Twee eigen goals van Gibraltarquote:
Sowquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja zoals je net hebt gelezen alleen maar rare types inderdaad die meehelpen
De vorige keer deden er allemaal mensen mee zodat ze buiten mochten zijn tijdens de avondklok.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef Coco het volgende:
Ik vind dat maar rare types in het stemlokaal.
Ik word altijd aangesproken als de kleinzoon van mijn opa, al sinds daar kom.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef Coco het volgende:
Ik vind dat maar rare types in het stemlokaal.
Je aan die regels houdenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De vorige keer deden er allemaal mensen mee zodat ze buiten mochten zijn tijdens de avondklok.
Dick Advocaat flashbacks.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:28 schreef fetX het volgende:
Als deze wedstrijd in mijn achtertuin zou worden gespeeld, zou ik de gordijnen dichtdoen.
Dan kan je beter stembureaulid of voorzitter worden, dat tellen is echt geen kanjer aan en bij mij hadden wat bejaarde boomers een systeem bedacht dat compleet ineffectief was maar ‘zo deden ze het altijd’quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een keer leuk om te doen.
Lijkt mij wel gemoedelijk om in een dorp te wonen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik word altijd aangesproken als de kleinzoon van mijn opa, al sinds daar kom.
Nou ja, ze hebben geen ongelijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik word altijd aangesproken als de kleinzoon van mijn opa, al sinds daar kom.
Tennis luie sport. Na elke game even zittenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga zo zappen naar Djokovic
@:zipportal @:monkyyy
Mijn opa is al in 2015 overleden, het mag nu wel een keer klaar zijn hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Lijkt mij wel gemoedelijk om in een dorp te wonen.
Wat vind je van de teamhugs bij volleybal?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tennis luie sport. Na elke game even zitten
Ok bij de dames.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat vind je van de teamhugs bij volleybal?
Overactingquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat vind je van de teamhugs bij volleybal?
Krijg je dan ook een aai over de bol van die oudjes?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn opa is al in 2015 overleden, het mag nu wel een keer klaar zijn hoor.
Blijkbaar iemand die wel iets voorstelde.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn opa is al in 2015 overleden, het mag nu wel een keer klaar zijn hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |