abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211116871
Ik zet al mijn geld in op Momo.
Capricia gaat dit nooit winnen.
pi_211116878
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 23:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar wat wil je daarin precies van mij horen?
Ik vind het verschrikkelijk.
Waar is je UI
pi_211116882
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 23:43 schreef nixxx het volgende:

[..]
Beetje doods hoor, zit meer F1 Quali te kijken dan hier.. start jij eens een relletje.
Een relletje? :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@mascara-klodder
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:51:31 #129
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211116897
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 23:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is geen strijd hoor, we zijn het gewoon oneens

@capricia O+
pi_211116899
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 23:32 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Dat kan de VS helemaal niet.
Definieer kunnen.
zie email 27 oktober
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:52:49 #131
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211116941
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 23:50 schreef Salina het volgende:

[..]
Een relletje? :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:mascara-klodder
:D

https://9gag.com/gag/a6qgBAe
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211116947
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 23:51 schreef Momo het volgende:

[..]
Het is geen strijd hoor, we zijn het gewoon oneens

@:Capricia O+
Daarom blijft het nog wel leuk om naar te kijken/lezen.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:53:22 #133
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211116956
https://www.timesofisrael(...)th-october-7-attack/
‘Son of Hamas’ in interview: Terrorists brought wrath of God with October 7 attack
In passionate conversation with British television journalist Piers Morgan, Mosab Hassan Yousef, the disowned son of Hamas co-founder, advocates for war to topple bloody regime

twitter
pi_211116970
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 23:50 schreef mascara-klodder het volgende:
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211116977
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 23:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dan hoop ik toch dat de VS Netanyahu al uit z'n ambt heeft gezet ;(
Netanyahu is veel te slim om zomaar afgezet te worden. Zeer intelligente kerel met een helder doel, 30 jaar geleden al. Maar ik kan me een gesprek met een aantal Israli wel herinneren van een jaar geleden (kennissen uit Isral van mij) dat ze bui al wel een zagen hangen dat hij herkozen zou worden en wat daarop zou volgen. Israli en Joden die overigens geen vuil woordje over de Palestijnen hadden en nog steeds niet hebben, maar vooral verdrietig omdat iedereen wel iemand kent die iemand verloren is bij de aanslag en angstig zijn om wat nog meer gaat komen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:55:26 #136
236264 crew  capricia
pi_211117003
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 23:48 schreef Momo het volgende:

[..]
Isral is niks te verwijten aan al die burgerdoden?
De druk op de knop in deze komt bij Isral vandaan (Isral/afzwaaier Hamas in het midden, even van Isral uitgaand).

Dus ja. Hij is altijd een direct burgerslachtoffer van Isral.
Of het een legitiem collateral damage is, kan ik niet beoordelen. Jij wel?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:57:01 #137
236264 crew  capricia
pi_211117026
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 23:50 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Waar is je UI
Goede vraag. :D
Gisteren weer de oude UI terug gezet. Life goes on. En ik wil me eigenlijk weer meer met Oekrane bezighouden. Iets wat op ons continent plaats vindt.
En waar nu te weinig aandacht voor is.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211117045
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 23:55 schreef capricia het volgende:

[..]
De druk op de knop in deze komt bij Isral vandaan (Isral/afzwaaier Hamas in het midden, even van Isral uitgaand).

Laten we het erop houden dat Isral bepaald geen vlekkeloze reputatie heeft op dit vlak en dat als je de rapporten wil bestuderen van onafhankelijke ngo’s daarover je eerst extra kastruimte moet huren. Natuurlijk valt nu niet van elk individueel geval te zeggen of het legitiem is of niet. Maar de fase van voordeel van de twijfel zijn we wel voorbij.

En dat elke keer het ‘ja maar 7 oktober’ argument voorbij komt vanuit Isralische zijde helpt dan niet. De ernst van de gepleegde misdrijven mag bij dat soort afwegingen namelijk geen rol spelen.
zie email 27 oktober
pi_211117085
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 23:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Goede vraag. :D
Gisteren weer de oude UI terug gezet. Life goes on. En ik wil me eigenlijk weer meer met Oekrane bezighouden. Iets wat op ons continent plaats vindt.
En waar nu te weinig aandacht voor is.
Leuke hobby
pi_211117099
Ik had zo erg graag dikke sigaren gerookt nu :7
  zondag 29 oktober 2023 @ 00:01:51 #141
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211117112
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 23:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat is los van de morele discussie sowieso lastig te beoordelen want welke aanwijzingen had IDF dat er Hamas strijders waren? Was IDF op de hoogte hoeveel burgers daar nog zaten? Hoe maken ze die beslissingen? We hebben heel veel informatie niet. Beide partijen zijn ook bezig met online campagne, ik krijg op twitter allemaal reclames van Isralische sources over de oorlog.

Moreel gezien vind ik wel lastig om te zien hoe hele reeks gebouwen plat liggen en er ook veel kinderen slachtoffer zijn, hoe de burgers van voorzieningen worden afgesneden. Een bom op een avondmarkt waar veel burgers zijn op dat moment, zelfs als er ook Hamas is, is dat echt nodig? Ik zou zeker ook kritisch blijven op Isral, dit is brut geweld.
pi_211117126
Duidelijke genocidale taal van Netanyahu.

Netanyahu declaring invasion: "You must remember what Amalek has done to you, says our Holy Bible"

1 Samuel 15:3

"Now go and smite Amalek, and utterly destroy all that they have, and spare them not; but slay both man and woman, infant and suckling, ox and sheep, camel and ass"

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211117129
:9
pi_211117143
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 00:02 schreef Slayage het volgende:
Duidelijke genocidale taal van Netanyahu.

Netanyahu declaring invasion: "You must remember what Amalek has done to you, says our Holy Bible"

1 Samuel 15:3

"Now go and smite Amalek, and utterly destroy all that they have, and spare them not; but slay both man and woman, infant and suckling, ox and sheep, camel and ass"

[ twitter ]
Ga eens weg.
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 00:04:00 #145
236264 crew  capricia
pi_211117152
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 23:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Laten we het erop houden dat Isral bepaald geen vlekkeloze reputatie heeft op dit vlak en dat als je de rapporten wil bestuderen van onafhankelijke ngo’s daarover je eerst extra kastruimte moet huren. Natuurlijk valt nu niet van elk individueel geval te zeggen of het legitiem is of niet. Maar de fase van voordeel van de twijfel zijn we wel voorbij.

En dat elke keer het ‘ja maar 7 oktober’ argument voorbij komt vanuit Isralische zijde helpt dan niet. De ernst van de gepleegde misdrijven mag bij dat soort afwegingen namelijk geen rol spelen.
Ik denk dat het grote probleem is dat er geen internationale vertegenwoordiging is voor de mensen in Gaza, of de Palestijnen in zijn algemeen.
Ik proef uit jouw woorden dat jij vindt dat er oorlogsmisdaden plaats vinden. Dat kan zo zijn. Ik weet het niet.
Maar er gaat niemand Netanyahu aanklagen in Den Haag (als ze het al erkend zouden hebben). Er is niemand die het internationaal voor de Palestijnse zaak opneemt, behalve wat losse landen voor hun eigen binnenlandse politiek.

Daar zit wat mij betreft het probleem.
Dit gaat gewoon helemaal niet goed.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211117161
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 00:03 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ga eens weg.
Mss moet jij eigenlijk maar gewoon je blauwe kleurtje terug vragen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211117175
De Leviathan gasveld, wat Gaza een kleine Qatar zou moeten maken ;) https://nl.wikipedia.org/wiki/Leviathan_(gasveld)

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211117185
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 00:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik denk dat het grote probleem is dat er geen internationale vertegenwoordiging is voor de mensen in Gaza, of de Palestijnen in zijn algemeen.
Ik proef uit jouw woorden dat jij vindt dat er oorlogsmisdaden plaats vinden. Dat kan zo zijn. Ik weet het niet.
Maar er gaat niemand Netanyahu aanklagen in Den Haag (als ze het al erkend zouden hebben). Er is niemand die het internationaal voor de Palestijnse zaak opneemt, behalve wat losse landen voor hun eigen binnenlandse politiek.

Daar zit wat mij betreft het probleem.
Dit gaat gewoon helemaal niet goed.
Dat er dingen gebeuren die niet in overeenstemming zijn met het internationale recht weet ik wel zeker. Ik hoef alleen maar te wijzen op die belegering. De precieze omvang van de misstanden ken ik niet. Dat kun je pas achteraf vaststellen, maar ik heb al wel een aantal gevallen zien langskomen waar ik grote twijfels bij heb.
zie email 27 oktober
pi_211117234
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 00:06 schreef trein2000 het volgende:
Ik hoef alleen maar te wijzen op die belegering.
Belegeringen zijn volstrekt legitiem. Tenzij het gebied onverdedigd is. Dat is het niet.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  zondag 29 oktober 2023 @ 00:10:32 #150
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211117236
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 00:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had zo erg graag dikke sigaren gerookt nu :7
Wat houd je tegen? (Fucking Ferraris :( )
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')