Crash en strategisch inhalenquote:Op zondag 19 november 2023 07:38 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb heel misschien mogelijk wellicht de wekker een paar keer te veel uitgedrukt![]()
Wat is er met Norris gebeurd en waar was de straf van Max voor?
Norris crash, Max in de 1e bocht Leclerc naar buiten geduwd.quote:Op zondag 19 november 2023 07:38 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb heel misschien mogelijk wellicht de wekker een paar keer te veel uitgedrukt![]()
Norris rijdersfout, gespindquote:Op zondag 19 november 2023 07:38 schreef Mano_ het volgende:
Norris stond opeens achterover en ramde de muur in, Max was iets te gretig bij de start met Leclerc inhalenquote:Op zondag 19 november 2023 07:38 schreef Mano_ het volgende:
Het is wel Ferarri, die plannen zo een stop dat hij in het verkeer weer de baan op komt oidquote:Op zondag 19 november 2023 07:36 schreef wdn het volgende:
Charles
Max wordt eens een keer ingehaald![]()
en nu gaan die 5s pijn doen
zijn er weer deksels los?quote:Op zondag 19 november 2023 07:38 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi dat de Mercedes nu het deksel op de neus krijgt
Norris had geen grip en belandde in de muur en Verstappen zijn inhaalactie op Leclerc was over het randje.quote:Op zondag 19 november 2023 07:38 schreef Mano_ het volgende:
Was geen rijdersfoutquote:Op zondag 19 november 2023 07:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Norris rijdersfout, gespind
En Max duwde Leclerc van de baan in bocht 1 na de start
Maar wat gebeurde er nou precies dan?quote:
Voor 'm vallen nog wat wagens weg die ook moeten pittenquote:Op zondag 19 november 2023 07:39 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft nog heel veel werk te verzetten voor de zege
dat zal je toch gebeuren in de race,.. en dan bij de auto van lewis...quote:
• Race Start | Max takes the lead from Leclercquote:Op zondag 19 november 2023 07:38 schreef Mano_ het volgende:
volgens mij idd ook een foutje gewoon, heb niet het idee dat hij geraakt werd ofzoquote:Op zondag 19 november 2023 07:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar wat gebeurde er nou precies dan?
Brak wat af.quote:Op zondag 19 november 2023 07:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar wat gebeurde er nou precies dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |