quote:Op maandag 20 november 2023 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je nu woensdag uiteindelijk niet op hem stemt, dan weet ik genoeg![]()
En dat komt allemaal door Hamlapjesquote:Op maandag 20 november 2023 17:19 schreef Fred_B het volgende:
Hoer en kut in de TT geeft wel een beeld van de verloedering van FOK.
Door de kieslijst weet ik nu dat er naast Blijham (die kende ik al) ook een dorpje Drogeham in Nederland is. Jouke Spoelstra van het CDA woont daarquote:Op maandag 20 november 2023 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat komt allemaal door Hamlapjes
Dan ben ik wel benieuwd waarom jij Volt van 't lijstje af hebt gehaald want dat is de enige van jouw lijstje die ik niet door heb gestreeptquote:Op maandag 20 november 2023 17:22 schreef H_T het volgende:
Ik heb sowieso geen zin om te stemmen op:
VVD, D66, PVV. CDA. FVD, PVDD, CU, Volt, Ja21, SGP, DENK, 50Plus, BBB en Bij1. Ook niet echt op PvdA/GL en Omtzigt moet ik nog maar even zien. Dan zijn er op de hogere lijstnummers nog wat kansloze partijen en is de voorlopige conclusie dat ik eigenlijk nog het beste SP kan stemmen
Dat lijkt mij anders een welopgevoede jongeman.quote:Op maandag 20 november 2023 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat komt allemaal door Hamlapjes
BVNL kan ook nog. Met de immer betrouwbare Van Haga en Henk Krol.quote:Op maandag 20 november 2023 17:22 schreef H_T het volgende:
Ik heb sowieso geen zin om te stemmen op:
VVD, D66, PVV. CDA. FVD, PVDD, CU, Volt, Ja21, SGP, DENK, 50Plus, BBB en Bij1. Ook niet echt op PvdA/GL en Omtzigt moet ik nog maar even zien. Dan zijn er op de hogere lijstnummers nog wat kansloze partijen en is de voorlopige conclusie dat ik eigenlijk nog het beste SP kan stemmen
Jouke stop toch met kouke?quote:Op maandag 20 november 2023 17:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Door de kieslijst weet ik nu dat er naast Blijham (die kende ik al) ook een dorpje Drogeham in Nederland is. Jouke Spoelstra van het CDA woont daar
Ik kan het niet goed uitleggen, ik heb gewoon weinig vertrouwen in die clubquote:Op maandag 20 november 2023 17:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd waarom jij Volt van 't lijstje af hebt gehaald want dat is de enige van jouw lijstje die ik niet door heb gestreept
Die schaar ik onder het kopje 'kansloze partijen'quote:Op maandag 20 november 2023 17:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
BVNL kan ook nog. Met de immer betrouwbare Van Haga en Henk Krol.
Dit wist ik! Dat Drogeham bestaat, that isquote:Op maandag 20 november 2023 17:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Door de kieslijst weet ik nu dat er naast Blijham (die kende ik al) ook een dorpje Drogeham in Nederland is. Jouke Spoelstra van het CDA woont daar
Moest er toch een paar samenvoegen en die partijen werken op andere vlakken samen.quote:Op maandag 20 november 2023 17:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Walgelijk dat het nu net lijkt of er iemand SGP gaat stemmen!
Nou, echt overtuigend is dit ook weer niet H_Tquote:Op maandag 20 november 2023 17:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed uitleggen, ik heb gewoon weinig vertrouwen in die club
Maar nu denken mensen dat ik van Nederland een Republiek van Gilead wil makenquote:Op maandag 20 november 2023 17:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Moest er toch een paar samenvoegen en die partijen werken op andere vlakken samen.
Ik, denk toch dat ik er weer op ga stemmen, komt toch het meest overeen met mijn standpunten. Pro-Europa, progressief, en sociaaleconomisch redelijk richting midden/linksmidden.quote:Op maandag 20 november 2023 17:31 schreef molloot200 het volgende:
Had even op Volt geklikt want die staat dus nog vrij hoog op m'n lijstje, nog iemand heeft dat ingevuld. Wie was dat en waarom?
Nee, maar dat past goed bij dat ik ook niet heel overtuigd ben om wél op ze te stemmenquote:Op maandag 20 november 2023 17:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou, echt overtuigend is dit ook weer niet H_T
quote:Op maandag 20 november 2023 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je nu woensdag uiteindelijk niet op hem stemt, dan weet ik genoeg![]()
Ik heb net ook op Volt geklikt. Maar dat was daarna pasquote:Op maandag 20 november 2023 17:31 schreef molloot200 het volgende:
Had even op Volt geklikt want die staat dus nog vrij hoog op m'n lijstje, nog iemand heeft dat ingevuld. Wie was dat en waarom?
Even los van het CBS-verhaal, lijkt me dat one-size-fits-all Europese natuur- en milieuwetten voor de woningbouw in een dichtbevolkt land als Nederland desastreuze gevolgen kunnen hebben. En dat lijkt me iets wat Volt het hardste toejuicht.quote:Op maandag 20 november 2023 17:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik, denk toch dat ik er weer op ga stemmen, komt toch het meest overeen met mijn standpunten. Pro-Europa, progressief, en sociaaleconomisch redelijk richting midden/linksmidden.
Ik heb zelf vorige keer getwijfeld over Volt en D66 wat uiteindelijk D66 is geworden. Dus nu stonden ze ook wel bovenaan wat betreft mijn keuze. Waarbij ze ook nog het meeste matchen qua stemwijzer, maar met name de stemwijzer o.b.v. wat partijen in de kamer hebben gestemd.quote:Op maandag 20 november 2023 17:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik, denk toch dat ik er weer op ga stemmen, komt toch het meest overeen met mijn standpunten. Pro-Europa, progressief, en sociaaleconomisch redelijk richting midden/linksmidden.
Volgens mij wil Volt juist een centralere rol van de gemeente en provincie voor bouwprojecten.quote:Op maandag 20 november 2023 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even los van het CBS-verhaal, lijkt me dat one-size-fits-all Europese natuur- en milieuwetten voor de woningbouw in een dichtbevolkt land als Nederland desastreuze gevolgen kunnen hebben. En dat lijkt me iets wat Volt het hardste toejuicht.
Als huisfeminist ben ik trots hoor mensenquote:
Als je er niet hardop voor uit wilt komen moet je er misschien ook niet op stemmen Hammie!!quote:Op maandag 20 november 2023 17:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar nu denken mensen dat ik van Nederland een Republiek van Gilead wil maken
Dat kan wel zijn, maar als we nog het genoegen krijgen van maatregelen rond luchtkwaliteit, waterkwaliteit, horizonvervuiling, geluidsoverlast, diversiteit flora en fauna, bodemontharding, grondwateronttrekking, anti-uitstervingsbeleid van zeldzame soorten of enig ander onderwerp dat in de komende jaren hip wordt, op een niveau dat in Centraal-Frankrijk prima werkt, maar in Nederland onrealistisch is, verwacht ik niet dat de Gemeente Drimmelen dat even voor eens en voor altijd oplost.quote:Op maandag 20 november 2023 17:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij wil Volt juist een centralere rol van de gemeente en provincie voor bouwprojecten.
Ik wist niet dat @NailQueen ook bier drinkt.quote:Op maandag 20 november 2023 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
Baudet is aangevallen. Dat gaat FvD wel een paar extra stemmen opleveren. Hopelijk komen die dan van VVD, NSC en PVV.
Ik heb liever dat ze van de BBB komen dan van de VVD.quote:Op maandag 20 november 2023 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
Baudet is aangevallen. Dat gaat FvD wel een paar extra stemmen opleveren. Hopelijk komen die dan van VVD, NSC en PVV.
Dat mag je best zeggen toch? Of beter nog, je kan het ook vragen en dan zeggen dat je alleen maar vragen stelt. Dat doet de gemiddelde FvD'er ook.quote:Op maandag 20 november 2023 18:19 schreef Strani het volgende:
Verder ben ik vast erg cynisch als ik zeg dat ik een beetje twijfel over hoe 'echt' die aanvallen zijn. Dus ik zeg het maar niet.
Dat werkt voor mij ook veel beter.quote:Op maandag 20 november 2023 18:01 schreef Meke het volgende:
Misschien nog wel fijn voor mensen die tussen twee of drie partijen twijfelen, ik vond deze podcasts heel interessant, en werkt voor mij beter dan zo'n debat (behalve hetJeugdjournaaldebat
) waar mensen vooral met one-liners proberen te scoren
![]()
Mijn vriend appte precies hetzelfdequote:Op maandag 20 november 2023 18:19 schreef Strani het volgende:
Verder ben ik vast erg cynisch als ik zeg dat ik een beetje twijfel over hoe 'echt' die aanvallen zijn. Dus ik zeg het maar niet.
Vond je toevallig ook dat Jan-Willem heel rustig bij iedereen was, behalve bij Esther Ouwehand? Of ik heb de keren daarvoor niet goed genoeg geluisterdquote:Op maandag 20 november 2023 18:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat werkt voor mij ook veel beter.
De laatste dagen hadden ze tussen 8 en 9 lijsttrekkers op bezoek bij Jan-Willem start op bij radio 2.
Heel aandachtig luisteren lukt niet als je tegelijk aan het werk bent maar één moment staat mij nog bij.
Bontenbal van het CDA kreeg de vraag waarom ze ¤25 willen gaan vragen voor bezoek aan een huisarts, want dat zou in hun verkiezingssprogramma staan.
En zijn reactie was "dat zoeken we op". Het bleek dat het in JA21 programma stond.
Maar hij had daar veel beter op kunnen reageren.
Oeiquote:Op maandag 20 november 2023 18:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat werkt voor mij ook veel beter.
De laatste dagen hadden ze tussen 8 en 9 lijsttrekkers op bezoek bij Jan-Willem start op bij radio 2.
Heel aandachtig luisteren lukt niet als je tegelijk aan het werk bent maar één moment staat mij nog bij.
Bontenbal van het CDA kreeg de vraag waarom ze ¤25 willen gaan vragen voor bezoek aan een huisarts, want dat zou in hun verkiezingssprogramma staan.
En zijn reactie was "dat zoeken we op". Het bleek dat het in JA21 programma stond.
Maar hij had daar veel beter op kunnen reageren.
Ja dit ‘mag je dan niet zeggen’, maar zoals Bill zegt, het is precies wat ze zelf zouden doen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:19 schreef Strani het volgende:
Hij liet zijn voor- dan wel afkeer wel merken.quote:Op maandag 20 november 2023 18:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vond je toevallig ook dat Jan-Willem heel rustig bij iedereen was, behalve bij Esther Ouwehand? Of ik heb de keren daarvoor niet goed genoeg geluisterdwaren van die gezellige gesprekjes, maar bij haar was de toon ineens anders.
Sowieso, zorg zo ontoegankelijk maken. Ook tandartszorg moet wat mij betreft juist terug in het basispakket. Tuurlijk, voor kinderen tot 18 jaar wordt tandartszorg gedekt. Maar denk je dat die naar de tandarts gaan, als hun ouders niet gaan omdat ze het niet kunnen betalen?quote:Op maandag 20 november 2023 18:30 schreef Meke het volgende:
[..]
OeiMaar snap ook wel dat je daar een beetje van de in war raakt.
Inhoudelijk vind ik daar wel wat van, huisartsenzorg zo ontoegankelijk maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |