quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:15 schreef Zorro het volgende:
Voor de liefhebbers op veler verzoek hier een foto van mijn - inmiddels niet meer bestaande - overheerlijke Wagner Budapest pizza.
Ik zet deze in een spoiler om niet direct iedereen een enorm gevoel van trek te bezorgen.Dit ziet er echt heel ranzig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Dat kun je wel stellen, dank jequote:Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker hoor maat, hopelijk heeft het gesmaakt
Voor de liefhebbers op veler verzoek hier een foto van mijn - inmiddels niet meer bestaande - overheerlijke Wagner Budapest pizza.
Ik zet deze in een spoiler om niet direct iedereen een enorm gevoel van trek te bezorgen.Dit doet me aan een bepaalde hamburger denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al besproken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef Oriente het volgende:
@:Coco ik zit in Belfast hé, das Noord-Ierland. Niet de allerbeste vrienden met Ierland.
Ik zet deze in een spoiler om niet direct iedereen een enorm gevoel van trek te bezorgen.Tsch, niet eens verder aangekleed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1200 calorieën per puntquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit ziet er echt heel ranzig uit.
Ik zet deze in een spoiler om niet direct iedereen een enorm gevoel van trek te bezorgen.Wagner is niet goedgekeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer eet smakelijk aawe.
Wellicht kan ik enige schuld afwentelen op mijn brakke telefooncam met onevenwichtig flitsledjesgedoequote:Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit ziet er echt heel ranzig uit.
Dat is altijd problematisch bij eetfoto’s.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wellicht kan ik enige schuld afwentelen op mijn brakke telefooncam met onevenwichtig flitsledjesgedoe
Broekje uit he, dan die pizza ook.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Tsch, niet eens verder aangekleed.
Geen iPhone hebbenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wellicht kan ik enige schuld afwentelen op mijn brakke telefooncam met onevenwichtig flitsledjesgedoe
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:18 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wagner is niet goedgekeurd.
Meer eet smakelijk aawe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |