quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Selectie wereldbeker Japan
Vrouwen:
500 meter: Femke Kok, Jutta Leerdam, Naomi Verkerk, Dione Voskamp en Marrit Fledderus.
1000 meter: Jutta Leerdam, Femke Kok, Antoinette Rijpma-De Jong, Marrit Fledderus en Helga Drost.
1500 meter: Esther Kiel, Antoinette Rijpma-De Jong, Joy Beune en Sanne in 't Hof.
3000 meter: Joy Beune, Sanne in 't Hof, Antoinette Rijpma-De Jong, Esther Kiel en Reina Anema.
Massastart: Esther Kiel en Reina Anema.
Ploegenachtervolging: Joy Beune, Esther Kiel en Reina Anema.
Mannen:
500 meter: Merijn Scheperkamp, Sebas Diniz, Kai Verbij, Hein Otterspeer en Janno Botman.
1000 meter: Tim Prins, Tijmen Snel, Kjeld Nuis, Jenning de Boo en Janno Botman.
1500 meter: Patrick Roest, Kjeld Nuis, Wesly Dijs, Thomas Krol en Louis Hollaar.
5000 meter: Patrick Roest, Chris Huizinga, Jesse Speijers, Marcel Bosker en Bart Hoolwerf.
Massastart: Bart Hoolwerf en Marcel Bosker.
Ploegenachtervolging: Marcel Bosker, Bart Hoolwerf en Louis Hollaar.
Gemengde estafette: Femke Kok en Wesly Dijs.
14:30 lokale tijd. Kon dat niet 's avondsquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
Te volgen vanaf 6:25 op de NOS-stream, dat zijn toch geen tijden.
Ik vind van wel, even bellen met Japan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
14:30 lokale tijd. Kon dat niet 's avonds
Prima als het gloeiende gloeiende nou gewoon eens terug te kijken was, maar nee. Hopelijk werkt VPN op weetikveelwaar en dan via YouTube gewoon...quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
Te volgen vanaf 6:25 op de NOS-stream, dat zijn toch geen tijden.
Ik dacht dat de stream bij het WCKT terug te kijken was?quote:Op woensdag 8 november 2023 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima als het gloeiende gloeiende nou gewoon eens terug te kijken was, maar nee. Hopelijk werkt VPN op weetikveelwaar en dan via YouTube gewoon...
Eurosport had het vorig seizoen ook, dus misschien is die optie er ook nog.
Alleen terugspoelen als het nog bezig was volgens mijquote:Op woensdag 8 november 2023 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de stream bij het WCKT terug te kijken was?
Oh?quote:Op woensdag 8 november 2023 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de stream bij het WCKT terug te kijken was?
Voor half 10 opstaan moet lukken toch?quote:Op woensdag 8 november 2023 16:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen terugspoelen als het nog bezig was volgens mij
Dat zou alvast eindelijk een verbetering zijn. Als ze maar niet de hoogtepunten markeren met "klik hier voor de snelste rit" ofzoquote:Op woensdag 8 november 2023 16:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen terugspoelen als het nog bezig was volgens mij
Eurosport heeft het niet in het programma staanquote:Op woensdag 8 november 2023 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima als het gloeiende gloeiende nou gewoon eens terug te kijken was, maar nee. Hopelijk werkt VPN op weetikveelwaar en dan via YouTube gewoon...
Eurosport had het vorig seizoen ook, dus misschien is die optie er ook nog.
Blondin deed vorig jaar toch niet anders? En die was op het WK prima in orde.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:02 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Canada geeft een snelcursus hoe je schaatsers zo snel mogelijk op kan branden. Howe gaat 5 afstanden rijden en Blondin zelfs 6.
Vorig jaar werd de Mixed Gender Relay nog niet gereden, dus dat kan niet. Maar goed, toen waren er wel 2 rondes MS.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Blondin deed vorig jaar toch niet anders? En die was op het WK prima in orde.
De Canadezen hoeven natuurlijk ook niet te pieken naar 3 verschillende kwalificatiemomenten.
Bij alle World Cups kwam ze 6x in actie vorig seizoen.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd de Mixed Gender Relay nog niet gereden, dus dat kan niet. Maar goed, toen waren er wel 2 rondes MS.
Toch vraag me ik me af hoe vaak ze 6x (of 5x) in één weekend in actie kwam vorig jaar.
Indrukwekkend. Wist dat ze veel reed maar dat is echt 2-3x zoveel als de meeste Nederlandse schaatsers.quote:Op woensdag 8 november 2023 23:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij alle World Cups kwam ze 6x in actie vorig seizoen.
En Ziomek! Die het rustig aan doet na zwangerschap en zelfs liet doorschemeren het nier perse te missenquote:Op donderdag 9 november 2023 08:24 schreef hhh38 het volgende:
https://live.isuresults.eu/events/2024_JPN_0001/competitors
Nou de deelnemers zijn bekend hoor. Niet in een klassieke entry list waar je kan zien wie welke afstand rijdt, maar het is iets.
Grootste afwezigen zijn Lollobrigida, Peveri en nog steeds Gao.
Ik zag het ook, maar ik dacht dat het een vertaalfout wasquote:Op donderdag 9 november 2023 08:34 schreef franklop het volgende:
[..]
En Ziomek! Die het rustig aan doet na zwangerschap en zelfs liet doorschemeren het nier perse te missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |