Ik zit nog helemaal in het donker gewoon, zelfs blauw licht filterquote:Op zondag 19 november 2023 07:16 schreef Donna het volgende:
Mijn overbuurman is groot F1 fan. Die had als enige van de straat de verlichting aan zonet.![]()
Geinig om te zien haha.
Er gaat nog meer mis straks.quote:
Zoef!quote:
alle woonkamers aan de overkant van de straat zitten niet aan de straatkant dus hier weinig mogelijkheid om te zien wie er tv kijktquote:Op zondag 19 november 2023 07:16 schreef Donna het volgende:
Mijn overbuurman is groot F1 fan. Die had als enige van de straat de verlichting aan zonet.![]()
Geinig om te zien haha.
echt he. ben nog aan het twijfelen ik Paul Ricard terug wilquote:
Maakt niet uit voor teruggeven.quote:Op zondag 19 november 2023 07:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Als je alle herhalingen ziet denk ik niet dat Max opzettelijk zo ver naar buiten ging, grip was nihil.
Ik heb liever Paul Ricardquote:Op zondag 19 november 2023 07:17 schreef wdn het volgende:
[..]
echt he. ben nog aan het twijfelen ik Paul Ricard terug wil
En ze geven geen plaats terug.quote:
Karel gleed zelf ook volgens mij, 0,0 grip.quote:Op zondag 19 november 2023 07:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Als je alle herhalingen ziet denk ik niet dat Max opzettelijk zo ver naar buiten ging, grip was nihil.
7quote:Op zondag 19 november 2023 07:19 schreef ReplaR het volgende:
Hoeveel ronden tot de volgende crash...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |