kan nog steeds kloppend zijn tochquote:Op zondag 19 november 2023 07:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iets van 'veel mensen dachten dat Verstappen deze race zou winnen maar checo leidt de race'
zou mooi zijnquote:
In theorie kan het. Perez is al gepit immers.quote:Op zondag 19 november 2023 07:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iets van 'veel mensen dachten dat Verstappen deze race zou winnen maar checo leidt de race'
ah! maar Max zit in de wagen van Checo en andersomquote:Op zondag 19 november 2023 07:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
gewoon tot het gaatje gaan met die bandjesquote:Op zondag 19 november 2023 07:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vroeg gepit.. enk niet dat de banden dat gaan redden
Checo werd net ook weer de bandenfluisteraar genoemd.quote:Op zondag 19 november 2023 07:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 november 2023 07:49 schreef Nizno het volgende:
zullen ze Max zeggen dat hij Per niet in mag halen?
Ja... maar zal Max zich daaraan houden?quote:Op zondag 19 november 2023 07:49 schreef Nizno het volgende:
Dat redt'ie nooit... of beter: zn banden niet.quote:
Kunnen ze best zeggen hoorquote:Op zondag 19 november 2023 07:49 schreef Nizno het volgende:
Toch de stratenkoning dan. En wij (ik) maar lachen.quote:
dit was opgezet plan om checo te laten winnenquote:
De man met het beste ruimtelijk inzicht van de gridquote:Op zondag 19 november 2023 07:52 schreef wdn het volgende:
George heeft Max niet gezien denk ik
ohhhhhhh SC
Lucky Perez, dus @Managarmquote:Op zondag 19 november 2023 07:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat redt'ie nooit... of beter: zn banden niet.
Dit is volkomen terecht. En het was sowieso al spannend.quote:Op zondag 19 november 2023 07:52 schreef Zorro het volgende:
Ik zei gisteren al dat ze hier iedere gelegenhied zouden aangrijpen voor een SC.
Het moet wel spannend blijven he.
Mijn bestelde saaie race is niet gekomenquote:Op zondag 19 november 2023 07:52 schreef Zorro het volgende:
Ik zei gisteren al dat ze hier iedere gelegenhied zouden aangrijpen voor een SC.
tenzij het om zijn eigen positie gaat...quote:Op zondag 19 november 2023 07:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De man met het beste ruimtelijk inzicht van de grid
Is het stuur aan de verkeerde kant gewend natuurlijkjquote:Op zondag 19 november 2023 07:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De man met het beste ruimtelijk inzicht van de grid
Dit kan je niet laten liggen natuurlijk.quote:Op zondag 19 november 2023 07:52 schreef Zorro het volgende:
Voor de Amerikanen is het pas spannend als er een Full Course Yellow is.quote:Op zondag 19 november 2023 07:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is volkomen terecht. En het was sowieso al spannend.
Lijkt me niet, hij zat er duidelijk naast. Russell had ruimte kunnen laten maar ging voor de apex.quote:Op zondag 19 november 2023 07:54 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt me nog een straf voor Verstappen, kijken of hij weer zo goed weg gaat komen als bij bocht één.
hij doet er alles aan om veel strafpunten te verdienenquote:
Ja ik snap het eerlijk gezegd ook niet. Ja je verliest wat tijd op Leclerc, maar met pech verlies je hier je race.quote:Op zondag 19 november 2023 07:54 schreef Xylos het volgende:
Max neemt ook een risico om daar in te halen
Nee.quote:
Verstappen zat er nog lang niet naast...quote:Op zondag 19 november 2023 07:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hij zat er duidelijk naast. Russell had ruimte kunnen laten maar ging voor de apex.
Fout van Russell. Moest ruimte geven aan Verstappen omdat die er al naast zat.quote:
van mij ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |