huh?quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zie waar we nu staan, openlijk oproepen tot wereldwijde intifada, sharia en jodenmoord, op de Dam....
Dus die lui hadden sinds 22 jaar geleden 100% gelijk.
Het wegvallen van FvD, JA21 en BBB. Het gezamelijke aantal zetels is niet zo bijzonder, Rita Verdonk stond ook ooit boven de 30 zetels in de peilingen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom is de PVV dan volgens jou opeens zo populair? Wat is er op het gebied van zijn enige partijpunt, de islam, dan nog meer zo opvallend geweest dat hij zo hoog staat?
Hij staat niet eens zo gek hoog, er is gewoon bizarre versplintering waarbij er een aanzienlijk gedeelte van Nederland vrij labiel is qua stemgedrag.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom is de PVV dan volgens jou opeens zo populair? Wat is er op het gebied van zijn enige partijpunt, de islam, dan nog meer zo opvallend geweest dat hij zo hoog staat?
Ik ben buiten een enkel tv-fragment en een hoop gezeur op FOK geen pro-Hamas demonstratie voorbij zien komen. Je moet erg in een niche leven om je daar zo druk om te maken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan let je niet meer goed op inmiddels.
Je hoeft je excuses niet aan te bieden, het is een discussieforum, ik kan heus wel tegen een stootje.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet.
[..]
Maar is mooi geweest.
Dan wil ik mijn post bij deze aanpassen naar 'nauwelijks gezien', en bied ik mijn excuses aan
Maar het blijft natuurlijk wel gek dat je stelt dat de bruinhemden niet meer van rechts komen, terwijl het aantal aanslagen en oorlogen wel wat anders zeggen.
Dat kan, iets met een bubbel en uiteraard hoe de media bericht. 1 dagje over de moordpartijen van Hamas en daarna een niet te stoppen stroom zielige gazaantjespropaganda.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niemand, behalve op dit forum, over die demonstraties gehoord. Wel over hoe verschrikkelijk Israël huis houdt in Gaza, trouwens. En dat in de kerk, van pro-Israël mensen.
Ik heb een vrij grote 'bubbel'...quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, iets met een bubbel en uiteraard hoe de media bericht. 1 dagje over de moordpartijen van Hamas en daarna een niet te stoppen stroom zielige gazaantjespropaganda.
precies, Geert schoot omhoog nadat ie zei dat er belangrijkere zaken waren dan de Islam om je druk over te maken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ben buiten een enkel tv-fragment en een hoop gezeur op FOK geen pro-Hamas demonstratie voorbij zien komen. Je moet erg in een niche leven om je daar zo druk om te maken.
Wilders is pas omhoog gegaan nadat hij "gematigd" ging flikflooien met Dilan en nadat Omtzigt hem vervolgens uitsloot.
Ah, de ervaringdeskundigequote:
Ik weet dat het opzich een voorbeeld van niets is, maar kijk naar post #3 van mij in dit topic:quote:
Neequote:Op dinsdag 21 november 2023 16:03 schreef Gia het volgende:
Ben effe weg geweest. Nog iets verandert in de peilingen?
Je ziet ze dus vooral in internetkanalen die je intensief volgt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, de ervaringdeskundige.
Maar goed, je hoeft het niet aan te nemen uiteraard, dat is je goed recht. Maar ik zie ze wel, veelvuldig, zowel in het Gazatopic als idd onder posts op X.
En ja, dat is OOK een bubbel hoor, toegegeven, maar ik zie beide kanten iig blijkbaar.
wat is dit nu weer?quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, iets met een bubbel en uiteraard hoe de media bericht. 1 dagje over de moordpartijen van Hamas en daarna een niet te stoppen stroom zielige gazaantjespropaganda.
inderdaad! moslims zou het demonstratierecht moeten worden afgepakt!!!quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doen ze dus ook, letterlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waar speelt in 2023 de politieke discussie? Precies, in "internetkanalen".quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je ziet ze dus vooral in internetkanalen die je intensief volgt.
Het is dus niet of de gemiddelde Nederlander dag in dag uit wordt geconfronteerd met pro-Hamas demonstraties.
24 zetels waren dat toen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, PVV haalde in 2010 eenzelfde aantal zetels als dat nu gepeild wordt. Lijken vooral proteststemmen te zijn die steeds weer verplaatsen van partij, of dat nu Tsjerry, die dikke van de plusreclames of Greetje is.
De situatie in Israel boeit over het geheel gezien bijzonder weinig mensen.
Voor de mensen die dat opzoeken ja, maar dat is uiteindelijk ook maar een vrij minimaal clubje.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waar speelt in 2023 de politieke discussie? Precies, in "internetkanalen".
Dat maak jij er manipulerend weer van, er werd beweerd dat ze niet door de straten marcheren, ik laat zien dat dat wel het geval is. Ik beweer nergens dat het niet zou mogen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
inderdaad! moslims zou het demonstratierecht moeten worden afgepakt!!!
ze hadden gelijk 22 jaar geleden! ze lopen door de straten!
the Horror.![]()
Dat lijkt me anno 2023 waar iedereen de hele dag op de smartphone zit geen reeel standpunt meer, maar ok.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor de mensen die dat opzoeken ja, maar dat is uiteindelijk ook maar een vrij minimaal clubje.
Nee, de meeste kiezers doen een stemwijzertje, kijken een debatje en zien nu.nl. Gaan niet de hele dag Twitter F5'en op Gazanieuws.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is voor jou niet zo wellicht, al is het ook voor jou 2023. Denken dat iedereen zijn politieke nieuws/opinie uit een stapeltje dode bomen haalt loopt wat achter inmiddels.
En in het geval van Amsterdammers wordt je idd wel bijna dagelijks geconfronteerd met demonstaties. Van tuig op de dam, bij CS tot winkelcentra vol Gaza-stickers. Niet eens via internetkanalen
komop jij begint deze hele discussie met "kijk waar nu staan met al die geweldsoproepen bij pro-hamas demonstraties!.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat maak jij er manipulerend weer van, er werd beweerd dat ze niet door de straten marcheren, ik laat zien dat dat wel het geval is. Ik beweer nergens dat het niet zou mogen.
Redelijk misleidende manier van discussieren elke keer.
Maar idd, het is wel horror ja, aanhangers van een terroristische ideologie in de straten, dat deel klopt.
Als jij denkt dat mensen social media vooral gebruiken om politieke discussies te volgen (of zelfs het nieuws wat dat aangaat) dan ben je wel heel erg verwijderd van de realiteit.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lijkt me anno 2023 waar iedereen de hele dag op de smartphone zit geen reeel standpunt meer, maar ok.
Hoeveel mensen lezen de krant ipv hun "internetbubbel" in de trein bijv?
Vreemd, de PVV heeft nooit hoog gescoord in Amsterdam.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is voor jou niet zo wellicht, al is het ook voor jou 2023. Denken dat iedereen zijn politieke nieuws/opinie uit een stapeltje dode bomen haalt loopt wat achter inmiddels.
En in het geval van Amsterdammers wordt je idd wel bijna dagelijks geconfronteerd met demonstaties. Van tuig op de dam, bij CS tot winkelcentra vol Gaza-stickers. Niet eens via internetkanalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |