Dat heb ik met je moederquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, maar vind dit topic vermakelijker dan menig live blog.
Die kijk ik gewoon terug.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die slaapt al.
Morgen om 7u race.
Wekkertje staat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die slaapt al.
Morgen om 7u race.
Ik kom nooit op Twitch behalve als het moet voor werk, maar fijn om te lezen dat het niet nodig is.quote:
Dit gaat een ongekend leuke race worden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:52 schreef Coco het volgende:
Las Vegas kan je toch niet serieus nemen.
Jammer dat Hookers.nl niet meer bestaat, had graag Copy Image Address gedaan voor de voetstapjes.quote:
Oh, dan zet ik de wekker.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit gaat een ongekend leuke race worden.
En DAAR gaat het om .
Geen herhalingsgevaar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer dat Hookers.nl niet meer bestaat, had graag Copy Image Address gedaan voor de voetstapjes.
Maar deze grap krijgt 2 van de 5 sterren!
Schijnt ergens tussen de grassprieten verstopt te zittenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:49 schreef Caland het volgende:
We gaan weer beginnen
Nog steeds geen Liam Kelly
bestaat kinky nogquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer dat Hookers.nl niet meer bestaat, had graag Copy Image Address gedaan voor de voetstapjes.
Maar deze grap krijgt 2 van de 5 sterren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |