De grap is dat de foto maar één ding aantoont en dat is dat de bal 100% zeker niet volledig over de lijn was.quote:
Calimero’s Kale en Kokkie.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De grap is dat de foto maar één ding aantoont en dat is dat de bal 100% zeker niet volledig over de lijn was.
Maar ja, perspectief is natuurlijk niet te begrijpen voor mensen als Kale en Kokkie.
Kale en Kokkie zijn een parodie op voetbalsupporters.
Punt is dat het stukjes van het moment zijn met doortrek naar de toekomst. Ik denk dat er over de toekomst weinig te zeggen is nog.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2024 00:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Punt is dat het stukjes van het moment zijn met doortrek naar de toekomst. Ik denk dat er over de toekomst weinig te zeggen is nog.
quote:Op maandag 26 februari 2024 00:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Punt is dat het stukjes van het moment zijn met doortrek naar de toekomst. Ik denk dat er over de toekomst weinig te zeggen is nog.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:55 schreef Wotte het volgende:
Wat is dit eigenlijk voor onnoemelijk kut topic.
Deze kan ik wel waarderenquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniet maar van je Magnum.
Mevrouw Aartquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniet maar van je Magnum.
Heel erg boos.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:55 schreef Wotte het volgende:
Wat is dit eigenlijk voor onnoemelijk kut topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |