quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Selectie wereldbeker Japan
Vrouwen:
500 meter: Femke Kok, Jutta Leerdam, Naomi Verkerk, Dione Voskamp en Marrit Fledderus.
1000 meter: Jutta Leerdam, Femke Kok, Antoinette Rijpma-De Jong, Marrit Fledderus en Helga Drost.
1500 meter: Esther Kiel, Antoinette Rijpma-De Jong, Joy Beune en Sanne in 't Hof.
3000 meter: Joy Beune, Sanne in 't Hof, Antoinette Rijpma-De Jong, Esther Kiel en Reina Anema.
Massastart: Esther Kiel en Reina Anema.
Ploegenachtervolging: Joy Beune, Esther Kiel en Reina Anema.
Mannen:
500 meter: Merijn Scheperkamp, Sebas Diniz, Kai Verbij, Hein Otterspeer en Janno Botman.
1000 meter: Tim Prins, Tijmen Snel, Kjeld Nuis, Jenning de Boo en Janno Botman.
1500 meter: Patrick Roest, Kjeld Nuis, Wesly Dijs, Thomas Krol en Louis Hollaar.
5000 meter: Patrick Roest, Chris Huizinga, Jesse Speijers, Marcel Bosker en Bart Hoolwerf.
Massastart: Bart Hoolwerf en Marcel Bosker.
Ploegenachtervolging: Marcel Bosker, Bart Hoolwerf en Louis Hollaar.
Gemengde estafette: Femke Kok en Wesly Dijs.
14:30 lokale tijd. Kon dat niet 's avondsquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
Te volgen vanaf 6:25 op de NOS-stream, dat zijn toch geen tijden.
Ik vind van wel, even bellen met Japan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
14:30 lokale tijd. Kon dat niet 's avonds
Prima als het gloeiende gloeiende nou gewoon eens terug te kijken was, maar nee. Hopelijk werkt VPN op weetikveelwaar en dan via YouTube gewoon...quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
Te volgen vanaf 6:25 op de NOS-stream, dat zijn toch geen tijden.
Ik dacht dat de stream bij het WCKT terug te kijken was?quote:Op woensdag 8 november 2023 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima als het gloeiende gloeiende nou gewoon eens terug te kijken was, maar nee. Hopelijk werkt VPN op weetikveelwaar en dan via YouTube gewoon...
Eurosport had het vorig seizoen ook, dus misschien is die optie er ook nog.
Alleen terugspoelen als het nog bezig was volgens mijquote:Op woensdag 8 november 2023 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de stream bij het WCKT terug te kijken was?
Oh?quote:Op woensdag 8 november 2023 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de stream bij het WCKT terug te kijken was?
Voor half 10 opstaan moet lukken toch?quote:Op woensdag 8 november 2023 16:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen terugspoelen als het nog bezig was volgens mij
Dat zou alvast eindelijk een verbetering zijn. Als ze maar niet de hoogtepunten markeren met "klik hier voor de snelste rit" ofzoquote:Op woensdag 8 november 2023 16:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen terugspoelen als het nog bezig was volgens mij
Eurosport heeft het niet in het programma staanquote:Op woensdag 8 november 2023 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima als het gloeiende gloeiende nou gewoon eens terug te kijken was, maar nee. Hopelijk werkt VPN op weetikveelwaar en dan via YouTube gewoon...
Eurosport had het vorig seizoen ook, dus misschien is die optie er ook nog.
Blondin deed vorig jaar toch niet anders? En die was op het WK prima in orde.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:02 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Canada geeft een snelcursus hoe je schaatsers zo snel mogelijk op kan branden. Howe gaat 5 afstanden rijden en Blondin zelfs 6.
Vorig jaar werd de Mixed Gender Relay nog niet gereden, dus dat kan niet. Maar goed, toen waren er wel 2 rondes MS.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Blondin deed vorig jaar toch niet anders? En die was op het WK prima in orde.
De Canadezen hoeven natuurlijk ook niet te pieken naar 3 verschillende kwalificatiemomenten.
Bij alle World Cups kwam ze 6x in actie vorig seizoen.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd de Mixed Gender Relay nog niet gereden, dus dat kan niet. Maar goed, toen waren er wel 2 rondes MS.
Toch vraag me ik me af hoe vaak ze 6x (of 5x) in één weekend in actie kwam vorig jaar.
Indrukwekkend. Wist dat ze veel reed maar dat is echt 2-3x zoveel als de meeste Nederlandse schaatsers.quote:Op woensdag 8 november 2023 23:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij alle World Cups kwam ze 6x in actie vorig seizoen.
En Ziomek! Die het rustig aan doet na zwangerschap en zelfs liet doorschemeren het nier perse te missenquote:Op donderdag 9 november 2023 08:24 schreef hhh38 het volgende:
https://live.isuresults.eu/events/2024_JPN_0001/competitors
Nou de deelnemers zijn bekend hoor. Niet in een klassieke entry list waar je kan zien wie welke afstand rijdt, maar het is iets.
Grootste afwezigen zijn Lollobrigida, Peveri en nog steeds Gao.
Ik zag het ook, maar ik dacht dat het een vertaalfout wasquote:Op donderdag 9 november 2023 08:34 schreef franklop het volgende:
[..]
En Ziomek! Die het rustig aan doet na zwangerschap en zelfs liet doorschemeren het nier perse te missen
Wat is dit voor merkwaardige creatie? Overzichtelijk wil ik het in ieder geval niet noemen.quote:Op donderdag 9 november 2023 08:24 schreef hhh38 het volgende:
https://live.isuresults.eu/events/2024_JPN_0001/competitors
Nou de deelnemers zijn bekend hoor. Niet in een klassieke entry list waar je kan zien wie welke afstand rijdt, maar het is iets.
Grootste afwezigen zijn Lollobrigida, Peveri en nog steeds Gao.
Zo zagen de losse sprint weekenden er jaren uitquote:Op donderdag 9 november 2023 11:18 schreef hhh38 het volgende:
https://live.isuresults.eu/events/2024_JPN_0001/schedule
De lotingen zijn er ook. Diniz mag bij z'n World Cup debuut gelijk in de laatste rit tegen Stolz.
Gek programma wel trouwens met 2 sprintafstanden achter elkaar.
Hier niet.quote:Op donderdag 9 november 2023 23:41 schreef hhh38 het volgende:
Het komt ook op NPO1 Extra, dat is sowieso terug te kijken
Herbert vond het dan weer vooral opvallend dat de Japanse dames hier in orde lijken te zijn. In Japan. Dus níet na een reis waar Frodo nog voor terug zou deinzen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 07:20 schreef Pino112 het volgende:
"Opening moet sneller dan 9.50.
9.4!! Wat een monsteropening op deze baan!"
Is het 9.49. Debiel commentaar
Staat nog steeds als tweede in de uitslag.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:55 schreef Idisrom het volgende:
Is Ning tweede gebleven op de 1.000 meter? Of is hij gediskwalificeerd, zoals Nuis suggereerde?
Dan heb je het dan alsnog over een reis van 10+ uur.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:42 schreef Idisrom het volgende:
Ik snap dat geklaag over de reizen naar Azië niet zo.
Je kunt rechtstreeks vliegen van Sapporo naar Beijing.
Blijf gewoon lekker een paar dagen doortrainen in Obihiro
Met een rechtstreekse vlucht van Air China? En je komt ook nog op het internationale vllegveld in Peking-Noordoostquote:Op vrijdag 10 november 2023 13:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan heb je het dan alsnog over een reis van 10+ uur.
Ongeveer 3 uur van Obihiro naar Sapporo, vlucht van 4.5 uur, daarna nog halfuur naar hotel en dan met inchecken vlucht, wachten op koffers en douane kom je makkelijk aan een reis van 10 uur.quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Met een rechtstreekse vlucht van Air China? En je komt ook nog op het internationale vllegveld in Peking-Noordoost
Zoveel raars zei hij toch niet?quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:06 schreef ijs_beer het volgende:
Bosker is niet een hele slimme jongen heb ik het idee. Beetje onhandige onrust opstokende opmerkingen allemaal.
Dat ie Hollaar had moeten smeken, dat het raat is dat Hollaar niet bij de selectie zat van de zomer, dat Roest problemen heeft met Ritsma. Hou die dingen gewoon lekker intern joh, alleen maar onrust dit.quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zoveel raars zei hij toch niet?
Nee hij durft weer eens niet vol de race in te gaan. Die rondjes van Yamada kan hij makkelijk rijden en dan houdt ie waarschijnlijk net iets meer over aan het eind. Maar hij ging pas weer gasgeven vanaf 700mquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stolz zit zeker in zo'n trainingsfase
Dat was toch al duidelijk en beaamd door Ritsma, die zelf nog veel meer details vertelde?quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat ie Hollaar had moeten smeken, dat het raat is dat Hollaar niet bij de selectie zat van de zomer, dat Roest problemen heeft met Ritsma. Hou die dingen gewoon lekker intern joh, alleen maar onrust dit.
quote:en op Chris Huizinga kon de Fries niet rekenen. “Hem had ik opgesteld, maar hij wilde niet, omdat hij zich te goed vindt voor een ploeg met Marcel Bosker en Bart Hoolwerf. Toen hij dat zei, heb ik geantwoord: dan scheiden hier onze wegen.”
Als hij dat echt heeft gezegd is hij toch wel de verpersoonlijking van het absolute nulpunt, allemachtig.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:49 schreef wimderon het volgende:
omdat hij zich te goed vindt voor een ploeg met Marcel Bosker en Bart Hoolwerf.
Dit is De Speld toch?quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:49 schreef wimderon het volgende:
De nieuwe talent Chris Huizinga is uit.
[..]
quote:Huizinga, aanwezig in Azië voor de vijf kilometer van zondag, heeft een andere versie van de ‘botsing’. “Ik wil het graag professioneel houden en vind het niet netjes dat de bondscoach dit zo verwoordt. Ik ben het niet met hem eens in de zin dat ik niet met die jongens wil rijden. De bondscoach en ik liggen niet op één lijn, dat is heel wat anders. Ik heb geen probleem met die jongens. Alleen, de bondscoach en ik gaan niet door één deur. Hij had mij geselecteerd, ik heb ervoor bedankt. Wat de precieze reden is, houd ik tussen mij en de bondscoach. Het komt er een beetje op neer dat ik er hetzelfde over denk als Patrick Roest (die eerder aangaf geen TP te willen rijden, red.).”
Kortom, het idee om met een grote groep te werken die in verschillende samenstellingen traint zodat je altijd een ploeg kan vormen die met elkaar heeft getraind werkt averechts.quote:
Die hebben eindelijk eens het thuisvoordeel, mooi om te zien dat dat gelijk zo'n effect heeftquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:39 schreef Slobeend het volgende:
De Japanners staan collectief op punt hè?
Het Nederlandse schaatsen is het nieuwe Ajax.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat maakt Rintje echt niks uit. Zijn carrière wordt er niks anders door. Als de rijders zelf niet willen, dan haalt Rintje gewoon zijn schouders op, maar raakt heus niet in de stress om zijn functie.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:51 schreef superniger het volgende:
Functie elders voor Rintje Ritsma.
https://nos.nl/artikel/24(...)atste-moment-regelen
Volgend jaar gewoon de winnaar van het NK ploegenachtervolging het recht geven om het hele jaar de WBs én het WK Afstanden te rijden.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou gewoon lekker stoppen met team pursuit.
Zal vast wat gechargeerd zijn maar dan nog.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op zondag 12 november 2023 07:57 schreef wimderon het volgende:
Heb je net gewonnen en dan gaan alle vragen die simpleton van de NOS over Schouten.
Je verwacht het niet hè.quote:Op zondag 12 november 2023 09:19 schreef heywoodu het volgende:
Zin in Martin en Erik die het zo moeilijk mogelijk doen klinken en het zoveel mogelijk 'mixed gender relay' gaan noemen, in plaats van gewoon de normale Nederlandse naam, gemengde aflossing.
Prima onderdeel ja.quote:Op zondag 12 november 2023 09:28 schreef heywoodu het volgende:
Dit kan echt wel een prima onderdeel zijn,
In het begin was de massastart ook he-le-maal niks, weet ik nog welquote:Op zondag 12 november 2023 09:31 schreef heywoodu het volgende:
Martin en Erik kunnen er overigens beter gewoon mee leren leven dan het een schaatsgalanummer en circusnummer enzo noemen en volle bak de hakken in het zand zetten.
Zeker. Maar het voegt tenminste wel iets toe, of je het nou leuk vindt of niet. Altijd maar één tegen één waarbij het onderlinge duel niet eens iets uitmaakt (want het gaat puur om de tijd) is ook maar matig, in het brede sportplaatje bekeken. Nou is dat hier ook wel zo nu, maar ik denk dat dat volgend seizoen al anders is.quote:Op zondag 12 november 2023 09:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In het begin was de massastart ook he-le-maal niks, weet ik nog wel![]()
Maar heb wel serieuze twijfels over de veiligheid hoor, misschien dat je max met 3 koppels in de baan moet rijden ofzo.
Zeker op dit onderdeel moet je van de tijdenranking weg, naar een systeempje met poules en onderling resultaat ofzo. (op de TP eigenlijk ook)quote:Op zondag 12 november 2023 09:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker. Maar het voegt tenminste wel iets toe, of je het nou leuk vindt of niet. Altijd maar één tegen één waarbij het onderlinge duel niet eens iets uitmaakt (want het gaat puur om de tijd) is ook maar matig, in het brede sportplaatje bekeken. Nou is dat hier ook wel zo nu, maar ik denk dat dat volgend seizoen al anders is.
Bij de TP kan het wel op tijd. Is misschien minder leuk dan knockout, maar niet minder eerlijk ofzo dan de individuele afstandenquote:Op zondag 12 november 2023 09:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeker op dit onderdeel moet je van de tijdenranking weg, naar een systeempje met poules en onderling resultaat ofzo. (op de TP eigenlijk ook)
Schaatsen wordt op deze manier steeds meer baanwielrennen, en da's een best prima kijksport.
Heb je zeker gelijk in, maar de meeste spanning is natuurlijk wat we zoeken.quote:Op zondag 12 november 2023 09:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de TP kan het wel op tijd. Is misschien minder leuk dan knockout, maar niet minder eerlijk ofzo dan de individuele afstanden
Atletiek krijgt toch niet opeens 250 meter of 1200 meter of 4x3000 steeple relay?quote:Op zondag 12 november 2023 09:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de TP kan het wel op tijd. Is misschien minder leuk dan knockout, maar niet minder eerlijk ofzo dan de individuele afstanden
Overigens vond ik alleen de individuele afstanden zelf dikke prima, maar als je op de Spelen wilt blijven moet je wel dingen aanpassen en wat 'met de tijd mee gaan', wat wij daar dan ook van vinden. Anders ben je het schaatsen op de Spelen straks überhaupt kwijt, omdat Martin en Erik geen verandering willen.
Teamsprint kan er prima af inderdaad, dat is gewoon ploegenachtervolging maar dan korter, en verder niks anders.quote:Op zondag 12 november 2023 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
In schaatsen gaat het gewoon nog steeds primair om je eigen afstanden. Je gaat nu NOG een onderdeel toevoegen waar alleen B-garnituur aan meedoet. We krijgen een idiote wildgroei aan teamonderdelen, iets wat het schaatsen niet is.
Team Pursuit, Mass Start, Team Sprint, Mixed Relay
Wat wordt het straks? 4x100 sprint met stokje overdragen? 1000m achteruit schaatsen? 400m klunen?
Omdat atletiek een enorm mondiale sport is, zelfs een van de voornaamste sporten op de Spelen, en dus überhaupt die problemen niet echt heeft. Ook daar heb je een 4x400m gemengd tegenwoordig, en was er een tijd sprake van een totaal nieuwe wedstrijdopzet (die gelukkig nooit echt doorgang heeft gevonden).quote:Op zondag 12 november 2023 09:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Atletiek krijgt toch niet opeens 250 meter of 1200 meter of 4x3000 steeple relay?
Het zorgt er toch niet voor dat het wel meer landen trekt lijkt me? Je hebt in eerste plaats toch al een schaatsbaan nodig. En dan heb je voor teamonderdelen nog meer goede schaatsers of een schaatser van ander geslacht nodig. Individueel maak je stuk meer kans om mee te doen.quote:Op zondag 12 november 2023 09:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat atletiek een enorm mondiale sport is, zelfs een van de voornaamste sporten op de Spelen, en dus überhaupt die problemen niet echt heeft. Ook daar heb je een 4x400m gemengd tegenwoordig, en was er een tijd sprake van een totaal nieuwe wedstrijdopzet (die gelukkig nooit echt doorgang heeft gevonden).
Schaatsen is een enorm kleine nichesport, iets als de moderne vijfkamp of pistoolschieten ofzo, waarvan de helft van de wereld ook amper weet dat het überhaupt bestaat, en daar krijg je dan ook nieuwe onderdelen (vooral om het olympisch te houden).
Maar je hebt teamonderdelen en gemengde onderdelen nodig om de kansen goed te houden om op het olympisch programma te blijven. Ik zie niet echt een andere manier dan dit om een (helaas toch echt noodzakelijk) gemengd onderdeel op je programma te krijgen.quote:Op zondag 12 november 2023 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zorgt er toch niet voor dat het wel meer landen trekt lijkt me? Je hebt in eerste plaats toch al een schaatsbaan nodig. En dan heb je voor teamonderdelen nog meer goede schaatsers of een schaatser van ander geslacht nodig. Individueel maak je stuk meer kans om mee te doen.
Staat het schaatsen op het OS zo onder druk dan? Volgens mij valt het best wel mee. Gaat toch vooral om gelijke aantallen qua man en vrouw en dat is al lang geen probleem bij het schaatsen.quote:Op zondag 12 november 2023 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je hebt teamonderdelen en gemengde onderdelen nodig om de kansen goed te houden om op het olympisch programma te blijven. Ik zie niet echt een andere manier dan dit om een (helaas toch echt noodzakelijk) gemengd onderdeel op je programma te krijgen.
Dankzij Jake Paul weet iedereen wat schaatsen is.quote:Op zondag 12 november 2023 09:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat atletiek een enorm mondiale sport is, zelfs een van de voornaamste sporten op de Spelen, en dus überhaupt die problemen niet echt heeft. Ook daar heb je een 4x400m gemengd tegenwoordig, en was er een tijd sprake van een totaal nieuwe wedstrijdopzet (die gelukkig nooit echt doorgang heeft gevonden).
Schaatsen is een enorm kleine nichesport, iets als de moderne vijfkamp of pistoolschieten ofzo, waarvan de helft van de wereld ook amper weet dat het überhaupt bestaat, en daar krijg je dan ook nieuwe onderdelen (vooral om het olympisch te houden).
De Teamsprint is tenminste een werkend concept. Het lijkt misschien op de Team Pursuit, maar de nadruk ligt al op onderdelen waar je meer inhoud nodig hebt, dus dat de sprinters er een onderdeel bij krijgen is juist heel goed te verantwoorden.quote:Op zondag 12 november 2023 09:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Teamsprint kan er prima af inderdaad, dat is gewoon ploegenachtervolging maar dan korter, en verder niks anders.
quote:Op zondag 12 november 2023 09:59 schreef heywoodu het volgende:
Inderdaad een DQ voor Canada, jaaaaaaaaaa we hebben gewonnen
Ik geef het nog twee World Cups voordat landen door gaan hebben dat op kop gaan knallen vóór het ingaan van de laatste bocht de domst mogelijke tactiek is. Dan ga je dus krijgen dat er tijdens de races ingehouden gaat worden. Wat het vervolgens weer enorm random voor een uitslag maakt met verschillende heats en een totale uitslag op tijd omdat je maar net geluk moet hebben dat er in je heat een land zit dat wel dom op kop gaat rijden.quote:Op zondag 12 november 2023 09:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Het grootste bezwaar is dat dit gewoon gevaarlijk is. Het is wachten tot dat het ‘s goed misgaat.
Het wereldrecord gaat nooit meer verbroken worden.quote:Op zondag 12 november 2023 17:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geef het nog twee World Cups voordat landen door gaan hebben dat op kop gaan knallen vóór het ingaan van de laatste bocht de domst mogelijke tactiek is. Dan ga je dus krijgen dat er tijdens de races ingehouden gaat worden. Wat het vervolgens weer enorm random voor een uitslag maakt met verschillende heats en een totale uitslag op tijd omdat je maar net geluk moet hebben dat er in je heat een land zit dat wel dom op kop gaat rijden.
quote:
Bij schaatsers aanduwen heeft Kjeld hele andere ideeën.quote:Op zondag 12 november 2023 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kjeld vindt er het zijne van
Boos dat die niet met Kok mocht relayen van zijn vriendinquote:Op zondag 12 november 2023 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Een kapotte klok...quote:Op zondag 12 november 2023 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik ben het ook helemaal met hem eens.quote:
Mooi na het autootje rijden op zondagquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben het ook helemaal met hem eens.
Komend weekend overigens een schappelijker tijdstip, A groepen beginnen om 10u
Ook bijzonder om dan naar Azie te reizen voor maar 1 WB en dat op de slechtst bereikbare plek.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:21 schreef hhh38 het volgende:
De lotingen voor morgen zijn bekend: https://live.isuresults.eu/events/2024_CHN_0001/schedule
Leuk nieuws: Gao doet weer mee! Hij begint wel in de B-groep, maar als het goed is zien we hem in de 2e 500m in de A-groep. Jammer genoeg slaat Stolz deze WB dan weer over.
Hij schijnt in NL te gaan trainen nu. Vooral vreemd omdat de rest van Zaanlander juist heeft gekozen om alleen naar Beijing te gaanquote:Op donderdag 16 november 2023 12:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook bijzonder om dan naar Azie te reizen voor maar 1 WB en dat op de slechtst bereikbare plek.
Ze zouden ook de live streams eens kunnen updaten naar 2023, zodat we fatsoenlijk kunnen terugkijken.quote:
Ze zenden het weer niet op TV uit? Bij Japan kon ik me gezien de tijden daar nog iets bij voorstellen maar dit weekend zijn redelijk normale tijden.quote:
Nog minder dan in Japan, als ze van NPO1 Extra naar "Live NOS" gaanquote:Op donderdag 16 november 2023 16:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze zenden het weer niet op TV uit? Bij Japan kon ik me gezien de tijden daar nog iets bij voorstellen maar dit weekend zijn redelijk normale tijden.
Oh ja NPO1 Extra bestaat, heb even gekeken en daar staat die in het schema. Dus als het goed is wordt het in ieder geval daar uitgezonden.quote:Op donderdag 16 november 2023 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog minder dan in Japan, als ze van NPO1 Extra naar "Live NOS" gaan
Verbij tweede op 0,41.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:06 schreef heywoodu het volgende:
34,87 voor Gao en uiteraard winst in de B-groep.
Geen NPO Extra 1 vandaag?quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:04 schreef wimderon het volgende:
Streams terugkijken? Staat niet op de planning.
Dat is nog een understatementquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:05 schreef Idisrom het volgende:
In Beijing ook veel lege plekken op de tribunes.
Einde tijdperk Nederland.quote:
Jorien Voorhuis vindt dit niet leukquote:
Is die ook ziek?quote:
Zelfde bochtentechniek denk ik dat hhh38 bedoeld?quote:
Hij houdt wel vaker de binnenbocht niet inderdaadquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelfde bochtentechniek denk ik dat hhh38 bedoeld?
Bij de koffieautomaat.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef Slobeend het volgende:
Waar staan Henry en Erben in hemelsnaam?
In de kelder van het NOS gebouw? Waar ze net zaten was nog gekkerquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef Slobeend het volgende:
Rusland was wel goed tot 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het Europese schaatsen muv Nederland is echt treurig he.
Een lossere manier van presenteren, meer interactie, ook met de kijker. Experimentje!quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef Slobeend het volgende:
Europa mist een type Rusland. GROOT. STERK. ERVARING.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het Europese schaatsen muv Nederland is echt treurig he.
Ik mis Rusland hier eigenlijk wel. Poetin vuile klootzakquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rusland was wel goed tot 2 jaar geleden
Heerlijk los. Ik begon al bijna tegen ze te praten op m'n iPad.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een lossere manier van presenteren, meer interactie, ook met de kijker. Experimentje!
Het schaaltje pepernoten gaat wel elke keer mee.
Moest Femke Kokhalzen?quote:
Goeie warming up voor z'n 1500mquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel toevallig dat ze ziek is terwijl Beune moest schaatsen.
Waar is Kjeld?
Koreaanse vrouwen pieken op hun 18equote:Op vrijdag 17 november 2023 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Korea komt weer eens met tieners
Redelijk normaal in deze periode van het seizoen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:32 schreef wimderon het volgende:
Onze Heerenveen-schaatsers hebben het niet helemaal.
Mja de Europeanen gaan maandag vast al terug en de Aziaten reizen pas later af denk ik. Die mogen dan ook wel klagen over lange reistijd en jetlag.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:35 schreef hhh38 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de verhoudingen liggen als we straks terug in Europa zijn. In principe maakt iedereen dan natuurlijk dezelfde reis
Als de Japanners eerst teruggaan naar eigen land om daar te trainen is dat wel een nadeelquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja de Europeanen gaan maandag vast al terug en de Aziaten reizen pas later af denk ik. Die mogen dan ook wel klagen over lange reistijd en jetlag.
Wij verzamelen chocoladen medailles.quote:
Als je uit de wijdere buitenbocht komt heb je in principe iets meer snelheid.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:43 schreef hhh38 het volgende:
Gek dat Kim er onderdoor lijkt te komen en het dan toch verliest
Typisch. Je hebt het gevoel dat Nederlanders vaker op plek 4 eindigen dan op het podium. Chokers!quote:
Maar Kim had daarvoor meer snelheid want die kwam vanuit een tragere openingquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je uit de wijdere buitenbocht komt heb je in principe iets meer snelheid.
Erg mooi.quote:
roest kan dat wel doorzetten denk ik.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:07 schreef hhh38 het volgende:
Die rondjes van Roest
Die is weer veel te vroeg in topvorm genot
Ghiotto moet nog even 1500 meters leren rijdenquote:Op vrijdag 17 november 2023 12:15 schreef Slobeend het volgende:
Met Eitrem (en hopelijk Stolz) krijg je nu wel leuke allround toernooien.
En de Japanners lange afstandenquote:Op vrijdag 17 november 2023 12:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ghiotto moet nog even 1500 meters leren rijden
Dat is 'm nog geen enkel seizoen gelukt, dus dat zal nu ook wel niet gebeuren.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
roest kan dat wel doorzetten denk ik.
Ichinohe vond het sneuquote:Op vrijdag 17 november 2023 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van eerste naar laatste (lol)
Lijkt Ajax wel, haha!
quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:30 schreef superniger het volgende:
Gvd ben net wakker. Heb alles gemist.
Een echte badboy.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:45 schreef hhh38 het volgende:
Zo'n figuur als Kjeld maakt het schaatsen wel een stuk leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |