Staat nog steeds als tweede in de uitslag.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:55 schreef Idisrom het volgende:
Is Ning tweede gebleven op de 1.000 meter? Of is hij gediskwalificeerd, zoals Nuis suggereerde?
Dan heb je het dan alsnog over een reis van 10+ uur.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:42 schreef Idisrom het volgende:
Ik snap dat geklaag over de reizen naar Azië niet zo.
Je kunt rechtstreeks vliegen van Sapporo naar Beijing.
Blijf gewoon lekker een paar dagen doortrainen in Obihiro
Met een rechtstreekse vlucht van Air China? En je komt ook nog op het internationale vllegveld in Peking-Noordoostquote:Op vrijdag 10 november 2023 13:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan heb je het dan alsnog over een reis van 10+ uur.
Ongeveer 3 uur van Obihiro naar Sapporo, vlucht van 4.5 uur, daarna nog halfuur naar hotel en dan met inchecken vlucht, wachten op koffers en douane kom je makkelijk aan een reis van 10 uur.quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Met een rechtstreekse vlucht van Air China? En je komt ook nog op het internationale vllegveld in Peking-Noordoost
Zoveel raars zei hij toch niet?quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:06 schreef ijs_beer het volgende:
Bosker is niet een hele slimme jongen heb ik het idee. Beetje onhandige onrust opstokende opmerkingen allemaal.
Dat ie Hollaar had moeten smeken, dat het raat is dat Hollaar niet bij de selectie zat van de zomer, dat Roest problemen heeft met Ritsma. Hou die dingen gewoon lekker intern joh, alleen maar onrust dit.quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zoveel raars zei hij toch niet?
Nee hij durft weer eens niet vol de race in te gaan. Die rondjes van Yamada kan hij makkelijk rijden en dan houdt ie waarschijnlijk net iets meer over aan het eind. Maar hij ging pas weer gasgeven vanaf 700mquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stolz zit zeker in zo'n trainingsfase
Dat was toch al duidelijk en beaamd door Ritsma, die zelf nog veel meer details vertelde?quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat ie Hollaar had moeten smeken, dat het raat is dat Hollaar niet bij de selectie zat van de zomer, dat Roest problemen heeft met Ritsma. Hou die dingen gewoon lekker intern joh, alleen maar onrust dit.
quote:en op Chris Huizinga kon de Fries niet rekenen. “Hem had ik opgesteld, maar hij wilde niet, omdat hij zich te goed vindt voor een ploeg met Marcel Bosker en Bart Hoolwerf. Toen hij dat zei, heb ik geantwoord: dan scheiden hier onze wegen.”
Als hij dat echt heeft gezegd is hij toch wel de verpersoonlijking van het absolute nulpunt, allemachtig.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:49 schreef wimderon het volgende:
omdat hij zich te goed vindt voor een ploeg met Marcel Bosker en Bart Hoolwerf.
Dit is De Speld toch?quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:49 schreef wimderon het volgende:
De nieuwe talent Chris Huizinga is uit.
[..]
quote:Huizinga, aanwezig in Azië voor de vijf kilometer van zondag, heeft een andere versie van de ‘botsing’. “Ik wil het graag professioneel houden en vind het niet netjes dat de bondscoach dit zo verwoordt. Ik ben het niet met hem eens in de zin dat ik niet met die jongens wil rijden. De bondscoach en ik liggen niet op één lijn, dat is heel wat anders. Ik heb geen probleem met die jongens. Alleen, de bondscoach en ik gaan niet door één deur. Hij had mij geselecteerd, ik heb ervoor bedankt. Wat de precieze reden is, houd ik tussen mij en de bondscoach. Het komt er een beetje op neer dat ik er hetzelfde over denk als Patrick Roest (die eerder aangaf geen TP te willen rijden, red.).”
Kortom, het idee om met een grote groep te werken die in verschillende samenstellingen traint zodat je altijd een ploeg kan vormen die met elkaar heeft getraind werkt averechts.quote:
Die hebben eindelijk eens het thuisvoordeel, mooi om te zien dat dat gelijk zo'n effect heeftquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:39 schreef Slobeend het volgende:
De Japanners staan collectief op punt hè?
Het Nederlandse schaatsen is het nieuwe Ajax.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat maakt Rintje echt niks uit. Zijn carrière wordt er niks anders door. Als de rijders zelf niet willen, dan haalt Rintje gewoon zijn schouders op, maar raakt heus niet in de stress om zijn functie.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:51 schreef superniger het volgende:
Functie elders voor Rintje Ritsma.
https://nos.nl/artikel/24(...)atste-moment-regelen
Volgend jaar gewoon de winnaar van het NK ploegenachtervolging het recht geven om het hele jaar de WBs én het WK Afstanden te rijden.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou gewoon lekker stoppen met team pursuit.
Zal vast wat gechargeerd zijn maar dan nog.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |