abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211369280
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee, zo te zien niet. :P
Nee je las niet goed.
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:40:40 #127
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211369281
quote:
Dan gaat GL samen met de PVV regeren, iedereen blij

Met Grauss op ministerie Dierenzaken en stikstof
Klimaat schaffen we af, daar kunje toch niks aan doen hier

Minmumloon naar 20 euro
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:41:46 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211369286
Alsof iemand die demonstaties wat boeit 8)7

Hoe ver weg van wat er in de samenleving speelt kan je zijn? Er zijn overal zat mensen te vinden die daar juist door overstag van zijn gegaan, zelfs op het nietige FOK! kreeg een post waarin ik aangeef waarom de PVV nu zo groot lijkt te zijn krijgt tig likes :P.

De maskers zijn af, waar PVV stemmen voorheen werd weggezet als onterecht "haat" jegens moslims, het niet bestaande "islamofobie" , heeft heel Nederland met eigen ogen kunnen zien wat de islam nou echt wil, niet alleen jodendoden, maar gewoon wereldwijde Sharia.

Bedankt Hamas, I guess :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:42:37 #129
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211369296
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:40 schreef michaelmoore het volgende:
GRauss
Was even vergeten dat die clown nog steeds in de partij zit.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211369301
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wie staat er op 3?

Dat moet ook wel echt een topuser zijn dan.
Nou wou eerst opgebaarde zeggen, maar die is wel leuk in de F1 topics en daar zij we hopelijk vriendjes. Dven is meestal wel een goeie nr.3 :)
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:47:54 #131
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_211369325
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:14 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Jij bent al helemaal af Jodenhater, en kappen met die hyena tactiek, welk topic ik ook open, zodra iemand de aanval op mij opent springen de bekende users weer bij, jij voorop.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_211369328
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:47 schreef Dven het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
@Isdatzo

:D

Dven _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door Tekaschi op 21-11-2023 15:53:56 ]
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211369336
Maar wat bedoel je nou precies met 'we'? Heb je een knokploeg?
Incelfrikandel
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:49:50 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211369341
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:41 schreef HeatWave het volgende:

Hoe ver weg van wat er in de samenleving speelt kan je zijn? Er zijn overal zat mensen te vinden die daar juist door overstag van zijn gegaan, zelfs op het nietige FOK! kreeg een post waarin ik aangeef waarom de PVV nu zo groot lijkt te zijn krijgt tig likes :P.

De maskers zijn af, waar PVV stemmen voorheen werd weggezet als onterecht "haat" jegens moslims, het niet bestaande "islamofobie" , heeft heel Nederland met eigen ogen kunnen zien wat de islam nou echt wil, niet alleen jodendoden, maar gewoon wereldwijde Sharia.

Mwah, PVV haalde in 2010 eenzelfde aantal zetels als dat nu gepeild wordt. Lijken vooral proteststemmen te zijn die steeds weer verplaatsen van partij, of dat nu Tsjerry, die dikke van de plusreclames of Greetje is.

De situatie in Israel boeit over het geheel gezien bijzonder weinig mensen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211369342
quote:

waar heeft Nederland kunnen zien wat islam nu eigenlijk wil?
of heb je het over de daden van Hamas?
pi_211369347
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:35 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
We?
Je weet wat ik bedoel.

En kijk eens hier, ff snel gekeken in mijn pohi, en ik kan er nog veel meer vinden, maar ik laat het hierbij:

quote:
Mafklapper pur sang, en verward? Ja en nee, ja want die gedachtengang is een verwarde gedachtengang en nee het is een gestoorde ideologie en zulke gasten weten wel degelijk wat ze aanhangen.

Hopelijk 30 jaar de cel in met die idioot, dat die jongen het overleefd heeft is geluk geweest maar zou geen invloed mogen hebben op de straf, want die radicaal had het graag anders gezien.
NWS / Duitse neonazi schiet met kruisboog migrant in de rug

Gewoon een neo-nazi afgevallen, maar die reactie is je niet opgevallen, want die reactie kreeg geen relaas van jou, Isdatzo of anderen. Niet toevallig dat zo'n topics ook nooit meerdere reeksen halen, na 4 pagina's heeft iedereen zijn kritiek wel geuit en geen types zoals Frikandelbroodje die reacties moet afspeuren om de aanval te openen.

Maar is mooi geweest. :)
pi_211369361
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Mwah, PVV haalde in 2010 eenzelfde aantal zetels als dat nu gepeild wordt. Lijken vooral proteststemmen te zijn die steeds weer verplaatsen van partij, of dat nu Tsjerry, die dikke van de plusreclames of Greetje is.

bij deze lui is het altijd 5 voor 12 wbt de islamisering zo'n beetje vanaf 11 September 2001, zo'n 22 jaar geleden.
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:52:27 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211369366
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Nou ja, dat bedoel ik eigenlijk min of meer. Dat oorlog daar zal me worst zijn, ver van mijn bed show conflict nummer 53454 tijdens mijn leven.

Maar hoe mensen die pro-gaza zijn zich hier gedragen, wat ze allemaal zonder schaamte uitkotsen in het openbaar, monumenten die ze slopen, tegenstanders die ze vermoorden, dat speelt voor veel mensen weldegelijk een rol.
Get woke, go broke!
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:53:23 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211369371
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:52 schreef koemleit het volgende:

[..]
bij deze lui is het altijd 5 voor 12 wbt de islamisering zo'n beetje vanaf 11 September 2001, zo'n 22 jaar geleden.
En zie waar we nu staan, openlijk oproepen tot wereldwijde intifada, sharia en jodenmoord, op de Dam....

Dus die lui hadden sinds 22 jaar geleden 100% gelijk :).
Get woke, go broke!
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:53:58 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211369377
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:52 schreef koemleit het volgende:

[..]
Ja ik moet ook altijd wel lachen om de ZE MARCHEREN DOOR DE STRATEN posts.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:54:19 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211369383
quote:

Ja Israel is gewoon een niche onderwerp en voor de meesten zijn die demonstraties een paar seconden op TV. Als dat de reden was dat was het al heel wat eerder gebeurt.
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:55:32 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211369394
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja Israel is gewoon een niche onderwerp en voor de meesten zijn die demonstraties een paar seconden op TV. Als dat de reden was dat was het al heel wat eerder gebeurt.
Zelfs de oorlog in Oekraïne, die voor ons toch veel maar dan ook veel belangrijker is komt nauwelijks aan bod tijdens de verkiezingen of debatten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:56:16 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211369399
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja ik moet ook altijd wel lachen om de ZE MARCHEREN DOOR DE STRATEN posts.
Dat doen ze dus ook, letterlijk:

Get woke, go broke!
pi_211369401
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:50 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Je weet wat ik bedoel.
Nee, dat weet ik niet.

quote:
En kijk eens hier, ff snel gekeken in mijn pohi, en ik kan er nog veel meer vinden, maar ik laat het hierbij:
[..]
NWS / Duitse neonazi schiet met kruisboog migrant in de rug

Gewoon een neo-nazi afgevallen, maar die reactie is je niet opgevallen, want die reactie kreeg geen relaas van jou, Isdatzo of anderen. Niet toevallig dat zo'n topics ook nooit meerdere reeksen halen, na 4 pagina's heeft iedereen zijn kritiek wel geuit en geen types zoals Frikandelbroodje die reacties moet afspeuren om de aanval te openen.

Maar is mooi geweest. :)
Dan wil ik mijn post bij deze aanpassen naar 'weinig gezien', en bied ik mijn excuses aan :)

Maar het blijft natuurlijk wel gek dat je stelt dat de bruinhemden niet meer van rechts komen, terwijl het aantal aanslagen en oorlogen wel wat anders zeggen.
Incelfrikandel
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:57:21 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211369411
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dan let je niet meer goed op inmiddels :).
Get woke, go broke!
pi_211369418
Wat er nu lijkt te gebeuren, is met name dat Wilders eens alle concurrenten weet weg te vagen. FvD is grotendeels weg, JA21 blijft niks van over, BBB stort ook weer in. Ja, dat in Nederland zo'n 30-35 zetels extreem rechts stemmen is bekend, dan kun je dus als extreme partij ook eens zo veel zetels halen als de rest niks scoort.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:58:27 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211369421
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat doen ze dus ook, letterlijk:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De truc is dan ook om nooit FOK! of Twitter als spiegel van de maatschappij te zien.

Dit boeit gewoon te weinig mensen landelijk, de huidige aanloop naar de verkiezingen geeft dat toch wel aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211369430
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:58 schreef Caland het volgende:

[..]
De truc is dan ook om nooit FOK! of Twitter als spiegel van de maatschappij te zien.

Dit boeit gewoon te weinig mensen landelijk, de huidige aanloop naar de verkiezingen geeft dat toch wel aan.
De Piratenpartij was op FOK! ooit de grootste.
Incelfrikandel
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:59:36 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211369431
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom is de PVV dan volgens jou opeens zo populair? Wat is er op het gebied van zijn enige partijpunt, de islam, dan nog meer zo opvallend geweest dat hij zo hoog staat?
Get woke, go broke!
pi_211369435
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dan let je niet meer goed op inmiddels :).
Ik heb nog helemaal niemand, behalve op dit forum, over die demonstraties gehoord. Wel over hoe verschrikkelijk Israël huis houdt in Gaza, trouwens. En dat in de kerk, van pro-Israël mensen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')