volledig mee eensquote:Op zondag 19 november 2023 07:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was ook de enige logische geweest inderdaad. Maar ja.
quote:Op zondag 19 november 2023 07:23 schreef Nattekat het volgende:
RB doet er echt alles aan om dit een flopshow te maken
Ik was ff koffie pakken, wat zei ie?quote:Op zondag 19 november 2023 07:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen dolt de stewards nog even.
Onzin, Lecerc zat niet foutquote:Op zondag 19 november 2023 07:24 schreef wdn het volgende:
[..]
volledig mee eens
Maar 5 sec wil zeggen dat Leclerc ook fout zat
anders was het "plaats teruggeven geweest"
Maxhumor
Ja dit doen ze nooit.quote:Op zondag 19 november 2023 07:24 schreef Rianne84 het volgende:
Nu maar hopen dat RB straks goed tot 5 telt
quote:Op zondag 19 november 2023 07:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik was ff koffie pakken, wat zei ie?
quote:
Nee, plek teruggeven is iets dat je als team zelf besluit om penalty te voorkomen.quote:Op zondag 19 november 2023 07:24 schreef wdn het volgende:
[..]
volledig mee eens
Maar 5 sec wil zeggen dat Leclerc ook fout zat
anders was het "plaats teruggeven geweest"
Maxhumor
Alleen die hekken maken het circuit gewoon spuuglelijkquote:Op zondag 19 november 2023 07:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Las Vegas levert gewoon
Ik ga kijken of kpn goede deals heeftquote:Op zondag 19 november 2023 07:25 schreef Dagoduck het volgende:
Daar hebben ze nog wel T-Mobile. Ondertussen zit ik met Odidodido opgescheept.
Lec is aan het pompenquote:
Odildo.quote:Op zondag 19 november 2023 07:25 schreef Dagoduck het volgende:
Daar hebben ze nog wel T-Mobile. Ondertussen zit ik met Odidodido opgescheept.
Die weet dat Ferrari de pitstops laat mislukkenquote:
Maar ging wel ook naast de baan. Ik bedoel, toch al.quote:
Leclerc pusht en dus banden op denk ik zo.quote:
Vrij normaalquote:Op zondag 19 november 2023 07:25 schreef Managarm het volgende:
[..]
Alleen die hekken maken het circuit gewoon spuuglelijk
30 puntenquote:Op zondag 19 november 2023 07:26 schreef Donna het volgende:
HAM in de punten.
Hoeveel is het HAM PER verschil?
dat verbaast je?quote:Op zondag 19 november 2023 07:26 schreef trein2000 het volgende:
Je moet #teamlh44 op X eens zien. Dat is toch treurig.
Amper verschilquote:Op zondag 19 november 2023 07:26 schreef Donna het volgende:
HAM in de punten.
Hoeveel is het HAM PER verschil?
de stewards mogen dat afdwingen (naast 5s pingel mogen ze een auto plekken terugzetten en een DNF geven)quote:Op zondag 19 november 2023 07:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, plek teruggeven is iets dat je als team zelf besluit om penalty te voorkomen.
Hoop voor hem dat hij zijn banden niet over de kling jaagt.quote:
Ik heb nog prepaid (bel bijna nooit) en tegenwoordig overal wifi/Ziggo hotspots en anders maar niet online. Dus vind het wel prima.quote:Op zondag 19 november 2023 07:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga kijken of kpn goede deals heeft
Je praat onzin.quote:Op zondag 19 november 2023 07:27 schreef wdn het volgende:
[..]
de stewards mogen dat afdwingen (naast 5s pingel mogen ze een auto plekken terugzetten en een DNF geven)
Gaat ie wel doen.quote:Op zondag 19 november 2023 07:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat hij zijn banden niet over de kling jaagt.
Gras is groenquote:Op zondag 19 november 2023 07:28 schreef Peterselieman het volgende:
Haas zakt als een baksteen door het veld
Dat noem je nu de Ricciardo-trainquote:Op zondag 19 november 2023 07:26 schreef Nattekat het volgende:
Hoe wordt Stroll nu al bijna ingehaald door Alonso
Nee, dat is hoe de NS vertraging bepaalt.quote:Op zondag 19 november 2023 07:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee is echt zo, ze hebben een dartbord en waar het pijltje op land is de straf.
Ik hoop dat Liberty hier niet meeleest.quote:Op zondag 19 november 2023 07:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee is echt zo, ze hebben een dartbord en waar het pijltje op land is de straf.
Ferrari tactics.quote:Op zondag 19 november 2023 07:29 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz aan het jagen. Ferrari: Cool the car
die heeft de verplichte pitstop al gehadquote:Op zondag 19 november 2023 07:29 schreef Eagles89 het volgende:
Perez de koning van de stratencircuits faalt weer hard
Zekenquote:Op zondag 19 november 2023 07:30 schreef Nizno het volgende:
Ik ga ontbijt zeken
graag even geen bijzondere dingen op die baan laten gebeuren
Je kan ook tegelijk kijken en zekenquote:Op zondag 19 november 2023 07:30 schreef Nizno het volgende:
Ik ga ontbijt zeken
graag even geen bijzondere dingen op die baan laten gebeuren
Echt hequote:Op zondag 19 november 2023 07:30 schreef Zorro het volgende:
k dacht dat ze zeiden "Stop the car"
Lekker duidelijke communicatie, daar kan niks mis gaan.
Maar no way dat je 48 ronden met 1 set banden kan - toch?quote:Op zondag 19 november 2023 07:30 schreef wdn het volgende:
[..]
die heeft de verplichte pitstop al gehad
Hier bestaat een Nederlands woord voorquote:Op zondag 19 november 2023 07:31 schreef Sally het volgende:
Wtf, koeler dan anywhere else, en de Ferrari oververhit alsnog?!![]()
Daar ookquote:Op zondag 19 november 2023 07:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar no way dat je 48 ronden met 1 set banden kan - toch?
Ik hoop dat het in zijn helm duidelijker te horen was idd.quote:Op zondag 19 november 2023 07:30 schreef Zorro het volgende:
k dacht dat ze zeiden "Stop the car"
Lekker duidelijke communicatie, daar kan niks mis gaan.
Ja viel me ook al op.quote:Op zondag 19 november 2023 07:32 schreef StephanL het volgende:
Leclerc komt dichterbij, bijna in drs
Max spaart zijn bandjesquote:Op zondag 19 november 2023 07:32 schreef StephanL het volgende:
Nu dik in DRSquote:Op zondag 19 november 2023 07:32 schreef StephanL het volgende:
Daar zijn normale Nederlandse termen voorquote:
Denk het nietquote:Op zondag 19 november 2023 07:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar no way dat je 48 ronden met 1 set banden kan - toch?
Wollah wollahquote:Op zondag 19 november 2023 07:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zijn normale Nederlandse termen voor.
Oh noes. Nu issie met een paar punten minder souverein wereldkampioen, einde tijdperkquote:Op zondag 19 november 2023 07:36 schreef wdn het volgende:
Charles
Max wordt eens een keer ingehaald![]()
en nu gaan die 5s pijn doen
En 5 sec in zijn achteruit. Dat ga je niet meer wegrijden zo te zien.quote:Op zondag 19 november 2023 07:36 schreef Sally het volgende:
Lol. Leclerc voor nop op de baan ingehaald
Monzaquote:Op zondag 19 november 2023 07:37 schreef Jane het volgende:
Piastri pakt Hamilton nog even terug van.... (weet ff niet meer welke race)
Crash en strategisch inhalenquote:Op zondag 19 november 2023 07:38 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb heel misschien mogelijk wellicht de wekker een paar keer te veel uitgedrukt![]()
Wat is er met Norris gebeurd en waar was de straf van Max voor?
Norris crash, Max in de 1e bocht Leclerc naar buiten geduwd.quote:Op zondag 19 november 2023 07:38 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb heel misschien mogelijk wellicht de wekker een paar keer te veel uitgedrukt![]()
Norris rijdersfout, gespindquote:Op zondag 19 november 2023 07:38 schreef Mano_ het volgende:
Norris stond opeens achterover en ramde de muur in, Max was iets te gretig bij de start met Leclerc inhalenquote:Op zondag 19 november 2023 07:38 schreef Mano_ het volgende:
Het is wel Ferarri, die plannen zo een stop dat hij in het verkeer weer de baan op komt oidquote:Op zondag 19 november 2023 07:36 schreef wdn het volgende:
Charles
Max wordt eens een keer ingehaald![]()
en nu gaan die 5s pijn doen
zijn er weer deksels los?quote:Op zondag 19 november 2023 07:38 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi dat de Mercedes nu het deksel op de neus krijgt
Norris had geen grip en belandde in de muur en Verstappen zijn inhaalactie op Leclerc was over het randje.quote:Op zondag 19 november 2023 07:38 schreef Mano_ het volgende:
Was geen rijdersfoutquote:Op zondag 19 november 2023 07:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Norris rijdersfout, gespind
En Max duwde Leclerc van de baan in bocht 1 na de start
Maar wat gebeurde er nou precies dan?quote:
Voor 'm vallen nog wat wagens weg die ook moeten pittenquote:Op zondag 19 november 2023 07:39 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft nog heel veel werk te verzetten voor de zege
dat zal je toch gebeuren in de race,.. en dan bij de auto van lewis...quote:
• Race Start | Max takes the lead from Leclercquote:Op zondag 19 november 2023 07:38 schreef Mano_ het volgende:
volgens mij idd ook een foutje gewoon, heb niet het idee dat hij geraakt werd ofzoquote:Op zondag 19 november 2023 07:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar wat gebeurde er nou precies dan?
Brak wat af.quote:Op zondag 19 november 2023 07:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Verloor alle grip.quote:Op zondag 19 november 2023 07:40 schreef Jane het volgende:
[..]
SCHANDE, dit mag nooit gebeuren! Kut organisatie, ive zent you an email!quote:Op zondag 19 november 2023 07:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal je toch gebeuren in de race,.. en dan bij de auto van lewis...
De bandenfluisteraarquote:
Volgens Allard nietquote:
Beetje rustig aan, ze doen allemaal hun best hier.quote:Op zondag 19 november 2023 07:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
SCHANDE, dit mag nooit gebeuren! Kut organisatie, ive zent you an email!
Gr gr Toto
Nou...quote:
vertel wat wordt er gezegdquote:
Hee das Toto zijn leasebakquote:Op zondag 19 november 2023 07:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Superthanks!
[ afbeelding ]
5s Daarvoor in de eerste ronde is wel een beetje bijzonder, maar ok.
kan nog steeds kloppend zijn tochquote:Op zondag 19 november 2023 07:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iets van 'veel mensen dachten dat Verstappen deze race zou winnen maar checo leidt de race'
zou mooi zijnquote:
In theorie kan het. Perez is al gepit immers.quote:Op zondag 19 november 2023 07:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iets van 'veel mensen dachten dat Verstappen deze race zou winnen maar checo leidt de race'
ah! maar Max zit in de wagen van Checo en andersomquote:Op zondag 19 november 2023 07:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
gewoon tot het gaatje gaan met die bandjesquote:Op zondag 19 november 2023 07:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vroeg gepit.. enk niet dat de banden dat gaan redden
Checo werd net ook weer de bandenfluisteraar genoemd.quote:Op zondag 19 november 2023 07:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 november 2023 07:49 schreef Nizno het volgende:
zullen ze Max zeggen dat hij Per niet in mag halen?
Ja... maar zal Max zich daaraan houden?quote:Op zondag 19 november 2023 07:49 schreef Nizno het volgende:
Dat redt'ie nooit... of beter: zn banden niet.quote:
Kunnen ze best zeggen hoorquote:Op zondag 19 november 2023 07:49 schreef Nizno het volgende:
Toch de stratenkoning dan. En wij (ik) maar lachen.quote:
dit was opgezet plan om checo te laten winnenquote:
De man met het beste ruimtelijk inzicht van de gridquote:Op zondag 19 november 2023 07:52 schreef wdn het volgende:
George heeft Max niet gezien denk ik
ohhhhhhh SC
Lucky Perez, dus @Managarmquote:Op zondag 19 november 2023 07:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat redt'ie nooit... of beter: zn banden niet.
Dit is volkomen terecht. En het was sowieso al spannend.quote:Op zondag 19 november 2023 07:52 schreef Zorro het volgende:
Ik zei gisteren al dat ze hier iedere gelegenhied zouden aangrijpen voor een SC.
Het moet wel spannend blijven he.
Mijn bestelde saaie race is niet gekomenquote:Op zondag 19 november 2023 07:52 schreef Zorro het volgende:
Ik zei gisteren al dat ze hier iedere gelegenhied zouden aangrijpen voor een SC.
tenzij het om zijn eigen positie gaat...quote:Op zondag 19 november 2023 07:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De man met het beste ruimtelijk inzicht van de grid
Is het stuur aan de verkeerde kant gewend natuurlijkjquote:Op zondag 19 november 2023 07:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De man met het beste ruimtelijk inzicht van de grid
Dit kan je niet laten liggen natuurlijk.quote:Op zondag 19 november 2023 07:52 schreef Zorro het volgende:
Voor de Amerikanen is het pas spannend als er een Full Course Yellow is.quote:Op zondag 19 november 2023 07:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is volkomen terecht. En het was sowieso al spannend.
Lijkt me niet, hij zat er duidelijk naast. Russell had ruimte kunnen laten maar ging voor de apex.quote:Op zondag 19 november 2023 07:54 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt me nog een straf voor Verstappen, kijken of hij weer zo goed weg gaat komen als bij bocht één.
hij doet er alles aan om veel strafpunten te verdienenquote:
Ja ik snap het eerlijk gezegd ook niet. Ja je verliest wat tijd op Leclerc, maar met pech verlies je hier je race.quote:Op zondag 19 november 2023 07:54 schreef Xylos het volgende:
Max neemt ook een risico om daar in te halen
Nee.quote:
Verstappen zat er nog lang niet naast...quote:Op zondag 19 november 2023 07:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hij zat er duidelijk naast. Russell had ruimte kunnen laten maar ging voor de apex.
Fout van Russell. Moest ruimte geven aan Verstappen omdat die er al naast zat.quote:
van mij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |