Enige is dat we AL jaren wachten op wat beleid... En dan moeten we nu nog langer wachten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Wel mooi dat die bubbel leeggelopen is. Van mij mag Geert regeren, dan zal ook snel genoeg blijken dat wanneer hij verantwoording moet nemen en afleggen, hij heel weinig werkbare oplossingen heeft. Dat duurt dan een paar maanden, dan klapt de boel, en kunnen we weer naar nieuwe verkiezingen waarin de PVV nauwelijks een rol zal spelen.
Nee hoor totaal niet, dit is namelijk jouw uitspraak:quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
[..]
NWS / Time roept Volodimir Zelenski uit tot persoon van het jaar
Val jij even door de mand.
Dat relaas gaat over de corruptie in Oekraïne en het feit dat een corrupte president Times person of the year wordt, wat gewoon een feit is, waar staat in die tekst dat Oekraïne het maar zelf moet uitzoeken? Dus het feit dat Zelensky en Oekraine corrupt is mag niet benoemd worden, want bij het zwart/wit denken van het steeds maar dommer wordende volk hier ben je automatisch pro Rusland als je de corruptie in Oekraine benoemt? En heb dan tenminste wel de ballen om de hele reactie te posten met je kinderachtige stemmingsmakerij, want je mist wat interessante alinea's.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Jawel, @:Tekaschi vond dat Oekraïne het maar zelf moet uitzoeken. Maar bij aanslagen van wappierechts laat hij nooit zijn neus zien.
De aanval was op Zelensky en de corruptie in Oekraïne, niet het feit dat het westen zich niet moest bemoeien met Oekraine of de Oekraine burgers aan hun lot over te laten. Maar ach wat doe ik de moeite, voor jou en enkelen anderen hier zal het wel weer een feit zijn, want zo discussiëren kleuters.quote:Oekraine is een corrupt land, alles werkelijk alles is daar te koop mits je geld en macht hebt. Deze man is niet anders aan de macht gekomen. Net voor deze oorlog lag hij, net zoals veel westerse politici onder vuur, mede door de corona problematiek, het zogenaamd bestrijden van corruptie en bleek dat hij zelf ook voorkomt in de panama papers mbt. corruptie en witwassen. Maar ook voor deze westerse politicus kwam deze oorlog natuurlijk ook zeer toevallig als een godsgeschenk.
Hij heeft Europa in WW3 proberen te storen, meermaals zelfs, heeft propaganda verspreid om maar haat te zaaien tegen de Russen, waar ik (en helaas moet je dit weer elke keer zeggen) totaal geen fan van ben hoor, Rusland en Putin kunnen me gestolen worden.
Ik vind het juist raar om te zien dat jij zo'n man aanbid? Deze man is geen haar beter dan Orban, Putin of wie dan ook, mensen die jij tot op het bot haat? Oekraïne is zo corrupt als de pest, wat staan ze, 1 plek hoger dan Rusland op de corruptielijst? Jullie verheerlijken corrupte en criminele politici, dat krijg je als je zwart/wit naar elk conflict kijkt. Ik zie 2 corrupte criminele buurlanden ruzie hebben, 2 corrupte criminele landen die geen haar beter zijn waar door de media één kant gekozen is en het oogklep volk loopt er weer blind achteraan te dom om te zien dat ze beiden even corrupt zijn. Het interesseert mij geen reet als Iran en Irak in oorlog zijn, geen reet als Noord-Korea met China in oorlog is, en ook geen reet dat Rusland met Oekraïne in oorlog is, allemaal geef ik geen reet om die corrupte criminele landen. Maar in dit geval, in dit conflict zijn er veel andere belangen, Oekraïne is strategisch zeer belangrijk voor Europa en Amerika, ze hebben flink wat grondstoffen, het land ligt achter met ontwikkeling dus er zijn miljarden te verdienen. Daarom wordt er ook zo positief over Oekraïense gepraat alsof ze roomser zijn als de paus. Maar voor deze oorlog was er geen Nederlander te vinden die ook maar een beetje positief stond tegenover de toetreden van Oekraine tot de EU, toch raar he hoe snel zoiets kan veranderen door één oorlog en wat positieve berichtgeving in het nieuws, en dat allemaal binnen één jaar tijd. Je zou bijna denken dat er een agenda achter zit.
Houd je hart maar vast als Oekraïne bij de EU komt, ken er een wel wat, dan leer je pas echte racisten kennen. Maar dan zullen we jou wel weer zien klagen in topics dat ze zo racistisch zijn, de EU moet ingrijpen en dan zal deze gast van zijn voetstuk vallen en niet meer die held zijn wat jullie nu denken dat hij is.
Lekker Russische praatpuntjes aan het herhalen knul? Hoezo is Zelensky corrupt? En daar waar de Oekraïense regering daadwerkelijk probeerde corruptie aan te pakken (en er was wat dat betreft absoluut nog wel een hoop werk te verzetten), is corruptie in Rusland essentieel voor de positie (en rijkdom) van de Russische politieke elite. Dus al met al: een hoop slap gelul van je.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee hoor totaal niet, dit is namelijk jouw uitspraak:
[..]
Dat relaas gaat over de corruptie in Oekraïne en het feit dat een corrupte president Times person of the year wordt, wat gewoon een feit is, waar staat in die tekst dat Oekraïne het maar zelf moet uitzoeken? Dus het feit dat Zelensky en Oekraine corrupt is mag niet benoemd worden, want bij het zwart/wit denken van het steeds maar dommer wordende volk hier ben je automatisch pro Rusland als je de corruptie in Oekraine benoemt? En heb dan tenminste wel de ballen om de hele reactie te posten met je kinderachtige stemmingsmakerij, want je mist wat interessante alinea's.
[..]
De aanval was op Zelensky en de corruptie in Oekraïne, niet het feit dat het westen zich niet moest bemoeien met Oekraine of de Oekraine burgers aan hun lot over te laten. Maar ach wat doe ik de moeite, voor jou en enkelen anderen hier zal het wel weer een feit zijn, want zo discussiëren kleuters.
Maar ik zie graag de reactie komen waarin ik letterlijk aangeef Oekraïne maar aan hun lot over te laten in de oorlog met Rusland?
Heeft niet zo goed voor hem uitgepakt toen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het had allang geleden gebeurd moeten zijn. Toen er een mindherheidscoalitie was met steun van de PVV was het de ideale mogelijkheid, maar de coalitiepartijen wilde de PVV er niet officieel bij hebben. Dat was ideaal voor de PVV. Geen verantwoordelijkheid, wel de vruchten plukken, en als het misging was het niet hun schuld.
Tja, dat krijg je ervan als de politiek zich niet werkelijk om de maatschappelijke problemen bekommerdquote:Op dinsdag 21 november 2023 15:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dan staat er een nieuwe rattenvanger op die roept alles te gaan veranderen en begint het riedeltje opnieuw.
Dat doen ze wel, maar ze doen niet alsof ze een toverstokje hebben die alles op lost.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je ervan als de politiek zich niet werkelijk om de maatschappelijke problemen bekommerd
Er posten hier diverse PVV stemmers tot ieders tevredenheid mee, dus dit is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:19 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Toch apart hoe het hier weer gaat, kom je hier in dit topic, post je mee dat je PVV stemt, en bam beginnen de aanvallen...
Zie anders al een jaar of 20-30 niet echt een oplossing komen voor integratie en migratieproblematiek, woningbouw al veel langer niet, de armoedeval, het niet toenemen van het reeel besteedbaar inkomen, inflatie, en zo nog meerquote:Op dinsdag 21 november 2023 15:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat doen ze wel, maar ze doen niet alsof ze een toverstokje hebben die alles op lost.
Met een de grootste VVD loop je het risico Timmermans er gratis bij te krijgen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik wil de rechtse kiezers hier toch nog even oproepen toch allemaal VVD te stemmen. Een VVD die niet de grootste is betekent vrijwel zeker Timmermans als premier.
Er zijn wel oplossingen, maar die duren even. Je ziet dat er dit jaar bijvoorbeeld een recordaantal woningen wordt gebouwd, helaas lopen ze nu tegen een hoge rente aan waardoor de woningbouw weer zal zakken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zie anders al een jaar of 20-30 niet echt een oplossing komen voor integratie en migratieproblematiek, woningbouw al veel langer niet, de armoedeval, het niet toenemen van het reeel besteedbaar inkomen, inflatie, en zo nog meer
We gaan je benoemen de komende tijd, als ik je usernaam in ieder geval onthoudt, altijd fijn dat users die ik persoonlijk niet ken altijd alles van mij weten. En dan alsnog nooit een FOK! verkiezing gewonnen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat is te merken. En uit dat opstel blijkt duidelijk dat je hulp aan Oekraïne maar onzin vindt, anders beschuldig je de mensen die dat wel doen niet van domheid en 'belangen'.
[..]
Nee, dat doe je niet. Wat verder prima is, maar klaag dan niet als je een spiegel wordt voorgehouden.
Mwah, als je als een soort van hoeder van de democratie vervolgens de PVV in je kabinet wil heb je wel helemaal de afslag gemist.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:17 schreef Caland het volgende:
Ik zie Omtzigt vooral steeds heel specifiek aangeven dat de samenwerking met de PVV niet kan omdat hij dingen als de koran wil verbieden cq. grondwettelijke onmogelijkheden. Juist doordat hij dat steeds zo specificeert denk ik dat die deur nog best op een kiertje staat als Greetje dat laat vallen.
We?quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
We gaan je benoemen de komende tijd, als ik je usernaam in ieder geval onthoudt, altijd fijn dat users die ik persoonlijk niet ken altijd alles van mij weten. En dan alsnog nooit een FOK! verkiezing gewonnen.
Eens hoor, maar ik weet niet hoe machtsgeil Omtzigt is.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, als je als een soort van hoeder van de democratie vervolgens de PVV in je kabinet wil heb je wel helemaal de afslag gemist.
Das als Rusland meer wapens sturen om Oekraïne te beschermen.
Noem je Wilders nou een olifant?quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:34 schreef Cruzinats het volgende:
De olifant in de kamer.
Al die pro-Hamas demonstraties heeft de PVV geen windeieren gelegd. Ik verwacht een monsterzege voor Geert mogen.
Integendeel denk ik. De VVD gaat liever met Timmermans en Omtzigt in zee dan met Wilders.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik wil de rechtse kiezers hier toch nog even oproepen toch allemaal VVD te stemmen. Een VVD die niet de grootste is betekent vrijwel zeker Timmermans als premier.
Welnee, eerder de vrijage van Dilanquote:Op dinsdag 21 november 2023 15:34 schreef Cruzinats het volgende:
De olifant in de kamer.
Al die pro-Hamas demonstraties heeft de PVV geen windeieren gelegd. Ik verwacht een monsterzege voor Geert mogen.
Ipsos komt vanmiddag als het goed is nog met een slotpeiling.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:36 schreef phpmystyle het volgende:
Komen er nog peilingen vandaag of zijn die al geweest?
https://x.com/EuropeElects/status/1726940702951588109?s=20quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:36 schreef phpmystyle het volgende:
Komen er nog peilingen vandaag of zijn die al geweest?
Lees je wel goed?quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Integendeel denk ik. De VVD gaat liever met Timmermans en Omtzigt in zee dan met Wilders.
Nee, zo te zien niet.quote:
Dan gaat GL samen met de PVV regeren, iedereen blijquote:Op dinsdag 21 november 2023 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://x.com/EuropeElects/status/1726940702951588109?s=20
Was even vergeten dat die clown nog steeds in de partij zit.quote:
Nou wou eerst opgebaarde zeggen, maar die is wel leuk in de F1 topics en daar zij we hopelijk vriendjes. Dven is meestal wel een goeie nr.3quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie staat er op 3?
Dat moet ook wel echt een topuser zijn dan.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal af Jodenhater, en kappen met die hyena tactiek, welk topic ik ook open, zodra iemand de aanval op mij opent springen de bekende users weer bij, jij voorop.
Mwah, PVV haalde in 2010 eenzelfde aantal zetels als dat nu gepeild wordt. Lijken vooral proteststemmen te zijn die steeds weer verplaatsen van partij, of dat nu Tsjerry, die dikke van de plusreclames of Greetje is.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Alsof iemand die demonstaties wat boeit![]()
Hoe ver weg van wat er in de samenleving speelt kan je zijn? Er zijn overal zat mensen te vinden die daar juist door overstag van zijn gegaan, zelfs op het nietige FOK! kreeg een post waarin ik aangeef waarom de PVV nu zo groot lijkt te zijn krijgt tig likes.
De maskers zijn af, waar PVV stemmen voorheen werd weggezet als onterecht "haat" jegens moslims, het niet bestaande "islamofobie" , heeft heel Nederland met eigen ogen kunnen zien wat de islam nou echt wil, niet alleen jodendoden, maar gewoon wereldwijde Sharia.
Bedankt Hamas, I guess.
waar heeft Nederland kunnen zien wat islam nu eigenlijk wil?quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Hoe ver weg van wat er in de samenleving speelt kan je zijn? Er zijn overal zat mensen te vinden die daar juist door overstag van zijn gegaan, zelfs op het nietige FOK! kreeg een post waarin ik aangeef waarom de PVV nu zo groot lijkt te zijn krijgt tig likes.
De maskers zijn af, waar PVV stemmen voorheen werd weggezet als onterecht "haat" jegens moslims, het niet bestaande "islamofobie" , heeft heel Nederland met eigen ogen kunnen zien wat de islam nou echt wil, niet alleen jodendoden, maar gewoon wereldwijde Sharia.
Bedankt Hamas, I guess.
Je weet wat ik bedoel.quote:
NWS / Duitse neonazi schiet met kruisboog migrant in de rugquote:Mafklapper pur sang, en verward? Ja en nee, ja want die gedachtengang is een verwarde gedachtengang en nee het is een gestoorde ideologie en zulke gasten weten wel degelijk wat ze aanhangen.
Hopelijk 30 jaar de cel in met die idioot, dat die jongen het overleefd heeft is geluk geweest maar zou geen invloed mogen hebben op de straf, want die radicaal had het graag anders gezien.
bij deze lui is het altijd 5 voor 12 wbt de islamisering zo'n beetje vanaf 11 September 2001, zo'n 22 jaar geleden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, PVV haalde in 2010 eenzelfde aantal zetels als dat nu gepeild wordt. Lijken vooral proteststemmen te zijn die steeds weer verplaatsen van partij, of dat nu Tsjerry, die dikke van de plusreclames of Greetje is.
De situatie in Israel boeit over het geheel gezien bijzonder weinig mensen.
Nou ja, dat bedoel ik eigenlijk min of meer. Dat oorlog daar zal me worst zijn, ver van mijn bed show conflict nummer 53454 tijdens mijn leven.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, PVV haalde in 2010 eenzelfde aantal zetels als dat nu gepeild wordt. Lijken vooral proteststemmen te zijn die steeds weer verplaatsen van partij, of dat nu Tsjerry, die dikke van de plusreclames of Greetje is.
En zie waar we nu staan, openlijk oproepen tot wereldwijde intifada, sharia en jodenmoord, op de Dam....quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:52 schreef koemleit het volgende:
[..]
bij deze lui is het altijd 5 voor 12 wbt de islamisering zo'n beetje vanaf 11 September 2001, zo'n 22 jaar geleden.
Ja ik moet ook altijd wel lachen om de ZE MARCHEREN DOOR DE STRATEN posts.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:52 schreef koemleit het volgende:
[..]
bij deze lui is het altijd 5 voor 12 wbt de islamisering zo'n beetje vanaf 11 September 2001, zo'n 22 jaar geleden.
Ja Israel is gewoon een niche onderwerp en voor de meesten zijn die demonstraties een paar seconden op TV. Als dat de reden was dat was het al heel wat eerder gebeurt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Bedankt Hamas, I guess.
Zelfs de oorlog in Oekraïne, die voor ons toch veel maar dan ook veel belangrijker is komt nauwelijks aan bod tijdens de verkiezingen of debatten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja Israel is gewoon een niche onderwerp en voor de meesten zijn die demonstraties een paar seconden op TV. Als dat de reden was dat was het al heel wat eerder gebeurt.
Dat doen ze dus ook, letterlijk:quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik moet ook altijd wel lachen om de ZE MARCHEREN DOOR DE STRATEN posts.
Nee, dat weet ik niet.quote:
Dan wil ik mijn post bij deze aanpassen naar 'weinig gezien', en bied ik mijn excuses aanquote:En kijk eens hier, ff snel gekeken in mijn pohi, en ik kan er nog veel meer vinden, maar ik laat het hierbij:
[..]
NWS / Duitse neonazi schiet met kruisboog migrant in de rug
Gewoon een neo-nazi afgevallen, maar die reactie is je niet opgevallen, want die reactie kreeg geen relaas van jou, Isdatzo of anderen. Niet toevallig dat zo'n topics ook nooit meerdere reeksen halen, na 4 pagina's heeft iedereen zijn kritiek wel geuit en geen types zoals Frikandelbroodje die reacties moet afspeuren om de aanval te openen.
Maar is mooi geweest.
Dan let je niet meer goed op inmiddelsquote:Op dinsdag 21 november 2023 15:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja Israel is gewoon een niche onderwerp en voor de meesten zijn die demonstraties een paar seconden op TV. Als dat de reden was dat was het al heel wat eerder gebeurt.
De truc is dan ook om nooit FOK! of Twitter als spiegel van de maatschappij te zien.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doen ze dus ook, letterlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Piratenpartij was op FOK! ooit de grootste.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
De truc is dan ook om nooit FOK! of Twitter als spiegel van de maatschappij te zien.
Dit boeit gewoon te weinig mensen landelijk, de huidige aanloop naar de verkiezingen geeft dat toch wel aan.
Waarom is de PVV dan volgens jou opeens zo populair? Wat is er op het gebied van zijn enige partijpunt, de islam, dan nog meer zo opvallend geweest dat hij zo hoog staat?quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
De truc is dan ook om nooit FOK! of Twitter als spiegel van de maatschappij te zien.
Dit boeit gewoon te weinig mensen landelijk, de huidige aanloop naar de verkiezingen geeft dat toch wel aan.
Ik heb nog helemaal niemand, behalve op dit forum, over die demonstraties gehoord. Wel over hoe verschrikkelijk Israël huis houdt in Gaza, trouwens. En dat in de kerk, van pro-Israël mensen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan let je niet meer goed op inmiddels.
huh?quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zie waar we nu staan, openlijk oproepen tot wereldwijde intifada, sharia en jodenmoord, op de Dam....
Dus die lui hadden sinds 22 jaar geleden 100% gelijk.
Het wegvallen van FvD, JA21 en BBB. Het gezamelijke aantal zetels is niet zo bijzonder, Rita Verdonk stond ook ooit boven de 30 zetels in de peilingen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom is de PVV dan volgens jou opeens zo populair? Wat is er op het gebied van zijn enige partijpunt, de islam, dan nog meer zo opvallend geweest dat hij zo hoog staat?
Hij staat niet eens zo gek hoog, er is gewoon bizarre versplintering waarbij er een aanzienlijk gedeelte van Nederland vrij labiel is qua stemgedrag.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom is de PVV dan volgens jou opeens zo populair? Wat is er op het gebied van zijn enige partijpunt, de islam, dan nog meer zo opvallend geweest dat hij zo hoog staat?
Ik ben buiten een enkel tv-fragment en een hoop gezeur op FOK geen pro-Hamas demonstratie voorbij zien komen. Je moet erg in een niche leven om je daar zo druk om te maken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan let je niet meer goed op inmiddels.
Je hoeft je excuses niet aan te bieden, het is een discussieforum, ik kan heus wel tegen een stootje.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet.
[..]
Maar is mooi geweest.
Dan wil ik mijn post bij deze aanpassen naar 'nauwelijks gezien', en bied ik mijn excuses aan
Maar het blijft natuurlijk wel gek dat je stelt dat de bruinhemden niet meer van rechts komen, terwijl het aantal aanslagen en oorlogen wel wat anders zeggen.
Dat kan, iets met een bubbel en uiteraard hoe de media bericht. 1 dagje over de moordpartijen van Hamas en daarna een niet te stoppen stroom zielige gazaantjespropaganda.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niemand, behalve op dit forum, over die demonstraties gehoord. Wel over hoe verschrikkelijk Israël huis houdt in Gaza, trouwens. En dat in de kerk, van pro-Israël mensen.
Ik heb een vrij grote 'bubbel'...quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, iets met een bubbel en uiteraard hoe de media bericht. 1 dagje over de moordpartijen van Hamas en daarna een niet te stoppen stroom zielige gazaantjespropaganda.
precies, Geert schoot omhoog nadat ie zei dat er belangrijkere zaken waren dan de Islam om je druk over te maken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ben buiten een enkel tv-fragment en een hoop gezeur op FOK geen pro-Hamas demonstratie voorbij zien komen. Je moet erg in een niche leven om je daar zo druk om te maken.
Wilders is pas omhoog gegaan nadat hij "gematigd" ging flikflooien met Dilan en nadat Omtzigt hem vervolgens uitsloot.
Ah, de ervaringdeskundigequote:
Ik weet dat het opzich een voorbeeld van niets is, maar kijk naar post #3 van mij in dit topic:quote:
Neequote:Op dinsdag 21 november 2023 16:03 schreef Gia het volgende:
Ben effe weg geweest. Nog iets verandert in de peilingen?
Je ziet ze dus vooral in internetkanalen die je intensief volgt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, de ervaringdeskundige.
Maar goed, je hoeft het niet aan te nemen uiteraard, dat is je goed recht. Maar ik zie ze wel, veelvuldig, zowel in het Gazatopic als idd onder posts op X.
En ja, dat is OOK een bubbel hoor, toegegeven, maar ik zie beide kanten iig blijkbaar.
wat is dit nu weer?quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, iets met een bubbel en uiteraard hoe de media bericht. 1 dagje over de moordpartijen van Hamas en daarna een niet te stoppen stroom zielige gazaantjespropaganda.
inderdaad! moslims zou het demonstratierecht moeten worden afgepakt!!!quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doen ze dus ook, letterlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waar speelt in 2023 de politieke discussie? Precies, in "internetkanalen".quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je ziet ze dus vooral in internetkanalen die je intensief volgt.
Het is dus niet of de gemiddelde Nederlander dag in dag uit wordt geconfronteerd met pro-Hamas demonstraties.
24 zetels waren dat toen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor de mensen die dat opzoeken ja, maar dat is uiteindelijk ook maar een vrij minimaal clubje.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waar speelt in 2023 de politieke discussie? Precies, in "internetkanalen".
Dat maak jij er manipulerend weer van, er werd beweerd dat ze niet door de straten marcheren, ik laat zien dat dat wel het geval is. Ik beweer nergens dat het niet zou mogen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
inderdaad! moslims zou het demonstratierecht moeten worden afgepakt!!!
ze hadden gelijk 22 jaar geleden! ze lopen door de straten!
the Horror.![]()
Dat lijkt me anno 2023 waar iedereen de hele dag op de smartphone zit geen reeel standpunt meer, maar ok.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor de mensen die dat opzoeken ja, maar dat is uiteindelijk ook maar een vrij minimaal clubje.
Nee, de meeste kiezers doen een stemwijzertje, kijken een debatje en zien nu.nl. Gaan niet de hele dag Twitter F5'en op Gazanieuws.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is voor jou niet zo wellicht, al is het ook voor jou 2023. Denken dat iedereen zijn politieke nieuws/opinie uit een stapeltje dode bomen haalt loopt wat achter inmiddels.
En in het geval van Amsterdammers wordt je idd wel bijna dagelijks geconfronteerd met demonstaties. Van tuig op de dam, bij CS tot winkelcentra vol Gaza-stickers. Niet eens via internetkanalen
komop jij begint deze hele discussie met "kijk waar nu staan met al die geweldsoproepen bij pro-hamas demonstraties!.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat maak jij er manipulerend weer van, er werd beweerd dat ze niet door de straten marcheren, ik laat zien dat dat wel het geval is. Ik beweer nergens dat het niet zou mogen.
Redelijk misleidende manier van discussieren elke keer.
Maar idd, het is wel horror ja, aanhangers van een terroristische ideologie in de straten, dat deel klopt.
Als jij denkt dat mensen social media vooral gebruiken om politieke discussies te volgen (of zelfs het nieuws wat dat aangaat) dan ben je wel heel erg verwijderd van de realiteit.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lijkt me anno 2023 waar iedereen de hele dag op de smartphone zit geen reeel standpunt meer, maar ok.
Hoeveel mensen lezen de krant ipv hun "internetbubbel" in de trein bijv?
Vreemd, de PVV heeft nooit hoog gescoord in Amsterdam.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is voor jou niet zo wellicht, al is het ook voor jou 2023. Denken dat iedereen zijn politieke nieuws/opinie uit een stapeltje dode bomen haalt loopt wat achter inmiddels.
En in het geval van Amsterdammers wordt je idd wel bijna dagelijks geconfronteerd met demonstaties. Van tuig op de dam, bij CS tot winkelcentra vol Gaza-stickers. Niet eens via internetkanalen
Men zit veel op smartphone maar niet geëngageerd in discussies. Dat is nog een kleinere groep.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lijkt me anno 2023 waar iedereen de hele dag op de smartphone zit geen reeel standpunt meer, maar ok.
Hoeveel mensen lezen de krant ipv hun "internetbubbel" in de trein bijv?
yep dat zijn wijquote:Op dinsdag 21 november 2023 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Men zit veel op smartphone maar niet geëngageerd in discussies. Dat is nog een kleinere groep.
Eeeehhh, ik geef zat voorbeeldenquote:Op dinsdag 21 november 2023 16:17 schreef koemleit het volgende:
[..]
komop jij begint deze hele discussie met "kijk waar nu staan met al die geweldsoproepen bij pro-hamas demonstraties!.
en als er dan om voorbeelden wordt gevraagd zijn er enkel krekels.
Verder is "door de straten marcheren" natuurlijk een synoniem van de boel overgenomen met geweld.
Maar dat wist je zelf ook wel, kwam alleen wat minder goed uit.
vooral bang blijven voor de islam.
Jup, meeste van mn vrienden weten ook wel dat er oorlog woedt in Oekraine en in Gaza maar dan houdt het verder wel op.quote:
Kan je in met een krant in discussie gaan dan?quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Men zit veel op smartphone maar niet geëngageerd in discussies. Dat is nog een kleinere groep.
??????quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je in met een krant in discussie gaan dan?.
Ik stel toch nergens dat we een Islamitisch regiem moeten nastreven?quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehhh, ik geef zat voorbeelden.
En nee, dat is het niet dat is terugkrabbelen en de doelpalen verzetten.
Zal ik doen, iedereen die het niet doet zal zijn eigen mensenrechten in rook zien opgaan, zoals in elk land waar de islam de baas is.
Je zegt dat mensen op hun smartphone niet in discussies verzeild raken, dat itt tot als ze de krant lezen?quote:
Ik ben volgens mij een van de weinigen die dit ook vrij overdreven vind. Als je gewoon anderen de ruimte geeft heb ik niks tegen religie (ik heb zelfs meerdere malen confessioneel gestemd). Uiteindelijk heeft het christendom nog steeds een doorslaggevende invloed op onze cultuur, dat afbreken vind ik vrij onzinnig.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:02 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Je hoeft je excuses niet aan te bieden, het is een discussieforum, ik kan heus wel tegen een stootje.En ja ik weet, het beeld wat ik creëer is vooral anti islam, anti immigratie, maar als je de rest van mijn posts leest zie je dat ik gewoon anti alles ben, ook anti christendom, autochtoon geweld, ook tegen de vervolging van Joden en Moslims, ik vind bbq'en bij een moskee een kinderachtige provocatie net zoals demonsteren bij een kinderoptocht. Die posts krijgen hier gewoon zelden aandacht, dit is een discussie wat ik al zo vaak heb gevoerd, die posts triggeren niemand dus zien velen het niet gok ik zo en daardoor blijft er een bepaald beeld hangen bij users.
Polarisatie versterkt elkaar, vicieuze cirkel. Daarom ben ik geen voorstander van stemmen op partijen als DENK of PVV, die vooral drijven op die polarisatie. Zoals je zelf zegt ben ik meer voorstander van gesprekken voeren.quote:En dit soort reacties kan ik wat mee, nee bruinhemden komen niet alleen van links, daar bied ik mijn excuses voor aan, maar inmiddels is toch ook duidelijk dat bruinhemden niet alleen maar in het rechterkamp zitten, ik ben best wel geschrokken van het antisemitisme de laatste anderhalve maand ook op universiteiten. Het lijkt wel alsof de uiteinden van beiden kampen steeds nadrukkelijker aanwezig zijn in de samenleving, en bruinhemden zijn bruinhemden, ze moeten gewoon opgepakt of aangepakt worden uit welke politieke hoek ze ook komen.
Hoe dan ook, wij als Nederlanders, of we nu rechts, links of midden stemmen moeten gewoon afstand nemen van dit soort volk, of ze nu uit de linker, rechter en islamitische hoek komen. Geen platform voor "bruinhemden", en laten we vooral de discussie blijven voeren al schelden we elkaar de topics uit.
Wij zijn die lui die eigenlijk zouden moeten werken, maar het niet kunnen laten om toch nog even te reageren.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Noem je ons nu kansloze autisten of vul ik dat zelf in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zegt dat mensen op hun smartphone niet in discussies verzeild raken, dat itt tot als ze de krant lezen?.
Ok, jij woont overduidelijk niet in Amsterdam, Rotterdam. iets met nu al zwaar in de meerderheid zijn en een geboortecijfer waar niet tegen op te fokken is icm een migratiebeleid dat elk jaar een nieuw "Apeldoorn" binnenlaat.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:22 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik stel toch nergens dat we een Islamitisch regiem moeten nastreven?
Jij stelt dat ze de boel hier komen overnemen.
Gaat nog niet van harte dan.
de islam is hier niet de baas en wordt hier niet de baas..
DENK staat op fucking 4 zetels in de peilingen.
maar vooral doen alsof de Islam de baas wordt hier.
Ik stem VVD, maar heb me al neergelegd bij een premier Timmermans. Hopelijk zal hij in de coalitie-onderhandelingen wat van zijn meest extreme punten moeten inleveren.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
waarom is de pvv dan niet groot in Amsterdam als dat allemaal zo'n probleem is?quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, jij woont overduidelijk niet in Amsterdam, Rotterdam. iets met nu al zwaar in de meerderheid zijn en een geboortecijfer waar niet tegen op te fokken is icm een migratiebeleid dat elk jaar een nieuw "Apeldoorn" binnenlaat.
Maar vooral doen alsof de invloed van de islam niet dagelijks groter aan het worden is, overal....
Omdat Amsterdam is overlopen door linkse communicatiekutjes en sojaknagende veganhipsters natuurlijk, niet opgelet hoe mijn stad van binnenuit kapot is gemaakt natuurlijkquote:Op dinsdag 21 november 2023 16:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
waarom is de pvv dan niet groot in Amsterdam als dat allemaal zo'n probleem is?
https://longreads.cbs.nl/(...)eloof-hangen-we-aan/
zie hier ook het grote gevaar van de Islam.
een wooping 5.2% is Moslim en dat is niet hard stijgende.
vooral niet reageren op de feiten die ook in m'n post staan over de o zooo gevaarlijke islam.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat Amsterdam is overlopen door linkse communicatiekutjes en sojaknagende veganhipsters natuurlijk, niet opgelet hoe mijn stad van binnenuit kapot is gemaakt natuurlijk. .
GL is hier heel groot en dat neem ik elke stemmer erop nog dagelijks kwalijk.
OK, beweer jij dan lekker dat de invloed van de islam in 20 jaar niet exponentieel is gegroeid in Nederland, we hebben islamitische burgermeesters, DENK bestaat inmiddels en in de grote steden zijn inmiddels hele wijken islamitisch. Reclame zijn vrijwel allemaal incl hoofdoekmeisje, joden zijn vogelvrij en Dominos levert alleen nog Halal pizza's hier.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
vooral niet reageren op de feiten die ook in m'n post staan over de o zooo gevaarlijke islam.
Nog even en ze nemen het over! het is 5 voor 12 mensen.
En dat al 20 jaar.
Das toch vermoeiend?
En straks als Geert de grootste is? denk je dat dat ook maar 1 moslim zal schelen?
Gewoon 100% ontopic door de peilingen van de PVV, die partij heeft dat juist als zo'n beetje enige partijpuntquote:Op dinsdag 21 november 2023 16:51 schreef Caland het volgende:
Och jee, Heatwave heeft er weer eens een vieze Moslims topic van gemaakt.
En het ging er hier zo leuk aan toe.
Dat ik het nog mee zal maken dat Geert widers MP van Nederland is en Dion Grauss op Justitiequote:Op dinsdag 21 november 2023 16:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
vooral niet reageren op de feiten die ook in m'n post staan over de o zooo gevaarlijke islam.
Nog even en ze nemen het over! het is 5 voor 12 mensen.
En dat al 20 jaar.
Das toch vermoeiend?
En straks als Geert de grootste is? denk je dat dat ook maar 1 moslim zal schelen?
En juist dat vinden ze geen prioriteit om in de regering te komenquote:Op dinsdag 21 november 2023 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon 100% ontopic door de peilingen van de PVV, die partij heeft dat juist als zo'n beetje enige partijpunt.
wtf er zitten hoofdoekmeisjes in reclames boehoehoe.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, beweer jij dan lekker dat de invloed van de islam in 20 jaar niet exponentieel is gegroeid in Nederland, we hebben islamitische burgermeesters, DENK bestaat inmiddels en in de grote steden zijn inmiddels hele wijken islamitisch. Reclame zijn vrijwel allemaal incl hoofdoekmeisje, joden zijn vogelvrij en Dominos levert alleen nog Halal pizza's hier.
Om over het VK nog maar te zwijgen.
Puur toeval zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |