Is die ook ziek?quote:
Zelfde bochtentechniek denk ik dat hhh38 bedoeld?quote:
Hij houdt wel vaker de binnenbocht niet inderdaadquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelfde bochtentechniek denk ik dat hhh38 bedoeld?
Bij de koffieautomaat.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef Slobeend het volgende:
Waar staan Henry en Erben in hemelsnaam?
In de kelder van het NOS gebouw? Waar ze net zaten was nog gekkerquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef Slobeend het volgende:
Rusland was wel goed tot 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het Europese schaatsen muv Nederland is echt treurig he.
Een lossere manier van presenteren, meer interactie, ook met de kijker. Experimentje!quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef Slobeend het volgende:
Europa mist een type Rusland. GROOT. STERK. ERVARING.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het Europese schaatsen muv Nederland is echt treurig he.
Ik mis Rusland hier eigenlijk wel. Poetin vuile klootzakquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rusland was wel goed tot 2 jaar geleden
Heerlijk los. Ik begon al bijna tegen ze te praten op m'n iPad.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een lossere manier van presenteren, meer interactie, ook met de kijker. Experimentje!
Het schaaltje pepernoten gaat wel elke keer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |