Dan gaat GL samen met de PVV regeren, iedereen blijquote:Op dinsdag 21 november 2023 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://x.com/EuropeElects/status/1726940702951588109?s=20
Was even vergeten dat die clown nog steeds in de partij zit.quote:
Nou wou eerst opgebaarde zeggen, maar die is wel leuk in de F1 topics en daar zij we hopelijk vriendjes. Dven is meestal wel een goeie nr.3quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie staat er op 3?
Dat moet ook wel echt een topuser zijn dan.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal af Jodenhater, en kappen met die hyena tactiek, welk topic ik ook open, zodra iemand de aanval op mij opent springen de bekende users weer bij, jij voorop.
Mwah, PVV haalde in 2010 eenzelfde aantal zetels als dat nu gepeild wordt. Lijken vooral proteststemmen te zijn die steeds weer verplaatsen van partij, of dat nu Tsjerry, die dikke van de plusreclames of Greetje is.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Alsof iemand die demonstaties wat boeit![]()
Hoe ver weg van wat er in de samenleving speelt kan je zijn? Er zijn overal zat mensen te vinden die daar juist door overstag van zijn gegaan, zelfs op het nietige FOK! kreeg een post waarin ik aangeef waarom de PVV nu zo groot lijkt te zijn krijgt tig likes.
De maskers zijn af, waar PVV stemmen voorheen werd weggezet als onterecht "haat" jegens moslims, het niet bestaande "islamofobie" , heeft heel Nederland met eigen ogen kunnen zien wat de islam nou echt wil, niet alleen jodendoden, maar gewoon wereldwijde Sharia.
Bedankt Hamas, I guess.
waar heeft Nederland kunnen zien wat islam nu eigenlijk wil?quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Hoe ver weg van wat er in de samenleving speelt kan je zijn? Er zijn overal zat mensen te vinden die daar juist door overstag van zijn gegaan, zelfs op het nietige FOK! kreeg een post waarin ik aangeef waarom de PVV nu zo groot lijkt te zijn krijgt tig likes.
De maskers zijn af, waar PVV stemmen voorheen werd weggezet als onterecht "haat" jegens moslims, het niet bestaande "islamofobie" , heeft heel Nederland met eigen ogen kunnen zien wat de islam nou echt wil, niet alleen jodendoden, maar gewoon wereldwijde Sharia.
Bedankt Hamas, I guess.
Je weet wat ik bedoel.quote:
NWS / Duitse neonazi schiet met kruisboog migrant in de rugquote:Mafklapper pur sang, en verward? Ja en nee, ja want die gedachtengang is een verwarde gedachtengang en nee het is een gestoorde ideologie en zulke gasten weten wel degelijk wat ze aanhangen.
Hopelijk 30 jaar de cel in met die idioot, dat die jongen het overleefd heeft is geluk geweest maar zou geen invloed mogen hebben op de straf, want die radicaal had het graag anders gezien.
bij deze lui is het altijd 5 voor 12 wbt de islamisering zo'n beetje vanaf 11 September 2001, zo'n 22 jaar geleden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, PVV haalde in 2010 eenzelfde aantal zetels als dat nu gepeild wordt. Lijken vooral proteststemmen te zijn die steeds weer verplaatsen van partij, of dat nu Tsjerry, die dikke van de plusreclames of Greetje is.
De situatie in Israel boeit over het geheel gezien bijzonder weinig mensen.
Nou ja, dat bedoel ik eigenlijk min of meer. Dat oorlog daar zal me worst zijn, ver van mijn bed show conflict nummer 53454 tijdens mijn leven.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, PVV haalde in 2010 eenzelfde aantal zetels als dat nu gepeild wordt. Lijken vooral proteststemmen te zijn die steeds weer verplaatsen van partij, of dat nu Tsjerry, die dikke van de plusreclames of Greetje is.
De situatie in Israel boeit over het geheel gezien bijzonder weinig mensen.
En zie waar we nu staan, openlijk oproepen tot wereldwijde intifada, sharia en jodenmoord, op de Dam....quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:52 schreef koemleit het volgende:
[..]
bij deze lui is het altijd 5 voor 12 wbt de islamisering zo'n beetje vanaf 11 September 2001, zo'n 22 jaar geleden.
Ja ik moet ook altijd wel lachen om de ZE MARCHEREN DOOR DE STRATEN posts.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:52 schreef koemleit het volgende:
[..]
bij deze lui is het altijd 5 voor 12 wbt de islamisering zo'n beetje vanaf 11 September 2001, zo'n 22 jaar geleden.
Ja Israel is gewoon een niche onderwerp en voor de meesten zijn die demonstraties een paar seconden op TV. Als dat de reden was dat was het al heel wat eerder gebeurt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Bedankt Hamas, I guess.
Zelfs de oorlog in Oekraïne, die voor ons toch veel maar dan ook veel belangrijker is komt nauwelijks aan bod tijdens de verkiezingen of debatten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja Israel is gewoon een niche onderwerp en voor de meesten zijn die demonstraties een paar seconden op TV. Als dat de reden was dat was het al heel wat eerder gebeurt.
Dat doen ze dus ook, letterlijk:quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik moet ook altijd wel lachen om de ZE MARCHEREN DOOR DE STRATEN posts.
Nee, dat weet ik niet.quote:
Dan wil ik mijn post bij deze aanpassen naar 'weinig gezien', en bied ik mijn excuses aanquote:En kijk eens hier, ff snel gekeken in mijn pohi, en ik kan er nog veel meer vinden, maar ik laat het hierbij:
[..]
NWS / Duitse neonazi schiet met kruisboog migrant in de rug
Gewoon een neo-nazi afgevallen, maar die reactie is je niet opgevallen, want die reactie kreeg geen relaas van jou, Isdatzo of anderen. Niet toevallig dat zo'n topics ook nooit meerdere reeksen halen, na 4 pagina's heeft iedereen zijn kritiek wel geuit en geen types zoals Frikandelbroodje die reacties moet afspeuren om de aanval te openen.
Maar is mooi geweest.
Dan let je niet meer goed op inmiddelsquote:Op dinsdag 21 november 2023 15:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja Israel is gewoon een niche onderwerp en voor de meesten zijn die demonstraties een paar seconden op TV. Als dat de reden was dat was het al heel wat eerder gebeurt.
De truc is dan ook om nooit FOK! of Twitter als spiegel van de maatschappij te zien.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doen ze dus ook, letterlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Piratenpartij was op FOK! ooit de grootste.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
De truc is dan ook om nooit FOK! of Twitter als spiegel van de maatschappij te zien.
Dit boeit gewoon te weinig mensen landelijk, de huidige aanloop naar de verkiezingen geeft dat toch wel aan.
Waarom is de PVV dan volgens jou opeens zo populair? Wat is er op het gebied van zijn enige partijpunt, de islam, dan nog meer zo opvallend geweest dat hij zo hoog staat?quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
De truc is dan ook om nooit FOK! of Twitter als spiegel van de maatschappij te zien.
Dit boeit gewoon te weinig mensen landelijk, de huidige aanloop naar de verkiezingen geeft dat toch wel aan.
Ik heb nog helemaal niemand, behalve op dit forum, over die demonstraties gehoord. Wel over hoe verschrikkelijk Israël huis houdt in Gaza, trouwens. En dat in de kerk, van pro-Israël mensen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan let je niet meer goed op inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |