Ja ik heb het andersom.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:05 schreef GGMM het volgende: [..] Zelfs al zou hij er gegarandeerd 35 inschieten dan hoop ik nog Feyenoord
Echt een viezerik ben jequote:Op zaterdag 18 november 2023 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik drink nu Raak framboos zero sugar @:KingRoland
Draag je ook nog een luier?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik drink nu Raak framboos zero sugar @:KingRoland
Zelfs Braddie had een schijnbeweging in huis.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:09 schreef bbuddybb het volgende:
Mooi om te zien dat Stefan na al die jaren nog steeds De Schijnbeweging in huis heeft.
Die neemt schijnbewegen wel heel letterlijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs Braddie had een schijnbeweging in huis.
Ben jij leuk op feestjes?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:10 schreef GGMM het volgende:
Die commentator is constant bezig om ons een complex aan te praten ofzo
Die is vast leuk op feestjes
Ik denk niet dat hij ooit wordt uitgenodigd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben jij leuk op feestjes?
Nodig me een keer uit dan weten we hetquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben jij leuk op feestjes?
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vier 16 december mijn verjaardag, je bent van harte welkomquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nodig me een keer uit dan weten we het
Wel een slechte keeper, kan niet zo goed (onder)duikenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel leukquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vier 16 december mijn verjaardag, je bent van harte welkom
Dan valt de hele toto in duigen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze hebben afgesproken dat het 1-0 blijft zeker? Wat een saaie pot
Altijd als hij het commentaar doet heb ik het gevoel dat het fout gaat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Grueter doet het voorkomen alsof hij Simons elke week ziet voetballen bij Leipzig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:15 schreef Zorro het volgende:
Voor de liefhebbers op veler verzoek hier een foto van mijn - inmiddels niet meer bestaande - overheerlijke Wagner Budapest pizza.
Ik zet deze in een spoiler om niet direct iedereen een enorm gevoel van trek te bezorgen.Lekker hoor maat, hopelijk heeft het gesmaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |