SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koekoek.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:50 schreef Elan het volgende:
Dit topic loopt beter dan het Ajaxtopic. Aan de andere kant Lucille Werner loopt ook beter dan Ajax
Duurste eerstedivisieteam in de geschiedenis?quote:
Je dikke moeder ook.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
30.000.000 (Bommetjes)
[ afbeelding ]
21.000.000
[ afbeelding ]
20.000.000
[ afbeelding ]
16.500.000
[ afbeelding ]
15.000.000
[ afbeelding ]
12.500.000
[ afbeelding ]
12.500.00
[ afbeelding ]
10.000.000
[ afbeelding ]
Misschien moet Ajax dat eens proberen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:27 schreef Wotte het volgende:
Overigens staat de Formule 1 op gelijke voet met midgetgolf en padel qua achterlijke sporten.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Max kan wel meepraten over gestolen kampioenschappen inderdaad.
Achterlijken die sporten? Volgens mij hebben ze al bepaalde dagen met clinics voor die doelgroep.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien moet Ajax dat eens proberen.
Maar ja, ze maken het voetbal nu ook wekelijks belachelijk en daar zit niemand op te wachten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Achterlijken die sporten? Volgens mij hebben ze al bepaalde dagen met clinics voor die doelgroep.
Jij hier ook maar we sluiten jou ook niet uit toch?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar ja, ze maken het voetbal nu ook wekelijks belachelijk en daar zit niemand op te wachten.
Vraag me af of dit over een jaar of 5 nog steeds grappig is. Ben bang dat de grap er dan wel een beetje vanaf is.quote:
Alle ballen dan maar op de Ajax-vrouwen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:20 schreef onlogisch het volgende:
#Overallaatste
#WZAWSL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Prestatie hoor boys
quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
30.000.000 (Bommetjes)
[ afbeelding ]
21.000.000
[ afbeelding ]
20.000.000
[ afbeelding ]
16.500.000
[ afbeelding ]
15.000.000
[ afbeelding ]
12.500.000
[ afbeelding ]
12.500.00
[ afbeelding ]
10.000.000
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/width:1200/height:675/plain/https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com%2Fwww.ajaxshowtime.com%2Fimages%2F2023-06%2F2023-06-21-contract-benjamin-tahirovic-0004-64930f71a5e06.JPG]afbeelding[/url] ]
8.000.000
[ afbeelding ]
7.000.000
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/width:1200/height:675/plain/https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com%2Fwww.ajaxshowtime.com%2Fimages%2F2023-08%2F2023-08-03-contract-diant-ramaj-0006-64cbadba2ef35.JPG]afbeelding[/url] ]
5.000.000
[ afbeelding ]
5.000.000
[ afbeelding ]
3.500.000
[ afbeelding ]
Klopt iddquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Max kan wel meepraten over gestolen kampioenschappen inderdaad.
In de Europa League staan ze tenminste nog 4e.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:14 schreef Nsenbar het volgende:
Heeft iemand al een opmerking of grap gemaakt dat Ajax laatste staat?
Ajax op 4e plek in de poule: waarom presteert het in Europa League zoveel beter dan in Eredivisie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
In de Europa League staan ze tenminste nog 4e.
Wel een leuk grapjequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ajax op 4e plek in de poule: waarom presteert het in Europa League zoveel beter dan in Eredivisie?
https://speld.nl/2023/10/(...)r-dan-in-eredivisie/
Nou ja, het is dus geen grap.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:14 schreef Nsenbar het volgende:
Heeft iemand al een opmerking of grap gemaakt dat Ajax laatste staat?
quote:Op zondag 20 januari 2019 19:35 schreef Marsenal het volgende:
Gelukkig niet zo’n trieste klucht als Feyenoord
Er is eentje waarvan het me weinig kan schelenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Twee clubs totaal aan de grond.
Rikkert reageert ook op elke reactiequote:Op zondag 12 november 2023 18:51 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Heerlijk die reacties onder de tweet![]()
hij vind dat stiekem ook wel lekker al die aandachtquote:Op zondag 12 november 2023 18:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Rikkert reageert ook op elke reactie
@GGMM houdt ook altijd van aandacht.quote:Op zondag 12 november 2023 18:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hij vind dat stiekem ook wel lekker al die aandacht
Tegen een godenzoon.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De Godenzonen hebben het zwaar.
Ja dit kan cht niet.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:57 schreef Erasmus het volgende:
Feitelijk slechter dan een derde divisionist die 10de staat.
Hoe moet Desi Bouterse dit omdraaien?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Een hoop gebeurd deze dag.
Die bierpens bij Hercules achterin. Geniaal.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:02 schreef Document1 het volgende:
Bij Hercules schilders, bouwvakkers en stratenmakers op het veld. Bij Ajax allemaal clowns.
Kregen nog de beste kansen ookquote:Op donderdag 21 december 2023 21:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hato die net doet alsof Hercules voor de goal ging liggen.
Geluk hebben dat je geen 3-0 achterkomt tegen amateurs (lol)quote:Op donderdag 21 december 2023 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kregen nog de beste kansen ook
Wat ontzettend pijnlijk
Viel mij ook op. Man man man.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hato die net doet alsof Hercules voor de goal ging liggen.
Precies.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geluk hebben dat je geen 3-0 achterkomt tegen amateurs (lol)
Brobbey is gevaarlijk domquote:Op donderdag 21 december 2023 22:26 schreef Buitendam het volgende:
Brobbey ging vechten met een amateur van Hercules. Gelachen.
Brobbey is echt een aso eerste klas - nu wederom vechten, komt totaal niet uit zn woorden bij elke pers conferentie of interview, reageert altijd geliquideerd en agressief, lekker voorbeeld voor de jeugdquote:Op donderdag 21 december 2023 22:26 schreef Buitendam het volgende:
Brobbey ging vechten met een amateur van Hercules. Gelachen.
Hij reageert alsof hij dood is geschoten?quote:Op donderdag 21 december 2023 22:37 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Brobbey is echt een aso eerste klas - nu wederom vechten, komt totaal niet uit zn woorden bij elke pers conferentie of interview, reageert altijd geliquideerd en agressief, lekker voorbeeld voor de jeugd
Gast hij reageert altijd zo kijk al die intervuews maar naquote:Op donderdag 21 december 2023 22:39 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hij reageert alsof hij dood is geschoten?
Ik denk dat je gepikeerd bedoelde maar er staat toch echt iets anders.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:40 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Gast hij reageert altijd zo kijk al die intervuews maar na
Haha besankt ik zit in het station vanavond we gaan heelemaal lossss hahahaquote:Op donderdag 21 december 2023 22:42 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gepikeerd bedoelde maar er staat toch echt iets anders.
Veenendaal-de Klomp?quote:Op donderdag 21 december 2023 22:45 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Haha besankt ik zit in het station vanavond we gaan heelemaal lossss hahaha
Waarschijnlijk heeft ie zelf ook geen idee meer welk station.quote:
Het gaat wel lekker h, dat typen?quote:Op donderdag 21 december 2023 22:45 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Haha besankt ik zit in het station vanavond we gaan heelemaal lossss hahaha
Is met al die vedetten van ze, Berghuis laat ook zijn waren gezicht weer steeds meer zien nu het niet loopt. Taylor is ook een psychopaat in wording. Bergwijn die oprecht denk dat de kritische pers een hetze tegen Ajax voert als ze onderaan staan.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:37 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Brobbey is echt een aso eerste klas - nu wederom vechten, komt totaal niet uit zn woorden bij elke pers conferentie of interview, reageert altijd geliquideerd en agressief, lekker voorbeeld voor de jeugd
quote:Op donderdag 21 december 2023 23:21 schreef Beathoven het volgende:
Lang geleden dat Hercules van Ajax won
[ afbeelding ]
Geliquideerd reageren. Dat lijkt me vrij relaxt, eigenlijk.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:37 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Wat een kater hahahahaquote:Op donderdag 21 december 2023 23:18 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker h, dat typen?
Kloptquote:Op donderdag 21 december 2023 22:24 schreef Perrin het volgende:
Dit moet toch wel het absolute dieptepunt zijn zou je zeggen.
Precies. Die amateurs hebben altijd wat extra's tegen Ajax. Je kunt het die miljonairs niet echt kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nu is het cupfighting aspect er natuurlijk ook wel wat.
Wij weten al heel lang dat Berghuis een patjepeer isquote:Op donderdag 21 december 2023 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Is met al die vedetten van ze, Berghuis laat ook zijn waren gezicht weer steeds meer zien nu het niet loopt. Taylor is ook een psychopaat in wording. Bergwijn die oprecht denk dat de kritische pers een hetze tegen Ajax voert als ze onderaan staan.
Het is vooral zielig. Doet me denken aan periode toen er bij Feyenoord nog nul beleid gevoerd werd en er om de haverklap gesmeekt werd om de terugkeer van allerlei club'iconen' .quote:Op zondag 31 december 2023 15:50 schreef Cupfighter het volgende:
Blind weer binnen halen, hoe blind kun je zijn als club
Toch bizar dat mensen de hoofdverantwoordelijke voor deze absurde instorting gewoon terug willen (lol)quote:
Dat is niet eens het meest gekke dat er in dat filmpje geroepen wordtquote:Op zondag 31 december 2023 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch bizar dat mensen de hoofdverantwoordelijke voor deze absurde instorting gewoon terug willen (lol)
Ik blijf het 't meest gekke, vreemde, vinden, dat een die heart Feijenoorder de moeite neemt om steeds weer clich's over Ajax op internet te posten. Ik heb de moed allang opgegeven in de wir war van open deuren iets te melden. Wel mooi dat je zo betrokken bent. Feijenoord zal mij aan m'n reet roesten. Ieder zijn ding. Zak maar zegge.quote:Op zondag 31 december 2023 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is niet eens het meest gekke dat er in dat filmpje geroepen wordt
Nee dan liever nog wat lange verhalen over voetballers uit 1830 waarvan zelfs de kleinkinderen al overleden zijn inmiddels.quote:Op zondag 31 december 2023 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik blijf het 't meest gekke, vreemde, vinden, dat een die heart Feijenoorder de moeite neemt om steeds weer clich's over Ajax op internet te posten. Ik heb de moed allang opgegeven in de wir war van open deuren iets te melden. Wel mooi dat je zo betrokken bent. Feijenoord zal mij aan m'n reet roesten. Ieder zijn ding. Zak maar zegge.
quote:Ajax-fans worden massaal uitgelachen in Engeland: ‘Dit is z gnant, is dit een parodie?!’
De komst van Jordan Henderson heeft veel losgemaakt in Amsterdam. Met de beoogde nieuwe leider haalde Ajax eindelijk de gewenste winterversterking in huis, en hier zijn de fans maar wat blij mee. Dit blijkt uit een nieuw record dat de Engelsman neerzette: nog nooit is het shirt van een speler binnen 24 uur z vaak aangeschaft als het truitje met de naam van Henderson achterop. In Engeland heeft men hier de grootste lol mee.
“Ajax meet de eerste week altijd wat shirtverkoop van een speler doet nadat deze is aangetrokken. Volgens de club is het shirt van Henderson het snelst verkopende shirt ooit”, schreef AjaxLife vrijdagochtend. In Engeland hebben voetballiefhebbers dit nieuws ook opgevangen, en dit zorgt niet alleen voor lol, maar ook voor verbazing.
https://www.fcupdate.nl/v(...)t-is-dit-een-parodie
Ajax koopt [een speler] en met de huidige status van de club hopen ze dat iedere aankoop een verlosser is.quote:
De grap is dat de foto maar n ding aantoont en dat is dat de bal 100% zeker niet volledig over de lijn was.quote:
Calimero’s Kale en Kokkie.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De grap is dat de foto maar n ding aantoont en dat is dat de bal 100% zeker niet volledig over de lijn was.
Maar ja, perspectief is natuurlijk niet te begrijpen voor mensen als Kale en Kokkie.
Kale en Kokkie zijn een parodie op voetbalsupporters.
Punt is dat het stukjes van het moment zijn met doortrek naar de toekomst. Ik denk dat er over de toekomst weinig te zeggen is nog.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2024 00:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Punt is dat het stukjes van het moment zijn met doortrek naar de toekomst. Ik denk dat er over de toekomst weinig te zeggen is nog.
quote:Op maandag 26 februari 2024 00:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Punt is dat het stukjes van het moment zijn met doortrek naar de toekomst. Ik denk dat er over de toekomst weinig te zeggen is nog.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:55 schreef Wotte het volgende:
Wat is dit eigenlijk voor onnoemelijk kut topic.
Deze kan ik wel waarderenquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniet maar van je Magnum.
Mevrouw Aartquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniet maar van je Magnum.
Heel erg boos.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:55 schreef Wotte het volgende:
Wat is dit eigenlijk voor onnoemelijk kut topic.
Heb je helemaal niet, LAAT MIJ MET RUSTquote:Op maandag 4 maart 2024 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
En nu ? Janken dat ik je mond heb gesnoerd in het FC Utrecht parodie topic? Terwijl het geen parodie is, maar de gruwelijke werkelijkheid.
Is dit niet gewoon @GGMM?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:58 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Kan dit @:ggmm
Is dit een vrouw @:rambodirk
Wat een flopquote:Op maandag 18 maart 2024 10:28 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Het meestverkochte shirt in de clubhistorie allen
Maar goed, het is wel realistisch natuurlijk.quote:Ajax-directeur Kroes: 'Volgend jaar nog niet meedoen om titel'
Nieuwbakken algemeen directeur Alex Kroes verwacht niet dat Ajax volgend seizoen alweer meestrijdt om de landstitel. "Ik zou het geweldig vinden, maar is het realistisch? Waarschijnlijk niet", zegt hij in het eerste interview sinds zijn aanstelling, tegen Ziggo Sport.
RAARquote:Op zondag 24 maart 2024 23:38 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Men eert een kansloze crimineel. Treurige club.
quote:Op zondag 24 maart 2024 23:38 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dit is echt vreemd ja. Vast onder druk van de criminele vriendjes van dit tuig. Die hebben meer te vertellen in de Arena dan het bestuur.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:38 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Nee. Niet met Feyenoord, met debiele hooligans van die club.quote:die 27 jaar geleden overleed tijdens een confrontatie met Feyenoord.
Dit ja, wel eens dat het wat vreemd is deze man zo te herdenken, zulke gasten moet je nooit belangrijk maken, dood of levend.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nee. Niet met Feyenoord, met debiele hooligans van die club.
Maar zo denken die 'supporters' wel. Dat ze n op n de club zijn..trieste lui.
Dan mag Gustavo Hamer wel een eerbetoon krijgen voor de Klassieker.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:38 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dit kan echt nietquote:Op zondag 24 maart 2024 23:38 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Moet hij eerst doodgaan.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:11 schreef alopio het volgende:
Wanneer krijgt Promes een eerbetoon in de Arena?
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar goed, het is wel realistisch natuurlijk.
Echt, hoe bednk je dit.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:38 schreef Caland het volgende:
[ x ]
quote:
Normaal gesproken duurt het toch iets langer voordat ze betrapt worden als crimineel.quote:Dit besluit is genomen nadat de RvC vernam dat Kroes, een week voor de publicatie van zijn voorgenomen benoeming op 2 augustus 2023, ruim 17.000 aandelen Ajax heeft gekocht. De RvC heeft extern juridisch advies ingewonnen, waaruit blijkt dat het zeer aannemelijk is dat hij daarmee handel met voorwetenschap heeft gepleegd. Handel met voorwetenschap is een strafbaar feit.
Zou er dan niemand in zijn omgeving zeggen joh, dit ga je nooit meer winnen.quote:
Voor de bus gegooid met z’n kale knikker. Genot.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou er dan niemand in zijn omgeving zeggen joh, dit ga je nooit meer winnen.
Jij snapt toch ook wel dat zo'n figuur zich volledig omgeven heeft met jaknikkers?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk dat er geschikt wordt en dat hij met een flinke zak geld afscheid kan nemen van Ajax.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nogal kansloos als je al hebt toegegeven schuldig te zijn aan de strafbare feiten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk dat er geschikt wordt en dat hij met een flinke zak geld afscheid kan nemen van Ajax.
Of minder beschadigd eruit komen voor een volgende werkgeverquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk dat er geschikt wordt en dat hij met een flinke zak geld afscheid kan nemen van Ajax.
quote:Als dit klopt dan heeft van Praag een enorme flater begaan.
Dat hij de aandelen heeft gekocht vr zijn benoeming pleit juist in zijn voordeel. Kennelijk heeft en had hij zeer veel vertrouwen in Ajax ongeacht zijn eigen deelname. Hij heeft de club zelfs gevraagd hoe hij er mee om moet gaan.
etc. etc.quote:Beetje kortzichtig actie van RVC. Hij heeft het grootste gedeelte van de aandelen gekocht nog voordat hij in onderhandeling was. Vervolgens de laatste aandelen is discutabel, maar zijn uitleg heel plausibel en had in een normaal bedrijfsleven vertrouwen kunnen scheppen.
Ik denk dat ze de RVC eens flink aan de tand moeten voelen. Hoe kan een club in zo'n korte tijd zoveel foute beslissingen maken?
Zoveel foute beslissingen. Zouden ze ook fout geweest zijn in de oorlog?quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:28 schreef Evangelion het volgende:
De reacties op de VI's en voetbalzones zijn helemaal mooi.
[..]
[..]
etc. etc.
Nou ja, hij dacht ook al dat het handig was om aandelen te kopen vlak voor zijn aanstelling, dus ik denk niet dat iemand hem tegenhoudt om domme dingen te doen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Die krijg je vaak bij aanstelling of als bonus. Ik neem aan dat de CEO die niet zelf heeft gekocht een week voor aanstelling.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:11 schreef Idisrom het volgende:
Alex Kroes had de aandelen al voor zijn benoeming.
De CEO van ING heeft ook aandelen van ING.
Dit is gewoon net zo dom dat als je als AD even heel veel aandelen koopt een week voordat je je uitgaande recordtransfer van 150 miljoen bekend maakt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:11 schreef Idisrom het volgende:
Alex Kroes had de aandelen al voor zijn benoeming.
De CEO van ING heeft ook aandelen van ING.
Het enige nadeel lijkt mij dat hij als RvC niet meer de beslissing kan nemen om de aandelen van Ajax weer terug te kopen en het aandeel van de beurs te halen, want dan zit er eigen belang in verstrengeld.
Deze optie was de laatste jaren soms wel sprake van
Maar hoho, hij deed dat om de club zijn vertrouwen te geven!quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit is gewoon net zo dom dat als je als AD even heel veel aandelen koopt een week voordat je je uitgaande recordtransfer van 150 miljoen bekend maakt.
Wat een club
goh wat een heldere lichten toch in het feyenoord topicquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar hoho, hij deed dat om de club zijn vertrouwen te geven!
![]()
![]()
Iemand zei het al in het Feyenoord-topic, de echte fout is dat ze de werkwijze van Overmars niet hebben vastgelegd op papier en de rest van de ellende is daar allemaal een uitkomst van.
“Let Sven cook”quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goh wat een heldere lichten toch in het feyenoord topic
Begrijp deze reactie niet zo goed.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:05 schreef alopio het volgende:
[..]
“Let Sven cook”
KroesGod
“Wij willen het Bayern van Nederland worden”(al is dat wel gelukt)
Volgens een aantal Ajacieden was Mislintat ook de nieuwe redder des Amsterdam. Let Sven Cook. Kroes zou ook alles weer fixen (al had dat zomaar gekund, we zullen het nooit weten)quote:
Bij elke club lopen er een paar met een verstandelijke beperking.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Volgens een aantal Ajacieden was Mislintat ook de nieuwe redder des Amsterdam. Let Sven Cook. Kroes zou ook alles weer fixen (al had dat zomaar gekund, we zullen het nooit weten)
Slot? Van Persie? TeKloese? Wie bedoel je dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij elke club lopen er een paar met een verstandelijke beperking.
Bij Feyenoord wel wat meer.
De supporters. Je bewijst direct mijn gelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Slot? Van Persie? TeKloese? Wie bedoel je dan eigenlijk?
Kan je dit niet doen? Ik had net @alepio en @Vis1980 helemaal vast geluld.quote:
Maar daar ging het dus niet over, Pino.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De supporters. Je bewijst direct mijn gelijk.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar daar ging het dus niet over, Pino.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je dit niet doen? Ik had net @:alepio en @:vis1980 helemaal vast geluld.
Hij was AD, geen commissaris. En aandelen verhandel je gewoon op de beurs, daar hoef je de hele vennootschap niet voor van de beurs te trekken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:11 schreef Idisrom het volgende:
Het enige nadeel lijkt mij dat hij als RvC
Ja compleet vastquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je dit niet doen? Ik had net @:alepio en @:vis1980 helemaal vast geluld.
Nouja. Jij begint gelijk te schelden. Dat is nou niet bepaald een sterk staaltje van discussie voeren.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]![]()
Een kinderhand is snel gevuld, zo ontzettend veel branie.
Nee, ik bedoel dat er van het Ajax-bestuur al jaren een discussie gaand eis om (bijvoorbeeld uit een transfersom) de gelden te gebruiken om het aandeel van de beurs af te halen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Hij was AD, geen commissaris. En aandelen verhandel je gewoon op de beurs, daar hoef je de hele vennootschap niet voor van de beurs te trekken.
'Heldere lichten' is natuurlijk een compliment. Iets met de bal en kaatsen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja. Jij begint gelijk te schelden. Dat is nou niet bepaald een sterk staaltje van discussie voeren.
Sorry vriend.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Heldere lichten' is natuurlijk een compliment. Iets met de bal en kaatsen.
Dit zie je niet vaak op Fok, maar sterk is het wel! Iedereen is daarnaast wel eens een 'Pino'.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry vriend.
Ik ben wat geprikkeld door deze hele situatie. Jij en @:alepio waren de eerste waar ik mij woede op kon uiten.
In een ander stadion ook nog.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:16 schreef Elan het volgende:
Hopen voor ze dat ze vijfde worden anders moeten ze nog de play-offs in ook
Oh ja want De Toppersquote:
Waarom zou je sponsors hier in vredesnaam over gaan lastig vallenquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:48 schreef Zipportal het volgende:
‘Alex Kroes overtrad ook regels bij AZ door aandelen Ajax te kopen’
https://www.ad.nl/nederla(...)x-te-kopen~aa11dadc/
Dit is gespeeld.
Omdat elke flutkrant een eigen invalshoekje wil voor een uniek artikeltje zodat ze wat kliks kunnen scoren.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou je sponsors hier in vredesnaam over gaan lastig vallen
Zelfs in de Zaltbommelerbode komt er ongetwijfeld een snoeiharde column.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat elke flutkrant een eigen invalshoekje wil voor een uniek artikeltje zodat ze wat kliks kunnen scoren.
In de hoop op een intern brandje natuurlijk. En uiteindelijk om hun blaadje te slijten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou je sponsors hier in vredesnaam over gaan lastig vallen
Nobuddie allen. Blijven doneren.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, @:Zipportal, maar ik heb geen informatie over een persoon genaamd Alex Kroes. Het kan zijn dat deze persoon niet bekend is in de context van mijn gegevens of het internet op basis van mijn creatie.
Als er specifieke zorgen of vragen zijn met betrekking tot Alex Kroes, raad ik aan om meer details te verstrekken of andere bronnen te raadplegen voor actuele informatie.
Heb je nog iets anders waarover we kunnen praten?
Gaan we gewoon een nog grotere shitshow krijgen bij Ajax? Het zou zomaar kunnenquote:Onderzoek KPMG naar werkwijze Mislintat bij Ajax afgerond: 'Persbericht staat klaar'
Het onderzoek bij Ajax naar eventuele belangenverstrengeling van de weggestuurde technisch directeur Sven Mislintat bij de aankoop van spelers is afgerond. Dat heeft Michael van Praag, voorzitter van de Raad van Commissarissen bij de Amsterdamse club, dinsdagmiddag laten weten.
Ajax was van plan deze week met een persbericht te komen over de uitkomst van het door accountants- en adviesbureau KPMG verrichte onderzoek. "Dat staat klaar, maar is nu even overschaduwd door wat hier gebeurt", zegt Van Praag
https://nos.nl/artikel/25(...)sbericht-staat-klaar
Kan je het ‘Feyenoord is een parodie’-topic sluiten? Dat slaat inmiddels nergens meer op en bovendien zijn er al drie parodie topics.quote:
Die is al ver weggezakt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan je het ‘Feyenoord is een parodie’-topic sluiten? Dat slaat inmiddels nergens meer op en bovendien zijn er al drie parodie topics.
BraddieBuik.gifquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat altijd alles in golfbewegingen
Nee hoor, ik denk dat Feyenoord nu echt voor altijd goed beleid gaat voeren en dat het nooit meer goed gaat komen met Ajax. Wellicht eens in de 18 jaar kampioen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat altijd alles in golfbewegingen
quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:04 schreef Haringkop het volgende:
Toch vraag je je af wanneer sponsors zich gaan terugtrekken. De lijst met schandalen is inmiddels toch zo lang dat je daar toch niet meer met goed fatsoen je naam aan kan verbinden als serieus bedrijf.
Als appie wakker wordtquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Open wond heelt nooit. @:wereldgozer
De werkwijze van Overmars was toch juist dat hij zijn ding de hele tijd vastlegde?quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:55 schreef Vis1980 het volgende:
IEmand zei het al in het Feyenoord-topic, de echte fout is dat ze de werkwijze van Overmars niet hebben vastgelegd op papier en de rest van de ellende is daar allemaal een uitkomst van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |