De man met het beste ruimtelijk inzicht van de gridquote:Op zondag 19 november 2023 07:52 schreef wdn het volgende:
George heeft Max niet gezien denk ik
ohhhhhhh SC
Lucky Perez, dus @Managarmquote:Op zondag 19 november 2023 07:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat redt'ie nooit... of beter: zn banden niet.
Dit is volkomen terecht. En het was sowieso al spannend.quote:Op zondag 19 november 2023 07:52 schreef Zorro het volgende:
Ik zei gisteren al dat ze hier iedere gelegenhied zouden aangrijpen voor een SC.
Het moet wel spannend blijven he.
Mijn bestelde saaie race is niet gekomenquote:Op zondag 19 november 2023 07:52 schreef Zorro het volgende:
Ik zei gisteren al dat ze hier iedere gelegenhied zouden aangrijpen voor een SC.
tenzij het om zijn eigen positie gaat...quote:Op zondag 19 november 2023 07:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De man met het beste ruimtelijk inzicht van de grid
Is het stuur aan de verkeerde kant gewend natuurlijkjquote:Op zondag 19 november 2023 07:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De man met het beste ruimtelijk inzicht van de grid
Dit kan je niet laten liggen natuurlijk.quote:Op zondag 19 november 2023 07:52 schreef Zorro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |