Waarom moet het voor de hamas pogrom? Het is duidelijk dat Israel bereid is om ziekenhuizen te bombarderen vanuit mijn bron. Jouw stelling dat ze dat nu niet doen is not holding waterquote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:30 schreef UitStraling het volgende:
Vrij forse kans dat er over een week of 2 nog maar een stuk of 200.000 Gazanen in leven over zijn.
Jouw lijstje gaat toch helemaal niet om 'goedheid'? Het gaat om wat er daadwerkelijk gebeurt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nogmaals, internationale steun. Soms moet je iets slechts niet doen om er beter/niet slechter van te worden.
Dat hoeft niet altijd uit goedheid. Kijk voorbij die ziekenhuizen, je focust je daar veel te veel op.
Mja geen idee. Denk dat de VS hem wel kan laten vervangen uiteindelijk als ze echt willen. Zijn politieke carrière is al enorm wankel.quote:
VS heeft over het algemeen weinig moeite met een staatshoofd/leider van een buitenlandse natie afzetten hoor.quote:
BNWquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mja geen idee. Denk dat de VS hem wel kan laten vervangen uiteindelijk als ze echt willen. Zijn politieke carrière is al enorm wankel.
Deze oorlog komt ook Bibi goed uit. Geen theorie erover verder, is gewoon zo dat het hem niet slecht uit komt. Land heeft nu behoefte aan een 'sterk man'.
Lolquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo is het toch? Het vergrootglas ligt erg op het leed van Palestijnen in Gaza. Er zijn wel meer conflicten te bedenken waar veel onschuldige slachtoffers vallen. Inwoners van Oekraïne bijvoorbeeld.. die hebben het ook zwaar te verduren. Hoor ik nooit iemand over.
haha wtfquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Inwoners van Oekraïne bijvoorbeeld.. die hebben het ook zwaar te verduren. Hoor ik nooit iemand over.
'Het interesseert ze geen moer' betekent niet automatisch dat je alles met je domme kop platgooit omdat 'I don't give a fuck'. Ze denken echt wel na in Israël wat dat voor gevolgen heeft voor hun positie. Dat heeft niks met interesse in de Gazanen te maken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Jouw lijstje gaat toch helemaal niet om 'goedheid'? Het gaat om wat er daadwerkelijk gebeurt.
Ik vind het echt raar dat je 'goedheid' erbij haalt.
Er kunnen 1000 en 1 overwegingen zijn. Ondertussen heeft Israël geen enkel ziekenhuis met een Hamas hoofdkwartier in as gelegd.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik reageerde op 'andere ziekenhuizen bombarderen'.
Die zijn er dus niet.
Waarom zo ontwijkend gedrag op dit vlak? Er vallen ook gewoon veel burgerslachtoffers, ook door Israël. Zijn genoeg geverifieerde beelden van situaties waar veel burgerslachtoffers vielen. En IDF wist natuurlijk ook wel gewoon dat op die plekken veel burgers zijn. Waarom kan daar niks van gezegd worden omdat nu geen ziekenhuizen gebombardeerd werden?quote:
Gemiddeld 24 Palestijnse slachtoffers voor 1 Israelische zelfs.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:40 schreef Momo het volgende:
Er vallen ook gewoon veel burgerslachtoffers, ook door Israël.
Okay.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
'Het interesseert ze geen moer' betekent niet automatisch dat je alles met je domme kop platgooit omdat 'I don't give a fuck'. Ze denken echt wel na in Israël wat dat voor gevolgen heeft voor hun positie. Dat heeft niks met interesse in de Gazanen te maken.
Waarom? Ik zeg toch dat het geen theorie is verder. Soms lopen dingen als ze lopen. Deze oorlog verlengt Bibi's politieke carrière waarschijnlijk. Oorlog maakt vaak populair.quote:
Dat kanquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay.
We verschillen hierin van mening.
Ik begrijp je standpunt.
Huh?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:40 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Waarom zo ontwijkend gedrag op dit vlak? Er vallen ook gewoon veel burgerslachtoffers, ook door Israël. Zijn genoeg geverifieerde beelden van situaties waar veel burgerslachtoffers vielen. En IDF wist natuurlijk ook wel gewoon dat op die plekken veel burgers zijn. Waarom kan daar niks van gezegd worden omdat nu geen ziekenhuizen gebombardeerd werden?
Ze hebben dat gedaan met alleen maar zwakke landen. Discutabel? Absoluut.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
VS heeft over het algemeen weinig moeite met een staatshoofd/leider van een buitenlandse natie afzetten hoor.
Het was ook enigszins met een kwinkslag in deze.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze hebben dat gedaan met alleen maar zwakke landen. Discutabel? Absoluut.
Beetje doods hoor, zit meer F1 Quali te kijken dan hier.. start jij eens een relletje.quote:
Ik weetquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het was ook enigszins met een kwinkslag in deze.
En nu? Is wel een makkelijke manier om met honderden/duizenden burgerdoden om te gaan. Om dat artikel van eerder vandaag van de BBC te quoten. 4-jarige Omer wordt geslacht door de barbaren van Hamas. 4-jarige Omar krijgt een bom van Israël/afzwaaier Hamas op zijn hoofd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh?
Ik heb daar geen moeite mee hoor.
Om te erkennen dat er burgerslachtoffers vallen.
En nu?
Maar wat wil je daarin precies van mij horen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
En nu? Is wel een makkelijke manier om met honderden/duizenden burgerdoden om te gaan. Om dat artikel van eerder vandaag van de BBC te quoten. 4-jarige Omer wordt geslacht door de barbaren van Hamas. 4-jarige Omar krijgt een bom van Israël/afzwaaier Hamas op zijn hoofd.
Israël is niks te verwijten aan al die burgerdoden?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wat wil je daarin precies van mij horen?
Ik vind het verschrikkelijk.
Waar is je UIquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wat wil je daarin precies van mij horen?
Ik vind het verschrikkelijk.
Een relletje?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Beetje doods hoor, zit meer F1 Quali te kijken dan hier.. start jij eens een relletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@mascara-klodder"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Het is geen strijd hoor, we zijn het gewoon oneensquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zet al mijn geld in op Momo.
Capricia gaat dit nooit winnen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Een relletje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mascara-klodder![]()
https://9gag.com/gag/a6qgBAeik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Daarom blijft het nog wel leuk om naar te kijken/lezen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is geen strijd hoor, we zijn het gewoon oneens
@:Capricia
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zet al mijn geld in op Momo.
Capricia gaat dit nooit winnen.
Netanyahu is veel te slim om zomaar afgezet te worden. Zeer intelligente kerel met een helder doel, 30 jaar geleden al. Maar ik kan me een gesprek met een aantal Israëli wel herinneren van een jaar geleden (kennissen uit Israël van mij) dat ze bui al wel een zagen hangen dat hij herkozen zou worden en wat daarop zou volgen. Israëli en Joden die overigens geen vuil woordje over de Palestijnen hadden en nog steeds niet hebben, maar vooral verdrietig omdat iedereen wel iemand kent die iemand verloren is bij de aanslag en angstig zijn om wat nog meer gaat komenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch dat de VS Netanyahu al uit z'n ambt heeft gezet
De druk op de knop in deze komt bij Israël vandaan (Israël/afzwaaier Hamas in het midden, even van Israël uitgaand).quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Israël is niks te verwijten aan al die burgerdoden?
Goede vraag.quote:
Laten we het erop houden dat Israël bepaald geen vlekkeloze reputatie heeft op dit vlak en dat als je de rapporten wil bestuderen van onafhankelijke ngo’s daarover je eerst extra kastruimte moet huren. Natuurlijk valt nu niet van elk individueel geval te zeggen of het legitiem is of niet. Maar de fase van voordeel van de twijfel zijn we wel voorbij.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:55 schreef capricia het volgende:
[..]
De druk op de knop in deze komt bij Israël vandaan (Israël/afzwaaier Hamas in het midden, even van Israël uitgaand).
Dus ja. Hij is altijd een direct burgerslachtoffer van Israël.
Of het een legitiem collateral damage is, kan ik niet beoordelen. Jij wel?
Leuke hobbyquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Goede vraag.![]()
Gisteren weer de oude UI terug gezet. Life goes on. En ik wil me eigenlijk weer meer met Oekraïne bezighouden. Iets wat op ons continent plaats vindt.
En waar nu te weinig aandacht voor is.
Dat is los van de morele discussie sowieso lastig te beoordelen want welke aanwijzingen had IDF dat er Hamas strijders waren? Was IDF op de hoogte hoeveel burgers daar nog zaten? Hoe maken ze die beslissingen? We hebben heel veel informatie niet. Beide partijen zijn ook bezig met online campagne, ik krijg op twitter allemaal reclames van Israëlische sources over de oorlog.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:55 schreef capricia het volgende:
[..]
De druk op de knop in deze komt bij Israël vandaan (Israël/afzwaaier Hamas in het midden, even van Israël uitgaand).
Dus ja. Hij is altijd een direct burgerslachtoffer van Israël.
Of het een legitiem collateral damage is, kan ik niet beoordelen. Jij wel?
Ga eens weg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:02 schreef Slayage het volgende:
Duidelijke genocidale taal van Netanyahu.
Netanyahu declaring invasion: "You must remember what Amalek has done to you, says our Holy Bible"
1 Samuel 15:3
"Now go and smite Amalek, and utterly destroy all that they have, and spare them not; but slay both man and woman, infant and suckling, ox and sheep, camel and ass"
[ twitter ]
Ik denk dat het grote probleem is dat er geen internationale vertegenwoordiging is voor de mensen in Gaza, of de Palestijnen in zijn algemeen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat Israël bepaald geen vlekkeloze reputatie heeft op dit vlak en dat als je de rapporten wil bestuderen van onafhankelijke ngo’s daarover je eerst extra kastruimte moet huren. Natuurlijk valt nu niet van elk individueel geval te zeggen of het legitiem is of niet. Maar de fase van voordeel van de twijfel zijn we wel voorbij.
En dat elke keer het ‘ja maar 7 oktober’ argument voorbij komt vanuit Israëlische zijde helpt dan niet. De ernst van de gepleegde misdrijven mag bij dat soort afwegingen namelijk geen rol spelen.
Mss moet jij eigenlijk maar gewoon je blauwe kleurtje terug vragen.quote:
Dat er dingen gebeuren die niet in overeenstemming zijn met het internationale recht weet ik wel zeker. Ik hoef alleen maar te wijzen op die belegering. De precieze omvang van de misstanden ken ik niet. Dat kun je pas achteraf vaststellen, maar ik heb al wel een aantal gevallen zien langskomen waar ik grote twijfels bij heb.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat het grote probleem is dat er geen internationale vertegenwoordiging is voor de mensen in Gaza, of de Palestijnen in zijn algemeen.
Ik proef uit jouw woorden dat jij vindt dat er oorlogsmisdaden plaats vinden. Dat kan zo zijn. Ik weet het niet.
Maar er gaat niemand Netanyahu aanklagen in Den Haag (als ze het al erkend zouden hebben). Er is niemand die het internationaal voor de Palestijnse zaak opneemt, behalve wat losse landen voor hun eigen binnenlandse politiek.
Daar zit wat mij betreft het probleem.
Dit gaat gewoon helemaal niet goed.
Belegeringen zijn volstrekt legitiem. Tenzij het gebied onverdedigd is. Dat is het niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:06 schreef trein2000 het volgende:
Ik hoef alleen maar te wijzen op die belegering.
Wat houd je tegen? (Fucking Ferrarisquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had zo erg graag dikke sigaren gerookt nu
Festivallocatie was volgens mij 48 uur voor aanvang gewijzigd en lag op de route tussen Gaza en de militaire basis in Re'im wat waarschijnlijk het daadwerkelijke doel was omdat daar de algehele surveillance van de IDF over de Gazastrook plaatsvond door o.a. Gaza Division en waar zeer zwaar gevochten isquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De mate van voorbereiding bij dat festival alleen al spreekt dat tegen. Uniformen, positie kiezen bij de uitgaande wegen, timing, alles.
Nee. Altijd neequote:Op zondag 29 oktober 2023 00:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mss moet jij eigenlijk maar gewoon je blauwe kleurtje terug vragen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Goede vraag.![]()
Gisteren weer de oude UI terug gezet. Life goes on. En ik wil me eigenlijk weer meer met Oekraïne bezighouden. Iets wat op ons continent plaats vindt.
Of het 'genocide taal' is weet ik niet. Maar zijn doel was 30 jaar geleden toch al duidelijk? Volgens mij heb jij zelfs dat filmpje gepost van de 28-jarige Netanyahu. Of dat wel of niet goed is weet ik niet, dat gaat veel dieper dan een simpel antwoord. En dat begrijp jij net zo min als ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:02 schreef Slayage het volgende:
Netanyahu declaring invasion: "You must remember what Amalek has done to you, says our Holy Bible"
1 Samuel 15:3
"Now go and smite Amalek, and utterly destroy all that they have, and spare them not; but slay both man and woman, infant and suckling, ox and sheep, camel and ass"
[ twitter ]
Leesvoer: https://puc.overheid.nl/d(...)21-9d63-1cd978cdcba5quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Belegeringen zijn volstrekt legitiem. Tenzij het gebied onverdedigd is. Dat is het niet.
BNW is een paar deurtjes verderquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:05 schreef Slayage het volgende:
De Leviathan gasveld, wat Gaza een kleine Qatar zou moeten makenhttps://nl.wikipedia.org/wiki/Leviathan_(gasveld)
[ twitter ]
Europa is de kaap van Azië.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Goede vraag.![]()
Sws mensen die er een moslims tegen de joden ding van maken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het enige wat jij doet is verdeeldheid proberen te zaaien samen met @:Bansheeboy en @:Slayage (wat je overigens niet lukt) door 1 kant van het verhaal te posten tot vermoeiens toe
Eisen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Leesvoer: https://puc.overheid.nl/d(...)21-9d63-1cd978cdcba5
Een belegering op zichzelf is inderdaad niet verboden. Maar het is wel aan heel veel eisen gebonden, waar Israël overduidelijk niet aan voldeed. Zeker in het begin.
Te veel geklets is Europa en te weinig daden.quote:
De slapende reus, die je als je:quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Te veel geklets is Europa en te weinig daden.
Ik denk, je streeft altijd naar beter als juridische beroepsgroep. En wij, Europeanen, als voorvechters voor de rule based order.quote:
Zakdoekje?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:02 schreef Slayage het volgende:
Je vergeet de onze.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
De slapende reus, die je als je:
- Franse krijgsgeschiedenis
- Duitse krijgsgeschiedenis
- Engelse krijgsgeschiedenis
Kent,
Nooit meer wakker wil maken.
Vooral dit. Maar het maakt wel helder hoe wereldvreemd deze groepen zijn. Kleine greep; XR voor Palestina, Queers voor Palestinaquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Sws mensen die er een moslims tegen de joden ding van maken.Waardoor je niet eens meer met een keppeltje over straat kan in Amsterdam. En er scholen dicht moeten.
Groepen die dit conflict voor eigen gewin gebruiken (dat zijn er veel).![]()
Het is in wezen een grondconflict.
De VN is geen wereldregering, a'la Halo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:34 schreef capricia het volgende:
Maar het feit dat niemand de Gazanen vertegenwoordigt (en er zijn wel meer volkeren op deze aarde waarvoor het zelfde geldt, Oeigoeren etc), maakt dat het internationaal recht kennelijk heel moeilijk uit te voeren is. Er wordt namelijk niemand verantwoordelijk gehouden op internationaal niveau.
Dit is toch een lacune van onze wereldorde tot en met? Van de VN tot onze rule based order.
We kunnen kennelijk alleen met natie-staten overweg.
Nee, niet met je eens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Sws mensen die er een moslims tegen de joden ding van maken.Waardoor je niet eens meer met een keppeltje over straat kan in Amsterdam. En er scholen dicht moeten.
I know.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
De VN is geen wereldregering, a'la Halo.
Wel met een zachte Gquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:39 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Je vergeet de onze.![]()
17e en vroeg 18e eeuws Nederland schopte serieus kont
Joodse Amsterdammers worden uitgescholden, gepest en bespuugd. Een 63-jarige vrouw met om haar nek een kleine David ster werd bij verlaten van de tram uitgescholden voor kech. Gebedskokers die Joodse mensen aan de deuren hebben worden eraf gesloopt. En zo zijn er meer incidenten. (Parool)quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik lees wat je zegt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:46 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Nee, niet met je eens.
Het is wel degelijk een islam-versus-jodendom conflict in beginsel. Ik heb al wel vaker betoogd dat moslims in de wereld verenigd zijn in hun haat tegen Israël. Lang niet alle, gelukkig, maar als je moslims ziet die zogenaamd pro-Palestijns zijn, zijn ze in feite anti-Israël.
En dat heeft te maken met wat er in de kern is gebeurd: het eerste succes van de islam waardoor het 'bewees de ware religie te zijn', was de verovering van de Tempelberg. En die is in 1948 'terugveroverd' door het jodendom, waardoor de islam op zijn grondvesten davert.
Alle moslimextremisten willen primair de vernietiging van Israël en, zoals we hebben gemerkt, van de joden. En dat is wel degelijk een religieus probleem.
Ik verlies gewoon hersencellen bij het lezen van dit soort berichten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:48 schreef ExTec het volgende:
Het zou zomaar allemaal niet waar kunnen zijn, natuurlijk.
[ twitter ]
Ik begrijp dit dan ook niet goed. Zou er wel een gedegen analyse over willen lezen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Joodse Amsterdammers worden uitgescholden, gepest en bespuugd. Een 63-jarige vrouw met om haar nek een kleine David ster werd bij verlaten van de tram uitgescholden voor kech. Gebedskokers die Joodse mensen aan de deuren hebben worden eraf gesloopt. En zo zijn er meer incidenten. (Parool)
Jij bent doof?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..] Er zijn wel meer conflicten te bedenken waar veel onschuldige slachtoffers vallen. Inwoners van Oekraïne bijvoorbeeld.. die hebben het ook zwaar te verduren. Hoor ik nooit iemand over.
die 'onderstroming' is al eeuwen oudquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp dit dan ook niet goed. Zou er wel een gedegen analyse over willen lezen.
Want over de onderdrukking van de Oeigoeren lees je niet dat moslims de straat op gaan of Chinezen lastig vallen.
Die fixie op Israël is heel bijzonder. En dan ook dat afreageren op alle joden die hier gewoon naar school gaan. Of over straat lopen. Ik vind het echt absurd.
Die onderstroming begrijp ik niet.
Nee. Echt verzwegen hier. Topic na topic na topic.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo is het toch? Het vergrootglas ligt erg op het leed van Palestijnen in Gaza. Er zijn wel meer conflicten te bedenken waar veel onschuldige slachtoffers vallen. Inwoners van Oekraïne bijvoorbeeld.. die hebben het ook zwaar te verduren. Hoor ik nooit iemand over.
Een Arabier die wél zelf de Koran heeft gelezen en niet door de lokale haatimam is omgepraatquote:
gaat dit over Artificial Intelligence ? Ai of Alquote:
En bij de daden van Hamas de handen wassen in onschuld...quote:
Maar volgens clubjes als Amnesty is het gebruik van menselijke schilden niet bewezen hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit heeft Hamas slim gedaan. Hun militaire basis die onder het ziekenhuis zit is verbonden aan hun stroom.
Dus al die oproepen voor brandstof voor het ziekenhuis daar profiteren zij direct van mee.
https://www.timesofisrael(...)under-gaza-hospital/
The hospital’s energy infrastructure is also used by Hamas’s underground base, Hagari said, accusing the terror group of using the hospital and its occupants — with 1,500 beds and some 4,000 staff — as human shields.
Ja dat is gewoon een grote klusterfuck.quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit heeft Hamas slim gedaan. Hun militaire basis die onder het ziekenhuis zit is verbonden aan hun stroom.
Dus al die oproepen voor brandstof voor het ziekenhuis daar profiteren zij direct van mee.
https://www.timesofisrael(...)under-gaza-hospital/
The hospital’s energy infrastructure is also used by Hamas’s underground base, Hagari said, accusing the terror group of using the hospital and its occupants — with 1,500 beds and some 4,000 staff — as human shields.
Goldie heeft natuurlijk gelijk. De Pro-Palestina kant is helaas extreem vaak volkomen te kwader trouw. Neem alleen al die maroc nl Telegram kanalen, of Denk of een Erdogan. Is alleen maar antisemitisme.quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:37 schreef slashdotter3 het volgende:
"Stop bombing hospitals"
The disinformation campaign against Israel is going strong.
This is dangerous.
The reason they're blaming Israel for "bombing hospitals" is to create manufactured outrage, leading to civil unrest, violence, Antisemitism & Islamophobia in Canada.
[ twitter ]
Dat zou onder een Hamas regime betekenen dat ze nog luxere auto's rijden, nog duurdere appartementen in Qatar bewonen en nog meer raketten bouwen van dat geld.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:05 schreef Slayage het volgende:
De Leviathan gasveld, wat Gaza een kleine Qatar zou moeten makenhttps://nl.wikipedia.org/wiki/Leviathan_(gasveld)
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |