Ja ik heb het andersom.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:05 schreef GGMM het volgende: [..] Zelfs al zou hij er gegarandeerd 35 inschieten dan hoop ik nog Feyenoord
Echt een viezerik ben jequote:Op zaterdag 18 november 2023 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik drink nu Raak framboos zero sugar @:KingRoland
Draag je ook nog een luier?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik drink nu Raak framboos zero sugar @:KingRoland
Zelfs Braddie had een schijnbeweging in huis.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:09 schreef bbuddybb het volgende:
Mooi om te zien dat Stefan na al die jaren nog steeds De Schijnbeweging in huis heeft.
Die neemt schijnbewegen wel heel letterlijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs Braddie had een schijnbeweging in huis.
Ben jij leuk op feestjes?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:10 schreef GGMM het volgende:
Die commentator is constant bezig om ons een complex aan te praten ofzo
Die is vast leuk op feestjes
Ik denk niet dat hij ooit wordt uitgenodigd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben jij leuk op feestjes?
Nodig me een keer uit dan weten we hetquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben jij leuk op feestjes?
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vier 16 december mijn verjaardag, je bent van harte welkomquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nodig me een keer uit dan weten we het
Wel een slechte keeper, kan niet zo goed (onder)duikenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel leukquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vier 16 december mijn verjaardag, je bent van harte welkom
Dan valt de hele toto in duigen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze hebben afgesproken dat het 1-0 blijft zeker? Wat een saaie pot
Altijd als hij het commentaar doet heb ik het gevoel dat het fout gaat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Grueter doet het voorkomen alsof hij Simons elke week ziet voetballen bij Leipzig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:15 schreef Zorro het volgende:
Voor de liefhebbers op veler verzoek hier een foto van mijn - inmiddels niet meer bestaande - overheerlijke Wagner Budapest pizza.
Ik zet deze in een spoiler om niet direct iedereen een enorm gevoel van trek te bezorgen.Lekker hoor maat, hopelijk heeft het gesmaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Voor de liefhebbers op veler verzoek hier een foto van mijn - inmiddels niet meer bestaande - overheerlijke Wagner Budapest pizza.
Ik zet deze in een spoiler om niet direct iedereen een enorm gevoel van trek te bezorgen.Dit ziet er echt heel ranzig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Dat kun je wel stellen, dank jequote:Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker hoor maat, hopelijk heeft het gesmaakt
Ik zet deze in een spoiler om niet direct iedereen een enorm gevoel van trek te bezorgen.Dit doet me aan een bepaalde hamburger denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al besproken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef Oriente het volgende:
@:Coco ik zit in Belfast hé, das Noord-Ierland. Niet de allerbeste vrienden met Ierland.
Ik zet deze in een spoiler om niet direct iedereen een enorm gevoel van trek te bezorgen.Tsch, niet eens verder aangekleed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1200 calorieën per puntquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit ziet er echt heel ranzig uit.
Ik zet deze in een spoiler om niet direct iedereen een enorm gevoel van trek te bezorgen.Wagner is niet goedgekeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer eet smakelijk aawe.
Wellicht kan ik enige schuld afwentelen op mijn brakke telefooncam met onevenwichtig flitsledjesgedoequote:Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit ziet er echt heel ranzig uit.
Dat is altijd problematisch bij eetfoto’s.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wellicht kan ik enige schuld afwentelen op mijn brakke telefooncam met onevenwichtig flitsledjesgedoe
Broekje uit he, dan die pizza ook.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Tsch, niet eens verder aangekleed.
Geen iPhone hebbenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wellicht kan ik enige schuld afwentelen op mijn brakke telefooncam met onevenwichtig flitsledjesgedoe
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wagner is niet goedgekeurd.
Meer eet smakelijk aawe.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit doet me aan een bepaalde hamburger denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet gekliktquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
leolinedance in TV / [RTL5] Online Criminelen Ontmaskerd
Dat dacht men van Depay ook.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die levert nooit in Oranje.
Ik weet het. De meeste "professionele" foto's van eten tonen gewoon plastic of andere kustmaterialen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is altijd problematisch bij eetfoto’s.
Bij het gemeentehuis?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik weet al waar ik ga stemmen
stem op een partij die het goed heeft voor Rotterdam, zijn zat partijen die niks geven om de stad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik weet al waar ik ga stemmen
Het zijn geen gemeenteraadsverkiezingen flopland.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
stem op een partij die het goed heeft voor Rotterdam, zijn zat partijen die niks geven om de stad.
gebruik je verstand wil ik alleen zeggen
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
stem op een partij die het goed heeft voor Rotterdam, zijn zat partijen die niks geven om de stad.
gebruik je verstand wil ik alleen zeggen
Dat doet me inderdaad deugdquote:
Mensen uit het noorden stemmen in het doprshuisquote:
Lekker aardappeltaartje:quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet het. De meeste "professionele" foto's van eten tonene gewoon plastic of andere kustmaterialen.
Schrijnend weinig maatschappelijke voeling die Floppertquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn geen gemeenteraadsverkiezingen flopland.
spoiler aubquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker aardappeltaartje:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker aardappeltaartje:
[ afbeelding ]
Dit ziet eruit als iets wat ze operatief uit iemands hoofd hebben gesneden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker aardappeltaartje:
[ afbeelding ]
Sodeju zegquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker aardappeltaartje:
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op zaterdag 18 november 2023 21:23 schreef KingRoland het volgende:
als ik denk aan schouten dan denk ik aan Dennis schouten
Bitterballenquote:
Die is wel wat gehyped maar dit potje is geen graadmeter.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:23 schreef Zipportal het volgende:
Schouten zien we ook niet. Kan het alleen tegen Almere.
Stop maar met posten. Je aanzien daalt per post.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:23 schreef KingRoland het volgende:
als ik denk aan schouten dan denk ik aan Dennis schouten
Ja. Je hebt m’n brood toch genoteerd laatst.quote:
moet jij nodig zeggen jaquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stop maar met posten. Je aanzien daalt per post.
Jaquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Je hebt m’n brood toch genoteerd laatst.
Watquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eten vanavond
Al besprokenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Inmiddels staat Frankrijk 7-0 voor, de eerste helft is nog bezig.
Ik waardeer juist hun werk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef Coco het volgende:
Ik vind dat maar rare types in het stemlokaal.
Dat was voor die pasta?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Biefstuk en banaan met ketchup.
Gewoon lekker.
Ooit een keer meegeholpen met tellen, half 3 in de nacht thuisquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef Coco het volgende:
Those were the days.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ooit een keer meegeholpen met tellen, half 3 in de nacht thuis
Mij zien ze daar niet meer
Je moet er wat voor overhebben om alle PVV-stemmen weg te flikkerenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gibraltar zal de tweede helft toch beter voor de dag moeten komen om er nog een punt uit te slepenquote:
tsja zoals je net hebt gelezen alleen maar rare types inderdaad die meehelpenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef Coco het volgende:
Lijkt me ook een keer leuk om te doen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was het wel waard ja.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet er wat voor overhebben om alle PVV-stemmen weg te flikkeren
Twee eigen goals van Gibraltarquote:
Sowquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja zoals je net hebt gelezen alleen maar rare types inderdaad die meehelpen
De vorige keer deden er allemaal mensen mee zodat ze buiten mochten zijn tijdens de avondklok.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef Coco het volgende:
Ik word altijd aangesproken als de kleinzoon van mijn opa, al sinds daar kom.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef Coco het volgende:
Je aan die regels houdenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De vorige keer deden er allemaal mensen mee zodat ze buiten mochten zijn tijdens de avondklok.
Dick Advocaat flashbacks.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:28 schreef fetX het volgende:
Als deze wedstrijd in mijn achtertuin zou worden gespeeld, zou ik de gordijnen dichtdoen.
Dan kan je beter stembureaulid of voorzitter worden, dat tellen is echt geen kanjer aan en bij mij hadden wat bejaarde boomers een systeem bedacht dat compleet ineffectief was maar ‘zo deden ze het altijd’quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een keer leuk om te doen.
Lijkt mij wel gemoedelijk om in een dorp te wonen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik word altijd aangesproken als de kleinzoon van mijn opa, al sinds daar kom.
Nou ja, ze hebben geen ongelijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik word altijd aangesproken als de kleinzoon van mijn opa, al sinds daar kom.
Tennis luie sport. Na elke game even zittenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga zo zappen naar Djokovic
@:zipportal @:monkyyy
Mijn opa is al in 2015 overleden, het mag nu wel een keer klaar zijn hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Lijkt mij wel gemoedelijk om in een dorp te wonen.
Wat vind je van de teamhugs bij volleybal?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tennis luie sport. Na elke game even zitten
Ok bij de dames.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat vind je van de teamhugs bij volleybal?
Overactingquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat vind je van de teamhugs bij volleybal?
Krijg je dan ook een aai over de bol van die oudjes?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn opa is al in 2015 overleden, het mag nu wel een keer klaar zijn hoor.
Blijkbaar iemand die wel iets voorstelde.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie de gordijnen bij jou al ieder uur dichtgaan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:28 schreef fetX het volgende:
Als deze wedstrijd in mijn achtertuin zou worden gespeeld, zou ik de gordijnen dichtdoen.
Wat leuk, mij oma is in 2015 overleden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bijna wel jaquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een aai over de bol van die oudjes?
wowquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Blijkbaar iemand die wel iets voorstelde.
wowquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mijn oma 1988 alquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat leuk, mij oma is in 2015 overleden.
Noa Lang genotquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Nederlandse aanvallers zijn echt zo vreselijk slecht
Klopt, heeft mede het dorpshuis gebouwd en sinds ie er stond zo'n 35 jaar geleden altijd de inkoop gedaan en het onderhoud om het pand heen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Goeie genadequote:Op zaterdag 18 november 2023 21:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hopen op een lollerpoule op het EK anders is het weer snel klaar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Nederlandse aanvallers zijn echt zo vreselijk slecht
Baas.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, heeft mede het dorpshuis gebouwd en sinds ie er stond zo'n 35 jaar geleden altijd de inkoop gedaan en het onderhoud om het pand heen.
Ben ik voor niks geblevenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef Coco het volgende:
Nee, dit is geen leuke verrassing waard.
Oriente is er toch nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef Coco het volgende:
Met salpeterzuur?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even mijn ogen spoelen.
Tot zo
Met alleen water krijg je deze eerste helft niet weg.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even mijn ogen spoelen.
Tot zo
Is die van de wachttoren gevallenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben moderator op het FOK! forum, mijn opa zou trots zijn
Koeman genotquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Ierland wil verliezen maar NL kan er geen kut van.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben moderator op het FOK! forum, mijn opa zou trots zijn
Speelt ook ontzettend veel breed. Het gebrek aan creativiteit is al jaren schrijnend.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef Maver24 het volgende:
Schouten ik speel elke bal breed. Geef mij wiefer maar
Hax?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:35 schreef Coco het volgende:
Alleen bier kan deze avond nog goed maken.
Longkanker door asbest, die beste man heeft onze huizen gebouwdquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is die van de wachttoren gevallen
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef Coco het volgende:
Bavaria zekerquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:35 schreef Coco het volgende:
Alleen bier kan deze avond nog goed maken.
Log je dan uit? Dinsdag ben je weer welkom.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik voor niks gebleven
Godverdomme
Ja die regio zit Cocoquote:
In ieder geval niet geliquideerd door de moffenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Longkanker door asbest, die beste man heeft onze huizen gebouwd
Voor de VVD-reclame nu.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je komt speciaal voor de reclames?
Altijd leuk een terrasje in Eindhovenquote:
Maar staat aan JOUW kant!quote:
In ons dorp is 1 school directeur omgelegd door de NSB, de Duitsers hebben dit gat nooit gevonden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In ieder geval niet geliquideerd door de moffen
Nog nooit daar geweest, alleen de snelweg die er langs gaatquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Altijd leuk een terrasje in Eindhoven
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voldemort in de eerste en in de laatste film (lol)
Hoe vaak zie je hem nog?quote:
Wel andere Kelly's?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:49 schreef Caland het volgende:
We gaan weer beginnen
Nog steeds geen Liam Kelly
Al best een tijd niet meer, maar ik ga dan ook altijd tussen de middag sporten in plaats van in de avondquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
Laten we het bij de wedstrijd houden, het is geen POL hier
Die slaapt al.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:50 schreef Coco het volgende:
Dat was gezellig![]()
Waar was je @:chevycaprice ?
Ook leuker dan twitch chat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, maar vind dit topic vermakelijker dan menig live blog.
Nee, je bent een lieve jongen.quote:
Dat heb ik met je moederquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, maar vind dit topic vermakelijker dan menig live blog.
Die kijk ik gewoon terug.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die slaapt al.
Morgen om 7u race.
Wekkertje staat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die slaapt al.
Morgen om 7u race.
Ik kom nooit op Twitch behalve als het moet voor werk, maar fijn om te lezen dat het niet nodig is.quote:
Dit gaat een ongekend leuke race worden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:52 schreef Coco het volgende:
Las Vegas kan je toch niet serieus nemen.
Jammer dat Hookers.nl niet meer bestaat, had graag Copy Image Address gedaan voor de voetstapjes.quote:
Oh, dan zet ik de wekker.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit gaat een ongekend leuke race worden.
En DAAR gaat het om .
Geen herhalingsgevaar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer dat Hookers.nl niet meer bestaat, had graag Copy Image Address gedaan voor de voetstapjes.
Maar deze grap krijgt 2 van de 5 sterren!
Schijnt ergens tussen de grassprieten verstopt te zittenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:49 schreef Caland het volgende:
We gaan weer beginnen
Nog steeds geen Liam Kelly
bestaat kinky nogquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer dat Hookers.nl niet meer bestaat, had graag Copy Image Address gedaan voor de voetstapjes.
Maar deze grap krijgt 2 van de 5 sterren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |