijn moet je ook verantwoordelijkheid nemen.
Ik ben dus van mening dat het probleem bij de bron moet worden aangepakt, iemand als Wilders heeft het alleen over de gevolgen en dat is dweilen met de kraan open
Ehh 2017?quote:Op woensdag 22 november 2023 18:39 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo te zien hebben normaal de SP en PVV stemmers gemiddeld de laagste opleiding. D66, Groenlinks en VVD stemmers hebben juist gemiddelde de hoogste opleiding gehad.
Dat zoiezoquote:Op woensdag 22 november 2023 18:40 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ironisch aangezien die gast in je avatar sowieso een rechtse uitkeringstrekker is
Vrij grote groep laagopgeleiden bij Pietertje vond ik nog wel een beetje opvallendquote:Op woensdag 22 november 2023 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nouja hier heb je 2023, maar plaatje is minder duidelijk.
De leef.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeker. Lekker met blikken bier in de voortuin je weet toch. Beetje kut roepen naar alles wat voorbij gelopen komt.
Da's tamelijk vaak met die partijen die uit het niets als paddestoelen uit de grond schietenquote:Op woensdag 22 november 2023 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij grote groep laagopgeleiden bij Pietertje vond ik nog wel een beetje opvallend
antibuitenlanderpropagandaquote:Op woensdag 22 november 2023 18:56 schreef SQ het volgende:
gestemd op GL/PvdA, sowieso omdat hun standpunten het dichtst bij de mijne liggen. In een soort van nostalgisch partycentrum om de hoek. Op de vrouw met de leukste naam (Kati Piri).
En ik reageer niet op antibuitenlanderpropaganda op Fok omdat ik daar totaal geen levensgeluk uit distilleer. Mensen die daar wel blij van worden moeten dat vooral doen. Doe ik wel iets anders.
Nou, inderdaad. Als FOK! al zo links stemt stevenen we af op premier Timmermans.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:45 schreef Ponsai het volgende:
Zo’n vaart zal het sowieso niet lopen, de formaties worden bijzonder interessant (en lang)quote:Op woensdag 22 november 2023 19:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Als FOK! al zo links stemt stevenen we af op premier Timmermans.
Moet ik nog maar zien als ze moeten samenwerken met VVD, PVV en NSC. NSC+VVD+PvdA GL zal waarschijnlijk niet genoeg zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Als FOK! al zo links stemt stevenen we af op premier Timmermans.
Waarom voel je je aangevallen?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:00 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
antibuitenlanderpropaganda
Moet je voor de grap eens bovenaan de site kijken. "FvD=NSB".
Droom maar lekker verder hoor
Nou als mensen hier poep praten, dan reageer ik daar op. Zo werkt een forum in zijn algemeen toch?quote:
Maar waarom is het poep?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:11 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Nou als mensen hier poep praten, dan reageer ik daar op. Zo werkt een forum in zijn algemeen toch?
Wat heb jij eigenlijk gestemd?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:11 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Nou als mensen hier poep praten, dan reageer ik daar op. Zo werkt een forum in zijn algemeen toch?
Het is een foute maatregel om het reële probleem van vluchtelingenstromen aan te pakken en daarnaast ook onrealistisch door internationale verdragen.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:47 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dus als Wilders zegt, grenzen dicht, noem jij dat een gevolg of een maatregel?
Ik denk dat die banronde in het Oekraïnetopic FOK! wel goed heeft gedaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat NWS FB topic vol stond met klagende fokkers omdat Fok te rechts zou zijn
Stukje censuurquote:Op woensdag 22 november 2023 19:21 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik denk dat die banronde in het Oekraïnetopic FOK! wel goed heeft gedaan.
Als je als user alleen maar bezig bent met het forum te ondermijnen mag je wmb opzouten. Censuur of niet.quote:
Zelfs als dat het geval is dan zou het op zijn minst PvdA/GL-VVD- NSC worden wat bepaald geen links kabinet is.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
In Nederland mag FOK! zelf bepalen waar de grenzen liggen, die kan je terugvinden in de policy. Gaaf land, toch?quote:
Danny is nou niet iemand die bekend staat om zijn censuur bovendienquote:Op woensdag 22 november 2023 19:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In Nederland mag FOK! zelf bepalen waar de grenzen liggen, die kan je terugvinden in de policy. Gaaf land, toch?
Dat is correct.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:40 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Danny is nou niet iemand die bekend staat om zijn censuur bovendien
Bijna nu. Maak jij hem?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:00 schreef Momo het volgende:
Kunnen we tot 450 stemmen komen voor een "Echte fantastische" 3 keer 150 zetels Fok Exit Poll?
Dat is 41 a 42 zetels voor GL/PvdA (al ik het goed berekend heb). Op Fok!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal de zetels posten zo
Stil, mooi.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze stemming is niet correct uitgevoerd. Ik voer protest aan of er komen tribunalen!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Was dat laatste maar waar (al heb ik zelf niet op GL/PvdA gestemd)quote:Op woensdag 22 november 2023 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is 41 a 42 zetels voor GL/PvdA. Op Fok!![]()
Zegt uiteraard niets over de daadwerkelijke uitslagen, maar toch![]()
Je zou er bijna een sprankje hoop van krijgenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Was dat laatste maar waar (al heb ik zelf niet op GL/PvdA gestemd)
Als dit werkelijkheid wordt koop ik morgen een touwquote:Op woensdag 22 november 2023 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is 41 a 42 zetels voor GL/PvdA (al ik het goed berekend heb). Op Fok!![]()
Nou, nou, nou..quote:Op woensdag 22 november 2023 19:57 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Als dit werkelijkheid wordt koop ik morgen een touw
VVD'er? Dan deel ik met liefde een touw uit!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:57 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Als dit werkelijkheid wordt koop ik morgen een touw
Grapjas.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:02 schreef cabe0002 het volgende:
Mijn vermoeden dat er dus veel linkse troll accounts hier aanwezig zijn is dus uitgekomen.
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:02 schreef cabe0002 het volgende:
Mijn vermoeden dat er dus veel linkse troll accounts hier aanwezig zijn is dus uitgekomen.
Die beginnen iets na half 9 op NPO1 en RTL4.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:10 schreef Garfield1985 het volgende:
Is er geen link naar een live uitzending ofzo? In eerdere jaren werd je ermee overspoeld maar nu kan ik gek genoeg niks vinden?!
NPO1 20:35.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:10 schreef Garfield1985 het volgende:
Is er geen link naar een live uitzending ofzo? In eerdere jaren werd je ermee overspoeld maar nu kan ik gek genoeg niks vinden?!
Bij jou in de omgeving kan toch niets de SGP verslaan?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Verbaast me dat PvdA/GL dik het hoogst scoort hier
En D66 ook hoog, en VVD verbaast me ook wel, gezien de constante haat jegens VVD
Er moet eigenlijk een optie bij:quote:
Preciesquote:Op woensdag 22 november 2023 20:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bij jou in de omgeving kan toch niets de SGP verslaan?
word je bij jullie ook van de weg gehaald als je op zondag iets anders doet dan naar de kerk gaan?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies
Vorige keer:
[ afbeelding ]
2017:
[ afbeelding ]
Maar in 2012 was het machtig spannend, 24 stemmen verschil maar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:02 schreef cabe0002 het volgende:
We zijn meer dan eens op een zondag door Elspeet gefietst ofzo, en dat is het extreme refo-deel van gemeente Nunspeet (en dat zegt natuurlijk wel wat)...nooit een probleem gehadquote:Op woensdag 22 november 2023 20:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
word je bij jullie ook van de weg gehaald als je op zondag iets anders doet dan naar de kerk gaan?
Hoe kan er dan zo een mismatch zijn met werkelijke uitslag? PVV is de grootste!quote:
Bevestigd vooral wat we al wisten. Het gros van een mensen hier is knettergek.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is 41 a 42 zetels voor GL/PvdA (al ik het goed berekend heb). Op Fok!![]()
Omdat FOK! geen afspiegeling van de maatschappij isquote:Op woensdag 22 november 2023 21:08 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Hoe kan er dan zo een mismatch zijn met werkelijke uitslag? PVV is de grootste!
Of meer trollen hier.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Omdat FOK! geen afspiegeling van de maatschappij is
die mensen zijn denk ik wat rustiger dan de pvv stemmers, dus dat valt minder op dat ze met best veel zijnquote:
Omdat iemand iets anders heeft gestemd dan jij moet het maar een trol zijn ?quote:
Hij treurt om de FvD uitslagquote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef Olga het volgende:
[..]
Omdat iemand iets anders heeft gestemd dan jij moet het maar een trol zijn ?
Eens maar hij ziet er nu echt uit alsof ze m opgegraven hebbenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doet ie dat niet al 15 jaar?
Stukje Indonesiëquote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef jigggy het volgende:
[..]
Eens maar hij ziet er nu echt uit alsof ze m opgegraven hebben
Zombie Prime ministerquote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef jigggy het volgende:
[..]
Eens maar hij ziet er nu echt uit alsof ze m opgegraven hebben
Pieter ook geil op macht. Wil toch meeregerenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:39 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ben vooral heel blij voor Pieter god
Aangemeld als vrijwilliger voor nsc
Boze leftie gespotquote:Op woensdag 22 november 2023 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pieter ook geil op macht. Wil toch meeregeren
Past haast bij regio Utrecht.. Zijn alle fokkers soms in Utrecht?..quote:Op woensdag 22 november 2023 15:00 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaan de 150 fok zetels heen!
Wat dus gisteren al werd aangegeven, FOK! is bestaat disproportioneel uit progressief Linksen. Al is het contrast wel erg groot, zo groot had ik zelfs niet verwacht. En dan in het achterhoofd dat sommigen FOK! nog wel eens willen wegzetten als Stormfront of 4chanquote:Op woensdag 22 november 2023 21:08 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Hoe kan er dan zo een mismatch zijn met werkelijke uitslag? PVV is de grootste!
1,6% FvD is vreemd inderdaad, je zou toch minstens verwachten dat die komma daar niet staat. De typische FvD-achtige schreeuwers zullen wel vooral dat zijn: de grootste schreeuwers en daardoor ogend alsof het er veel zijnquote:Op donderdag 23 november 2023 12:50 schreef KingRadler het volgende:
Ik geloof uitslag van deze poll niet
Het ligt misschien ook aan de mensen die interesse hadden de poll in te vullen.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:34 schreef Elan het volgende:
FOK! is dus eigenlijk een links bolwerk. Mogen we dat concluderen?
PVV is ook best sociaal alleen op sommige punten rechts. Het is eigenlijk een partij zoals SP, maar dan over rechts als het aankomt op immigratie.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:24 schreef DrDentz het volgende:
FOK! bovenmatig veel PvdA/GL.. Wajongers stemmen sociaal
In 2017 was FvD zelfs de grootste hier. De 12 users die zijn overgebleven zijn inderdaad wel erg actiefquote:Op donderdag 23 november 2023 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
1,6% FvD is vreemd inderdaad, je zou toch minstens verwachten dat die komma daar niet staat. De typische FvD-achtige schreeuwers zullen wel vooral dat zijn: de grootste schreeuwers en daardoor ogend alsof het er veel zijn
Voor 187/739 deel.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:34 schreef Elan het volgende:
FOK! is dus eigenlijk een links bolwerk. Mogen we dat concluderen?
Dus je stemt extreem rechts, en hoopt dan maar dat het iets minder rechts wordt? Omdat na 17 jaar, Wilders tijdens de verkiezingen ineens iets minder extreem is?quote:Op donderdag 23 november 2023 17:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
PVV is ook best sociaal alleen op sommige punten rechts. Het is eigenlijk een partij zoals SP, maar dan over rechts als het aankomt op immigratie.
Zelf overigens ook PVV gestemd op basis van het feit dat Wilders zijn toon heeft geminderd. Normaliter had ik VVD gedaan, maar dan gaan we weer op dezelfde voet verder en dan zitten ze weer tegen PvdA/GL aan te schurken. Die samenwerking met D66 heeft ook een hele vieze nasmaak achtergelaten.
Timmermans aan het roer zag ik al helemaal niet zitten. Hij is alleen maar bezig om verdeeldheid te zaaien binnen Nederland. Niemand willen buitensluiten behalve dan iedereen die het niet met hem eens is 😂😂
Er is niks extreem rechts aan PVV. Dat staat notabene nog in de reactie. Het is een linkse partij met een rechts standpunt ten opzichte van immigratie en milieu.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus je stemt extreem rechts, en hoopt dan maar dat het iets minder rechts wordt? Omdat na 17 jaar, Wilders tijdens de verkiezingen ineens iets minder extreem is?
Als je op een nazi stemt, ben je een nazi.
Vroeger ook wel toch? In elk geval qua bestuurscultuur. FA @remlof deelde geregeld bans uit die in het banmeldtopic dan verschenen onder de noemer "xenofoob geblaat" .quote:
Nou... een kwart van de stemmers in de pol noem ik geen bolwerk, eerder een minderheid.quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:32 schreef Elan het volgende:
Vroeger ook wel toch? In elk geval qua bestuurscultuur. FA @:Remlof deelde geregeld bans uit die in het banmeldtopic dan verschenen onder de noemer "xenofoob geblaat" .
De opmerkingen waar mensen een ban voor kregen waren dan kwesties in de trend van wat onze toekomstige minister president tegenwoordig gewoon in zijn verkiezingsprogramma heeft staan.
In dat kader is het interessant dat er al gevallen in verschillende buitenlanden zijn waar al uren voordat de stembussen sluiten er exitpolls online komen. En daarmee dus de resterende stemmers sterk beïnvloeden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 02:30 schreef svann het volgende:
in strijd met de grondwet (waar ook Fok zich nadrukkelijk aan houdt).
Ik ben een rechtse stemmer en werk niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is erg opvallend jaquote:Op zondag 26 november 2023 03:21 schreef KingRoland het volgende:
Veel linkse users op dit forum.
Verklaart ook een hoopuitkeringstrekkers lol
Bijna fobisch om daar zo op te focussen. (Ja, ik zie de PI heus wel.)quote:
Ik zie mezelf niet direkt als links of rechts, meer een typische middenpartijer. Maar eerlijk gezegd vind ik de berichten of argumenten die door rechts gebruikt worden over het algemeen ook echt wel van een dommer gehalte dan die van links.quote:Op zondag 26 november 2023 19:10 schreef AchJa het volgende:
Gezien de exit poll is het wel verklaarbaar dat iedereen hier al vrij snel als domrechts, NSB'er, bruinhemd etc. wordt weggezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |