Slot? Van Persie? TeKloese? Wie bedoel je dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij elke club lopen er een paar met een verstandelijke beperking.
Bij Feyenoord wel wat meer.
De supporters. Je bewijst direct mijn gelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Slot? Van Persie? TeKloese? Wie bedoel je dan eigenlijk?
Kan je dit niet doen? Ik had net @alepio en @Vis1980 helemaal vast geluld.quote:
Maar daar ging het dus niet over, Pino.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De supporters. Je bewijst direct mijn gelijk.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar daar ging het dus niet over, Pino.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je dit niet doen? Ik had net @:alepio en @:vis1980 helemaal vast geluld.
Hij was AD, geen commissaris. En aandelen verhandel je gewoon op de beurs, daar hoef je de hele vennootschap niet voor van de beurs te trekken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:11 schreef Idisrom het volgende:
Het enige nadeel lijkt mij dat hij als RvC
Ja compleet vastquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je dit niet doen? Ik had net @:alepio en @:vis1980 helemaal vast geluld.
Nouja. Jij begint gelijk te schelden. Dat is nou niet bepaald een sterk staaltje van discussie voeren.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]![]()
Een kinderhand is snel gevuld, zo ontzettend veel branie.
Nee, ik bedoel dat er van het Ajax-bestuur al jaren een discussie gaand eis om (bijvoorbeeld uit een transfersom) de gelden te gebruiken om het aandeel van de beurs af te halen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Hij was AD, geen commissaris. En aandelen verhandel je gewoon op de beurs, daar hoef je de hele vennootschap niet voor van de beurs te trekken.
'Heldere lichten' is natuurlijk een compliment. Iets met de bal en kaatsen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja. Jij begint gelijk te schelden. Dat is nou niet bepaald een sterk staaltje van discussie voeren.
Sorry vriend.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Heldere lichten' is natuurlijk een compliment. Iets met de bal en kaatsen.
Dit zie je niet vaak op Fok, maar sterk is het wel! Iedereen is daarnaast wel eens een 'Pino'.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry vriend.
Ik ben wat geprikkeld door deze hele situatie. Jij en @:alepio waren de eerste waar ik mij woede op kon uiten.
In een ander stadion ook nog.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:16 schreef Elan het volgende:
Hopen voor ze dat ze vijfde worden anders moeten ze nog de play-offs in ook
Oh ja want De Toppersquote:
Waarom zou je sponsors hier in vredesnaam over gaan lastig vallenquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:48 schreef Zipportal het volgende:
‘Alex Kroes overtrad ook regels bij AZ door aandelen Ajax te kopen’
https://www.ad.nl/nederla(...)x-te-kopen~aa11dadc/
Dit is gespeeld.
Omdat elke flutkrant een eigen invalshoekje wil voor een uniek artikeltje zodat ze wat kliks kunnen scoren.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou je sponsors hier in vredesnaam over gaan lastig vallen
Zelfs in de Zaltbommelerbode komt er ongetwijfeld een snoeiharde column.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat elke flutkrant een eigen invalshoekje wil voor een uniek artikeltje zodat ze wat kliks kunnen scoren.
In de hoop op een intern brandje natuurlijk. En uiteindelijk om hun blaadje te slijten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou je sponsors hier in vredesnaam over gaan lastig vallen
Nobuddie allen. Blijven doneren.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, @:Zipportal, maar ik heb geen informatie over een persoon genaamd Alex Kroes. Het kan zijn dat deze persoon niet bekend is in de context van mijn gegevens of het internet op basis van mijn creatie.
Als er specifieke zorgen of vragen zijn met betrekking tot Alex Kroes, raad ik aan om meer details te verstrekken of andere bronnen te raadplegen voor actuele informatie.
Heb je nog iets anders waarover we kunnen praten?
Gaan we gewoon een nog grotere shitshow krijgen bij Ajax? Het zou zomaar kunnenquote:Onderzoek KPMG naar werkwijze Mislintat bij Ajax afgerond: 'Persbericht staat klaar'
Het onderzoek bij Ajax naar eventuele belangenverstrengeling van de weggestuurde technisch directeur Sven Mislintat bij de aankoop van spelers is afgerond. Dat heeft Michael van Praag, voorzitter van de Raad van Commissarissen bij de Amsterdamse club, dinsdagmiddag laten weten.
Ajax was van plan deze week met een persbericht te komen over de uitkomst van het door accountants- en adviesbureau KPMG verrichte onderzoek. "Dat staat klaar, maar is nu even overschaduwd door wat hier gebeurt", zegt Van Praag
https://nos.nl/artikel/25(...)sbericht-staat-klaar
Kan je het ‘Feyenoord is een parodie’-topic sluiten? Dat slaat inmiddels nergens meer op en bovendien zijn er al drie parodie topics.quote:
Die is al ver weggezakt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan je het ‘Feyenoord is een parodie’-topic sluiten? Dat slaat inmiddels nergens meer op en bovendien zijn er al drie parodie topics.
BraddieBuik.gifquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat altijd alles in golfbewegingen
Nee hoor, ik denk dat Feyenoord nu echt voor altijd goed beleid gaat voeren en dat het nooit meer goed gaat komen met Ajax. Wellicht eens in de 18 jaar kampioen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat altijd alles in golfbewegingen
quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:04 schreef Haringkop het volgende:
Toch vraag je je af wanneer sponsors zich gaan terugtrekken. De lijst met schandalen is inmiddels toch zo lang dat je daar toch niet meer met goed fatsoen je naam aan kan verbinden als serieus bedrijf.
Als appie wakker wordtquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Open wond heelt nooit. @:wereldgozer
De werkwijze van Overmars was toch juist dat hij zijn ding de hele tijd vastlegde?quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:55 schreef Vis1980 het volgende:
IEmand zei het al in het Feyenoord-topic, de echte fout is dat ze de werkwijze van Overmars niet hebben vastgelegd op papier en de rest van de ellende is daar allemaal een uitkomst van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |