Vrij grote groep laagopgeleiden bij Pietertje vond ik nog wel een beetje opvallendquote:Op woensdag 22 november 2023 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nouja hier heb je 2023, maar plaatje is minder duidelijk.
De leef.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeker. Lekker met blikken bier in de voortuin je weet toch. Beetje kut roepen naar alles wat voorbij gelopen komt.
Da's tamelijk vaak met die partijen die uit het niets als paddestoelen uit de grond schietenquote:Op woensdag 22 november 2023 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij grote groep laagopgeleiden bij Pietertje vond ik nog wel een beetje opvallend
antibuitenlanderpropagandaquote:Op woensdag 22 november 2023 18:56 schreef SQ het volgende:
gestemd op GL/PvdA, sowieso omdat hun standpunten het dichtst bij de mijne liggen. In een soort van nostalgisch partycentrum om de hoek. Op de vrouw met de leukste naam (Kati Piri).
En ik reageer niet op antibuitenlanderpropaganda op Fok omdat ik daar totaal geen levensgeluk uit distilleer. Mensen die daar wel blij van worden moeten dat vooral doen. Doe ik wel iets anders.
Nou, inderdaad. Als FOK! al zo links stemt stevenen we af op premier Timmermans.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:45 schreef Ponsai het volgende:
Zoveel op PVDA GL ... sow verbazing alom
Zo’n vaart zal het sowieso niet lopen, de formaties worden bijzonder interessant (en lang)quote:Op woensdag 22 november 2023 19:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Als FOK! al zo links stemt stevenen we af op premier Timmermans.
Moet ik nog maar zien als ze moeten samenwerken met VVD, PVV en NSC. NSC+VVD+PvdA GL zal waarschijnlijk niet genoeg zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Als FOK! al zo links stemt stevenen we af op premier Timmermans.
Waarom voel je je aangevallen?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:00 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
antibuitenlanderpropaganda
Moet je voor de grap eens bovenaan de site kijken. "FvD=NSB".
Droom maar lekker verder hoor
Nou als mensen hier poep praten, dan reageer ik daar op. Zo werkt een forum in zijn algemeen toch?quote:
Maar waarom is het poep?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:11 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Nou als mensen hier poep praten, dan reageer ik daar op. Zo werkt een forum in zijn algemeen toch?
Wat heb jij eigenlijk gestemd?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:11 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Nou als mensen hier poep praten, dan reageer ik daar op. Zo werkt een forum in zijn algemeen toch?
Het is een foute maatregel om het reële probleem van vluchtelingenstromen aan te pakken en daarnaast ook onrealistisch door internationale verdragen.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:47 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dus als Wilders zegt, grenzen dicht, noem jij dat een gevolg of een maatregel?
Ik denk dat die banronde in het Oekraïnetopic FOK! wel goed heeft gedaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat NWS FB topic vol stond met klagende fokkers omdat Fok te rechts zou zijn
Stukje censuurquote:Op woensdag 22 november 2023 19:21 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik denk dat die banronde in het Oekraïnetopic FOK! wel goed heeft gedaan.
Als je als user alleen maar bezig bent met het forum te ondermijnen mag je wmb opzouten. Censuur of niet.quote:
Zelfs als dat het geval is dan zou het op zijn minst PvdA/GL-VVD- NSC worden wat bepaald geen links kabinet is.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
In Nederland mag FOK! zelf bepalen waar de grenzen liggen, die kan je terugvinden in de policy. Gaaf land, toch?quote:
Danny is nou niet iemand die bekend staat om zijn censuur bovendienquote:Op woensdag 22 november 2023 19:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In Nederland mag FOK! zelf bepalen waar de grenzen liggen, die kan je terugvinden in de policy. Gaaf land, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |