Festivallocatie was volgens mij 48 uur voor aanvang gewijzigd en lag op de route tussen Gaza en de militaire basis in Re'im wat waarschijnlijk het daadwerkelijke doel was omdat daar de algehele surveillance van de IDF over de Gazastrook plaatsvond door o.a. Gaza Division en waar zeer zwaar gevochten isquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De mate van voorbereiding bij dat festival alleen al spreekt dat tegen. Uniformen, positie kiezen bij de uitgaande wegen, timing, alles.
Nee. Altijd neequote:Op zondag 29 oktober 2023 00:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mss moet jij eigenlijk maar gewoon je blauwe kleurtje terug vragen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Goede vraag.![]()
Gisteren weer de oude UI terug gezet. Life goes on. En ik wil me eigenlijk weer meer met Oekraïne bezighouden. Iets wat op ons continent plaats vindt.
En waar nu te weinig aandacht voor is.
Of het 'genocide taal' is weet ik niet. Maar zijn doel was 30 jaar geleden toch al duidelijk? Volgens mij heb jij zelfs dat filmpje gepost van de 28-jarige Netanyahu. Of dat wel of niet goed is weet ik niet, dat gaat veel dieper dan een simpel antwoord. En dat begrijp jij net zo min als ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:02 schreef Slayage het volgende:
Duidelijke genocidale taal van Netanyahu.
Netanyahu declaring invasion: "You must remember what Amalek has done to you, says our Holy Bible"
1 Samuel 15:3
"Now go and smite Amalek, and utterly destroy all that they have, and spare them not; but slay both man and woman, infant and suckling, ox and sheep, camel and ass"
[ twitter ]
Leesvoer: https://puc.overheid.nl/d(...)21-9d63-1cd978cdcba5quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Belegeringen zijn volstrekt legitiem. Tenzij het gebied onverdedigd is. Dat is het niet.
BNW is een paar deurtjes verderquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:05 schreef Slayage het volgende:
De Leviathan gasveld, wat Gaza een kleine Qatar zou moeten makenhttps://nl.wikipedia.org/wiki/Leviathan_(gasveld)
[ twitter ]
Europa is de kaap van Azië.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Goede vraag.![]()
Gisteren weer de oude UI terug gezet. Life goes on. En ik wil me eigenlijk weer meer met Oekraïne bezighouden. Iets wat op ons continent plaats vindt.
En waar nu te weinig aandacht voor is.
Sws mensen die er een moslims tegen de joden ding van maken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het enige wat jij doet is verdeeldheid proberen te zaaien samen met @:Bansheeboy en @:Slayage (wat je overigens niet lukt) door 1 kant van het verhaal te posten tot vermoeiens toe
Eisen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Leesvoer: https://puc.overheid.nl/d(...)21-9d63-1cd978cdcba5
Een belegering op zichzelf is inderdaad niet verboden. Maar het is wel aan heel veel eisen gebonden, waar Israël overduidelijk niet aan voldeed. Zeker in het begin.
Te veel geklets is Europa en te weinig daden.quote:
De slapende reus, die je als je:quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Te veel geklets is Europa en te weinig daden.
Ik denk, je streeft altijd naar beter als juridische beroepsgroep. En wij, Europeanen, als voorvechters voor de rule based order.quote:
Zakdoekje?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:02 schreef Slayage het volgende:
Duidelijke genocidale taal van Netanyahu.
Je vergeet de onze.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
De slapende reus, die je als je:
- Franse krijgsgeschiedenis
- Duitse krijgsgeschiedenis
- Engelse krijgsgeschiedenis
Kent,
Nooit meer wakker wil maken.
Vooral dit. Maar het maakt wel helder hoe wereldvreemd deze groepen zijn. Kleine greep; XR voor Palestina, Queers voor Palestinaquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Sws mensen die er een moslims tegen de joden ding van maken.Waardoor je niet eens meer met een keppeltje over straat kan in Amsterdam. En er scholen dicht moeten.
Groepen die dit conflict voor eigen gewin gebruiken (dat zijn er veel).![]()
Het is in wezen een grondconflict.
De VN is geen wereldregering, a'la Halo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:34 schreef capricia het volgende:
Maar het feit dat niemand de Gazanen vertegenwoordigt (en er zijn wel meer volkeren op deze aarde waarvoor het zelfde geldt, Oeigoeren etc), maakt dat het internationaal recht kennelijk heel moeilijk uit te voeren is. Er wordt namelijk niemand verantwoordelijk gehouden op internationaal niveau.
Dit is toch een lacune van onze wereldorde tot en met? Van de VN tot onze rule based order.
We kunnen kennelijk alleen met natie-staten overweg.
Nee, niet met je eens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Sws mensen die er een moslims tegen de joden ding van maken.Waardoor je niet eens meer met een keppeltje over straat kan in Amsterdam. En er scholen dicht moeten.
Groepen die dit conflict voor eigen gewin gebruiken (dat zijn er veel).![]()
Het is in wezen een grondconflict.
I know.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
De VN is geen wereldregering, a'la Halo.
Wel met een zachte Gquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:39 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Je vergeet de onze.![]()
17e en vroeg 18e eeuws Nederland schopte serieus kont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |