abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211369014
Iedereen blij toch, VVD niet de grootste :P
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:06:32 #102
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211369032
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 14:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Wel mooi dat die bubbel leeggelopen is. Van mij mag Geert regeren, dan zal ook snel genoeg blijken dat wanneer hij verantwoording moet nemen en afleggen, hij heel weinig werkbare oplossingen heeft. Dat duurt dan een paar maanden, dan klapt de boel, en kunnen we weer naar nieuwe verkiezingen waarin de PVV nauwelijks een rol zal spelen.
Enige is dat we AL jaren wachten op wat beleid... En dan moeten we nu nog langer wachten.
pi_211369045
quote:
Nee hoor totaal niet, dit is namelijk jouw uitspraak:

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 14:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Jawel, @:Tekaschi vond dat Oekraïne het maar zelf moet uitzoeken. Maar bij aanslagen van wappierechts laat hij nooit zijn neus zien.
Dat relaas gaat over de corruptie in Oekraïne en het feit dat een corrupte president Times person of the year wordt, wat gewoon een feit is, waar staat in die tekst dat Oekraïne het maar zelf moet uitzoeken? Dus het feit dat Zelensky en Oekraine corrupt is mag niet benoemd worden, want bij het zwart/wit denken van het steeds maar dommer wordende volk hier ben je automatisch pro Rusland als je de corruptie in Oekraine benoemt? En heb dan tenminste wel de ballen om de hele reactie te posten met je kinderachtige stemmingsmakerij, want je mist wat interessante alinea's.

quote:
Oekraine is een corrupt land, alles werkelijk alles is daar te koop mits je geld en macht hebt. Deze man is niet anders aan de macht gekomen. Net voor deze oorlog lag hij, net zoals veel westerse politici onder vuur, mede door de corona problematiek, het zogenaamd bestrijden van corruptie en bleek dat hij zelf ook voorkomt in de panama papers mbt. corruptie en witwassen. Maar ook voor deze westerse politicus kwam deze oorlog natuurlijk ook zeer toevallig als een godsgeschenk.

Hij heeft Europa in WW3 proberen te storen, meermaals zelfs, heeft propaganda verspreid om maar haat te zaaien tegen de Russen, waar ik (en helaas moet je dit weer elke keer zeggen) totaal geen fan van ben hoor, Rusland en Putin kunnen me gestolen worden.

Ik vind het juist raar om te zien dat jij zo'n man aanbid? Deze man is geen haar beter dan Orban, Putin of wie dan ook, mensen die jij tot op het bot haat? Oekraïne is zo corrupt als de pest, wat staan ze, 1 plek hoger dan Rusland op de corruptielijst? Jullie verheerlijken corrupte en criminele politici, dat krijg je als je zwart/wit naar elk conflict kijkt. Ik zie 2 corrupte criminele buurlanden ruzie hebben, 2 corrupte criminele landen die geen haar beter zijn waar door de media één kant gekozen is en het oogklep volk loopt er weer blind achteraan te dom om te zien dat ze beiden even corrupt zijn. Het interesseert mij geen reet als Iran en Irak in oorlog zijn, geen reet als Noord-Korea met China in oorlog is, en ook geen reet dat Rusland met Oekraïne in oorlog is, allemaal geef ik geen reet om die corrupte criminele landen. Maar in dit geval, in dit conflict zijn er veel andere belangen, Oekraïne is strategisch zeer belangrijk voor Europa en Amerika, ze hebben flink wat grondstoffen, het land ligt achter met ontwikkeling dus er zijn miljarden te verdienen. Daarom wordt er ook zo positief over Oekraïense gepraat alsof ze roomser zijn als de paus. Maar voor deze oorlog was er geen Nederlander te vinden die ook maar een beetje positief stond tegenover de toetreden van Oekraine tot de EU, toch raar he hoe snel zoiets kan veranderen door één oorlog en wat positieve berichtgeving in het nieuws, en dat allemaal binnen één jaar tijd. Je zou bijna denken dat er een agenda achter zit.

Houd je hart maar vast als Oekraïne bij de EU komt, ken er een wel wat, dan leer je pas echte racisten kennen. Maar dan zullen we jou wel weer zien klagen in topics dat ze zo racistisch zijn, de EU moet ingrijpen en dan zal deze gast van zijn voetstuk vallen en niet meer die held zijn wat jullie nu denken dat hij is.
De aanval was op Zelensky en de corruptie in Oekraïne, niet het feit dat het westen zich niet moest bemoeien met Oekraine of de Oekraine burgers aan hun lot over te laten. Maar ach wat doe ik de moeite, voor jou en enkelen anderen hier zal het wel weer een feit zijn, want zo discussiëren kleuters.

Daarbij laat ik altijd mijn gezicht zien bij aanslagen van "wappie rechts", keer op keer deze leugenachtige beschuldiging, wederom stemmingsmakerij. En dan heb ik ook altijd dezelfde taal over de aanslag pleger zoals ik dat ook doe bij links of islamitische aanslagen. Maar dat valt jou en anderen niet op, want dat triggert jullie niet, dan hoeven jullie niet in de verdedigen te schieten en dan blijft het vaak bij één reactie van mij in dat topic omdat ik niet na één uitspraak tientallen quotes ontvang van users die de aanval openen omdat ik weer iets negatiefs zeg over hun geliefde bevolkingsgroepen.

Maar ik zie graag de reactie komen waarin ik letterlijk aangeef Oekraïne maar aan hun lot over te laten in de oorlog met Rusland?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:11:22 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211369061
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:09 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Nee hoor totaal niet, dit is namelijk jouw uitspraak:
[..]
Dat relaas gaat over de corruptie in Oekraïne en het feit dat een corrupte president Times person of the year wordt, wat gewoon een feit is, waar staat in die tekst dat Oekraïne het maar zelf moet uitzoeken? Dus het feit dat Zelensky en Oekraine corrupt is mag niet benoemd worden, want bij het zwart/wit denken van het steeds maar dommer wordende volk hier ben je automatisch pro Rusland als je de corruptie in Oekraine benoemt? En heb dan tenminste wel de ballen om de hele reactie te posten met je kinderachtige stemmingsmakerij, want je mist wat interessante alinea's.
[..]
De aanval was op Zelensky en de corruptie in Oekraïne, niet het feit dat het westen zich niet moest bemoeien met Oekraine of de Oekraine burgers aan hun lot over te laten. Maar ach wat doe ik de moeite, voor jou en enkelen anderen hier zal het wel weer een feit zijn, want zo discussiëren kleuters.

Maar ik zie graag de reactie komen waarin ik letterlijk aangeef Oekraïne maar aan hun lot over te laten in de oorlog met Rusland?
Lekker Russische praatpuntjes aan het herhalen knul? Hoezo is Zelensky corrupt? En daar waar de Oekraïense regering daadwerkelijk probeerde corruptie aan te pakken (en er was wat dat betreft absoluut nog wel een hoop werk te verzetten), is corruptie in Rusland essentieel voor de positie (en rijkdom) van de Russische politieke elite. Dus al met al: een hoop slap gelul van je.
Huilen dan.
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:14:03 #105
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211369078
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Het had allang geleden gebeurd moeten zijn. Toen er een mindherheidscoalitie was met steun van de PVV was het de ideale mogelijkheid, maar de coalitiepartijen wilde de PVV er niet officieel bij hebben. Dat was ideaal voor de PVV. Geen verantwoordelijkheid, wel de vruchten plukken, en als het misging was het niet hun schuld.
Heeft niet zo goed voor hem uitgepakt toen.
Nadat hij de stekker uit dat kabinet had getrokken heeft hij een fors aantal zetels verloren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:20:04 #106
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211369120
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En dan staat er een nieuwe rattenvanger op die roept alles te gaan veranderen en begint het riedeltje opnieuw.
Tja, dat krijg je ervan als de politiek zich niet werkelijk om de maatschappelijke problemen bekommerd
pi_211369135
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Tja, dat krijg je ervan als de politiek zich niet werkelijk om de maatschappelijke problemen bekommerd
Dat doen ze wel, maar ze doen niet alsof ze een toverstokje hebben die alles op lost.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211369152
Ik wil de rechtse kiezers hier toch nog even oproepen toch allemaal VVD te stemmen. Een VVD die niet de grootste is betekent vrijwel zeker Timmermans als premier.
pi_211369160
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:19 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

Toch apart hoe het hier weer gaat, kom je hier in dit topic, post je mee dat je PVV stemt, en bam beginnen de aanvallen...
Er posten hier diverse PVV stemmers tot ieders tevredenheid mee, dus dit is gewoon niet waar.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:25:03 #110
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211369166
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:21 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat doen ze wel, maar ze doen niet alsof ze een toverstokje hebben die alles op lost.
Zie anders al een jaar of 20-30 niet echt een oplossing komen voor integratie en migratieproblematiek, woningbouw al veel langer niet, de armoedeval, het niet toenemen van het reeel besteedbaar inkomen, inflatie, en zo nog meer
pi_211369184
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik wil de rechtse kiezers hier toch nog even oproepen toch allemaal VVD te stemmen. Een VVD die niet de grootste is betekent vrijwel zeker Timmermans als premier.
Met een de grootste VVD loop je het risico Timmermans er gratis bij te krijgen.
pi_211369203
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Zie anders al een jaar of 20-30 niet echt een oplossing komen voor integratie en migratieproblematiek, woningbouw al veel langer niet, de armoedeval, het niet toenemen van het reeel besteedbaar inkomen, inflatie, en zo nog meer
Er zijn wel oplossingen, maar die duren even. Je ziet dat er dit jaar bijvoorbeeld een recordaantal woningen wordt gebouwd, helaas lopen ze nu tegen een hoge rente aan waardoor de woningbouw weer zal zakken.

En sommige dingen uit jouw verhaal zijn ook wel gewoon 'opgelost', zo groeit het reëel besteedbaar inkomen gewoon elk jaar, zo is de inflatie inmiddels redelijk beteugeld (maar de inflatie ķomt door puur buitenlandse factoren, de Nederlandse politiek heeft daar praktisch 0% invloed op).

Opvallend trouwens dat je de belangrijkste problemen, namelijk de groei van de zorgkosten, het enorme klimaatprobleem en het volledig instorten van de natuur en biodiversiteit in Nederland, niet noemt. Want dat zijn dingen waar inderdaad door rechts veel te lang van is weggekeken.
pi_211369228
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Dat is te merken. En uit dat opstel blijkt duidelijk dat je hulp aan Oekraïne maar onzin vindt, anders beschuldig je de mensen die dat wel doen niet van domheid en 'belangen'.
[..]
Nee, dat doe je niet. Wat verder prima is, maar klaag dan niet als je een spiegel wordt voorgehouden.
We gaan je benoemen de komende tijd, als ik je usernaam in ieder geval onthoudt, altijd fijn dat users die ik persoonlijk niet ken altijd alles van mij weten. En dan alsnog nooit een FOK! verkiezing gewonnen. :N
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:34:14 #114
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_211369232
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 14:17 schreef Caland het volgende:
Ik zie Omtzigt vooral steeds heel specifiek aangeven dat de samenwerking met de PVV niet kan omdat hij dingen als de koran wil verbieden cq. grondwettelijke onmogelijkheden. Juist doordat hij dat steeds zo specificeert denk ik dat die deur nog best op een kiertje staat als Greetje dat laat vallen.
Mwah, als je als een soort van hoeder van de democratie vervolgens de PVV in je kabinet wil heb je wel helemaal de afslag gemist.

Das als Rusland meer wapens sturen om Oekraïne te beschermen.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:34:37 #115
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_211369234
De olifant in de kamer.

Al die pro-Hamas demonstraties heeft de PVV geen windeieren gelegd. Ik verwacht een monsterzege voor Geert mogen.
pi_211369241
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:34 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
We gaan je benoemen de komende tijd, als ik je usernaam in ieder geval onthoudt, altijd fijn dat users die ik persoonlijk niet ken altijd alles van mij weten. En dan alsnog nooit een FOK! verkiezing gewonnen. :N
We?
Incelfrikandel
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:35:45 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211369245
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Mwah, als je als een soort van hoeder van de democratie vervolgens de PVV in je kabinet wil heb je wel helemaal de afslag gemist.

Das als Rusland meer wapens sturen om Oekraïne te beschermen.
Eens hoor, maar ik weet niet hoe machtsgeil Omtzigt is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 21 november 2023 @ 15:36:24 #118
375570 crew  Cyan9
pi_211369251
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:34 schreef Cruzinats het volgende:
De olifant in de kamer.

Al die pro-Hamas demonstraties heeft de PVV geen windeieren gelegd. Ik verwacht een monsterzege voor Geert mogen.
Noem je Wilders nou een olifant?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:36:27 #119
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211369252
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Integendeel denk ik. De VVD gaat liever met Timmermans en Omtzigt in zee dan met Wilders.
Edit: las je reactie verkeerd. Je hebt gelijk.
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:36:52 #120
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211369258
Komen er nog peilingen vandaag of zijn die al geweest?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:37:09 #121
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211369260
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:34 schreef Cruzinats het volgende:
De olifant in de kamer.

Welnee, eerder de vrijage van Dilan

Alsof iemand die demonstraties wat boeit
  Moderator dinsdag 21 november 2023 @ 15:37:30 #122
375570 crew  Cyan9
pi_211369262
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:36 schreef phpmystyle het volgende:
Ipsos komt vanmiddag als het goed is nog met een slotpeiling.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:38:01 #123
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211369263
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:36 schreef phpmystyle het volgende:
https://x.com/EuropeElects/status/1726940702951588109?s=20
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:38:41 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211369267
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Integendeel denk ik. De VVD gaat liever met Timmermans en Omtzigt in zee dan met Wilders.
Lees je wel goed? :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 21 november 2023 @ 15:40:01 #125
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211369274
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Lees je wel goed? :P
Nee, zo te zien niet. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')