Sodeju zegquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker aardappeltaartje:
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op zaterdag 18 november 2023 21:23 schreef KingRoland het volgende:
als ik denk aan schouten dan denk ik aan Dennis schouten
Bitterballenquote:
Die is wel wat gehyped maar dit potje is geen graadmeter.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:23 schreef Zipportal het volgende:
Schouten zien we ook niet. Kan het alleen tegen Almere.
Stop maar met posten. Je aanzien daalt per post.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:23 schreef KingRoland het volgende:
als ik denk aan schouten dan denk ik aan Dennis schouten
Ja. Je hebt m’n brood toch genoteerd laatst.quote:
moet jij nodig zeggen jaquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stop maar met posten. Je aanzien daalt per post.
Jaquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Je hebt m’n brood toch genoteerd laatst.
Watquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eten vanavond
Al besprokenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Inmiddels staat Frankrijk 7-0 voor, de eerste helft is nog bezig.
Ik waardeer juist hun werk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef Coco het volgende:
Ik vind dat maar rare types in het stemlokaal.
Dat was voor die pasta?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Biefstuk en banaan met ketchup.
Gewoon lekker.
Ooit een keer meegeholpen met tellen, half 3 in de nacht thuisquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef Coco het volgende:
Those were the days.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ooit een keer meegeholpen met tellen, half 3 in de nacht thuis
Mij zien ze daar niet meer
Je moet er wat voor overhebben om alle PVV-stemmen weg te flikkerenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gibraltar zal de tweede helft toch beter voor de dag moeten komen om er nog een punt uit te slepenquote:
tsja zoals je net hebt gelezen alleen maar rare types inderdaad die meehelpenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef Coco het volgende:
Lijkt me ook een keer leuk om te doen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was het wel waard ja.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet er wat voor overhebben om alle PVV-stemmen weg te flikkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |