Ik vind het gezellig hoor. Het zou alleen leuk zijn als de goed vertegenwoordigde progressief linkse users zich bijv. ook wat meer in NWS lieten zien en hun bijzondere gedachtegoed rondom migratie en migranten eens zouden durven te verdedigen.quote:
Slachtofferrol omdat een politieke verhouding wordt benoemd? Rare post.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hou je van de slachtofferrol in het dagelijkse leven?
Kun je stemmen met iets anders dan rood potlood dan?quote:Op woensdag 22 november 2023 17:03 schreef robdriessen het volgende:
Ik mis nog de poll-vraag met welke kleur potlood gestemd is.
Want die politieke mening mogen ze alleen maar hebben als ze de politieke standpunten van die partij zouden verdedigen op een forum? Gelukkig werkt het niet zo joh. Ik neig naar rechts (VVD/PVV) en zou er helemaal dol van worden als het een moetje zou gaan worden om die partijen te gaan verdedigen bij NWS artikelen omdat linkse stemmers anders niet tevreden zijn. Verlang ik dan ook niet van linkse stemmers.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind het gezellig hoor. Het zou alleen leuk zijn als de goed vertegenwoordigde progressief linkse users zich bijv. ook wat meer in NWS lieten zien en hun bijzondere gedachtegoed rondom migratie en migranten eens zouden durven te verdedigen.
Het is een dagtaak om iedere keer te reageren op de vaste users die tig topics openen om iedere keer dezelfde elpee op te zetten en niet in te gaan op feiten.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind het gezellig hoor. Het zou alleen leuk zijn als de goed vertegenwoordigde progressief linkse users zich bijv. ook wat meer in NWS lieten zien en hun bijzondere gedachtegoed rondom migratie en migranten eens zouden durven te verdedigen.
[..]
Mijn ding met al die rabide anti-immigratie lui is dat ze het nooit hebben over de oorzaken van vluchtelingenstromen zoals oorlog, economische uitbuiting en klimaatverandering. Nederland is hier ook schuldig aan, dus als die vluchtelingen er eenmaal zijn moet je ook verantwoordelijkheid nemen.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Slachtofferrol omdat een politieke verhouding wordt benoemd? Rare post.
Vind je dat echt leuk en heeft het echt zin? Alle feiten en informatie worden veelal toch niet aangenomen door de andere partij ofwel direct afgeschoten of met eenquote:Op woensdag 22 november 2023 17:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zou alleen leuk zijn als de goed vertegenwoordigde progressief linkse users zich bijv. ook wat meer in NWS lieten zien en hun bijzondere gedachtegoed rondom migratie en migranten eens zouden durven te verdedigen.
De strategisch stemmen mythe is een propagandatruc. Een scherpe linkse oppositie is juist belangrijk om ervoor te zorgen dat GLPVDA niet naar rechts afglijdt in een overwegend rechtse coalitie. PVV aan de macht gebeurt toch niet, NSC sluit ze uit en de VVD gaat niet in een coalitie onder Premier Wildersquote:Op woensdag 22 november 2023 17:49 schreef Captain_Ghost het volgende:
Normaal gesproken stem ik altijd bij SP, maar vandaag niet. Want ik wil niet dat VVD of PVV weer aan de macht. Daarom gaat mijn stem als een strategische stem naar GL/PVDA.
Alles wat op TV of campagnes gezegd, zijn na de stemmen alweer overboord gegooid.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:11 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
De strategisch stemmen mythe is een propagandatruc. Een scherpe linkse oppositie is juist belangrijk om ervoor te zorgen dat GLPVDA niet naar rechts afglijdt in een overwegend rechtse coalitie. PVV aan de macht gebeurt toch niet, NSC sluit ze uit en de VVD gaat niet in een coalitie onder Premier Wilders
Ik weet nog wel dat NWS FB topic vol stond met klagende fokkers omdat Fok te rechts zou zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 18:18 schreef ijs_beer het volgende:
Fok als een warm links bad. Dat we dat nog mogen meemaken.
Daar hebben we nu POL FB voorquote:Op woensdag 22 november 2023 18:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat NWS FB topic vol stond met klagende fokkers omdat Fok te rechts zou zijn
In verhouding minder, en iemand zonder opleiding kan natuurlijk superrijk en succesvol zijn, alles kanquote:Op woensdag 22 november 2023 18:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoogopgeleiden zitten niet in de ww of de bijstand?
Kan niet zelfde plaatje vinden naar inkomen bracketsquote:Op woensdag 22 november 2023 18:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Naar verhouding minder, weet ik wel. Maar dit niet helemaal het juiste plaatje bij je argument.![]()
Dus als Wilders zegt, grenzen dicht, noem jij dat een gevolg of een maatregel?quote:Op woensdag 22 november 2023 17:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Mijn ding met al die rabide anti-immigratie lui is dat ze het nooit hebben over de oorzaken van vluchtelingenstromen zoals oorlog, economische uitbuiting en klimaatverandering. Nederland is hier ook schuldig aan, dus als die vluchtelingen er eenmaal zijn moet je ook verantwoordelijkheid nemen.
Ik ben dus van mening dat het probleem bij de bron moet worden aangepakt, iemand als Wilders heeft het alleen over de gevolgen en dat is dweilen met de kraan open
Ehh 2017?quote:Op woensdag 22 november 2023 18:39 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo te zien hebben normaal de SP en PVV stemmers gemiddeld de laagste opleiding. D66, Groenlinks en VVD stemmers hebben juist gemiddelde de hoogste opleiding gehad.
Dat zoiezoquote:Op woensdag 22 november 2023 18:40 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ironisch aangezien die gast in je avatar sowieso een rechtse uitkeringstrekker is
Vrij grote groep laagopgeleiden bij Pietertje vond ik nog wel een beetje opvallendquote:Op woensdag 22 november 2023 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nouja hier heb je 2023, maar plaatje is minder duidelijk.
De leef.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeker. Lekker met blikken bier in de voortuin je weet toch. Beetje kut roepen naar alles wat voorbij gelopen komt.
Da's tamelijk vaak met die partijen die uit het niets als paddestoelen uit de grond schietenquote:Op woensdag 22 november 2023 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij grote groep laagopgeleiden bij Pietertje vond ik nog wel een beetje opvallend
antibuitenlanderpropagandaquote:Op woensdag 22 november 2023 18:56 schreef SQ het volgende:
gestemd op GL/PvdA, sowieso omdat hun standpunten het dichtst bij de mijne liggen. In een soort van nostalgisch partycentrum om de hoek. Op de vrouw met de leukste naam (Kati Piri).
En ik reageer niet op antibuitenlanderpropaganda op Fok omdat ik daar totaal geen levensgeluk uit distilleer. Mensen die daar wel blij van worden moeten dat vooral doen. Doe ik wel iets anders.
Nou, inderdaad. Als FOK! al zo links stemt stevenen we af op premier Timmermans.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:45 schreef Ponsai het volgende:
Zoveel op PVDA GL ... sow verbazing alom
Zo’n vaart zal het sowieso niet lopen, de formaties worden bijzonder interessant (en lang)quote:Op woensdag 22 november 2023 19:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Als FOK! al zo links stemt stevenen we af op premier Timmermans.
Moet ik nog maar zien als ze moeten samenwerken met VVD, PVV en NSC. NSC+VVD+PvdA GL zal waarschijnlijk niet genoeg zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Als FOK! al zo links stemt stevenen we af op premier Timmermans.
Waarom voel je je aangevallen?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:00 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
antibuitenlanderpropaganda
Moet je voor de grap eens bovenaan de site kijken. "FvD=NSB".
Droom maar lekker verder hoor
Nou als mensen hier poep praten, dan reageer ik daar op. Zo werkt een forum in zijn algemeen toch?quote:
Maar waarom is het poep?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:11 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Nou als mensen hier poep praten, dan reageer ik daar op. Zo werkt een forum in zijn algemeen toch?
Wat heb jij eigenlijk gestemd?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:11 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Nou als mensen hier poep praten, dan reageer ik daar op. Zo werkt een forum in zijn algemeen toch?
Het is een foute maatregel om het reële probleem van vluchtelingenstromen aan te pakken en daarnaast ook onrealistisch door internationale verdragen.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:47 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dus als Wilders zegt, grenzen dicht, noem jij dat een gevolg of een maatregel?
Ik denk dat die banronde in het Oekraïnetopic FOK! wel goed heeft gedaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat NWS FB topic vol stond met klagende fokkers omdat Fok te rechts zou zijn
Stukje censuurquote:Op woensdag 22 november 2023 19:21 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik denk dat die banronde in het Oekraïnetopic FOK! wel goed heeft gedaan.
Als je als user alleen maar bezig bent met het forum te ondermijnen mag je wmb opzouten. Censuur of niet.quote:
Zelfs als dat het geval is dan zou het op zijn minst PvdA/GL-VVD- NSC worden wat bepaald geen links kabinet is.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
In Nederland mag FOK! zelf bepalen waar de grenzen liggen, die kan je terugvinden in de policy. Gaaf land, toch?quote:
Danny is nou niet iemand die bekend staat om zijn censuur bovendienquote:Op woensdag 22 november 2023 19:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In Nederland mag FOK! zelf bepalen waar de grenzen liggen, die kan je terugvinden in de policy. Gaaf land, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |