Prima toch?quote:Op zondag 19 november 2023 07:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
We hebben een brug gevonden die ze niet dichtgeplakt hebben.
Honagrije 2021 beldequote:Op zondag 19 november 2023 07:14 schreef 3rr0r het volgende:
Bottas herleeft z'n botsauto jeugdherinneringen
Wel tijdens code geelquote:
quote:
Jij zit in het donker?quote:Op zondag 19 november 2023 07:16 schreef Donna het volgende:
Mijn overbuurman is groot F1 fan. Die had als enige van de straat de verlichting aan zonet.![]()
Geinig om te zien haha.
Samen met je buurman kijkenquote:Op zondag 19 november 2023 07:16 schreef Donna het volgende:
Mijn overbuurman is groot F1 fan. Die had als enige van de straat de verlichting aan zonet.![]()
Geinig om te zien haha.
Ik zit nog helemaal in het donker gewoon, zelfs blauw licht filterquote:Op zondag 19 november 2023 07:16 schreef Donna het volgende:
Geinig om te zien haha.
Er gaat nog meer mis straks.quote:
Zoef!quote:
alle woonkamers aan de overkant van de straat zitten niet aan de straatkant dus hier weinig mogelijkheid om te zien wie er tv kijktquote:Op zondag 19 november 2023 07:16 schreef Donna het volgende:
Geinig om te zien haha.
echt he. ben nog aan het twijfelen ik Paul Ricard terug wilquote:
Maakt niet uit voor teruggeven.quote:Op zondag 19 november 2023 07:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Als je alle herhalingen ziet denk ik niet dat Max opzettelijk zo ver naar buiten ging, grip was nihil.
Ik heb liever Paul Ricardquote:Op zondag 19 november 2023 07:17 schreef wdn het volgende:
[..]
echt he. ben nog aan het twijfelen ik Paul Ricard terug wil
En ze geven geen plaats terug.quote:
Karel gleed zelf ook volgens mij, 0,0 grip.quote:Op zondag 19 november 2023 07:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Als je alle herhalingen ziet denk ik niet dat Max opzettelijk zo ver naar buiten ging, grip was nihil.
7quote:Op zondag 19 november 2023 07:19 schreef ReplaR het volgende:
Hoeveel ronden tot de volgende crash...
Ik denk daarom de beslissing lang duurtquote:Op zondag 19 november 2023 07:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Karel gleed zelf ook volgens mij, 0,0 grip.
Announce Sargeant.quote:Op zondag 19 november 2023 07:19 schreef ReplaR het volgende:
Logan en Magnus zijn er nogquote:Op zondag 19 november 2023 07:19 schreef ReplaR het volgende:
Ik heb heerlijk Mol en Jack aanquote:Op zondag 19 november 2023 07:18 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Crofty is al een half uur aan het huilen dat Verstappen gestraft moet worden.
Ik had Leclerc gegokt bij de herstart, nu Stroll.quote:Op zondag 19 november 2023 07:19 schreef ReplaR het volgende:
Uiteraard eerst maar afwachten wat de stewards zeggen, meestal zijn ze vrij snel als 't niet goed zit.. zeker bij de P1quote:Op zondag 19 november 2023 07:19 schreef Sally het volgende:
[..]
En ze geven geen plaats terug.
Laten het nu bij Max
Tja, stewards he.quote:Op zondag 19 november 2023 07:21 schreef trein2000 het volgende:
Overigens wel volkomen belachelijk dat dit zo lang duurt met die stewards. De feiten zijn volkomen helder. Vind er wat van.
echt welquote:
Moet bij een pitstop als je nog een pitstop maakt (wat hij uiteraard doet).quote:Op zondag 19 november 2023 07:21 schreef Nizno het volgende:
5 sec, moet hij die bij een pitstop doen of mag hij die overslaan en aan het eind optellen?
sky kan veel willenquote:Op zondag 19 november 2023 07:22 schreef trein2000 het volgende:
Sky wil dat hij de plaats teruggeeft
Ik vind hem wel terechtquote:
moet bij eerste pitstop die hij doetquote:Op zondag 19 november 2023 07:21 schreef Nizno het volgende:
5 sec, moet hij die bij een pitstop doen of mag hij die overslaan en aan het eind optellen?
Dat was ook de enige logische geweest inderdaad. Maar ja.quote:Op zondag 19 november 2023 07:22 schreef trein2000 het volgende:
Sky wil dat hij de plaats teruggeeft
Gewoon een kille berekening volgens mij. Je weet dat ze hier altijd maximaal 5s voor geven.quote:Op zondag 19 november 2023 07:22 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen ontsnapt met een minimaal strafje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |