Waar is je UIquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wat wil je daarin precies van mij horen?
Ik vind het verschrikkelijk.
Een relletje?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Beetje doods hoor, zit meer F1 Quali te kijken dan hier.. start jij eens een relletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@mascara-klodder"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Het is geen strijd hoor, we zijn het gewoon oneensquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zet al mijn geld in op Momo.
Capricia gaat dit nooit winnen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Een relletje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mascara-klodder![]()
https://9gag.com/gag/a6qgBAeik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Daarom blijft het nog wel leuk om naar te kijken/lezen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is geen strijd hoor, we zijn het gewoon oneens
@:Capricia
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zet al mijn geld in op Momo.
Capricia gaat dit nooit winnen.
Netanyahu is veel te slim om zomaar afgezet te worden. Zeer intelligente kerel met een helder doel, 30 jaar geleden al. Maar ik kan me een gesprek met een aantal Israli wel herinneren van een jaar geleden (kennissen uit Isral van mij) dat ze bui al wel een zagen hangen dat hij herkozen zou worden en wat daarop zou volgen. Israli en Joden die overigens geen vuil woordje over de Palestijnen hadden en nog steeds niet hebben, maar vooral verdrietig omdat iedereen wel iemand kent die iemand verloren is bij de aanslag en angstig zijn om wat nog meer gaat komenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch dat de VS Netanyahu al uit z'n ambt heeft gezet
De druk op de knop in deze komt bij Isral vandaan (Isral/afzwaaier Hamas in het midden, even van Isral uitgaand).quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Isral is niks te verwijten aan al die burgerdoden?
Goede vraag.quote:
Laten we het erop houden dat Isral bepaald geen vlekkeloze reputatie heeft op dit vlak en dat als je de rapporten wil bestuderen van onafhankelijke ngo’s daarover je eerst extra kastruimte moet huren. Natuurlijk valt nu niet van elk individueel geval te zeggen of het legitiem is of niet. Maar de fase van voordeel van de twijfel zijn we wel voorbij.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:55 schreef capricia het volgende:
[..]
De druk op de knop in deze komt bij Isral vandaan (Isral/afzwaaier Hamas in het midden, even van Isral uitgaand).
Dus ja. Hij is altijd een direct burgerslachtoffer van Isral.
Of het een legitiem collateral damage is, kan ik niet beoordelen. Jij wel?
Leuke hobbyquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Goede vraag.![]()
Gisteren weer de oude UI terug gezet. Life goes on. En ik wil me eigenlijk weer meer met Oekrane bezighouden. Iets wat op ons continent plaats vindt.
En waar nu te weinig aandacht voor is.
Dat is los van de morele discussie sowieso lastig te beoordelen want welke aanwijzingen had IDF dat er Hamas strijders waren? Was IDF op de hoogte hoeveel burgers daar nog zaten? Hoe maken ze die beslissingen? We hebben heel veel informatie niet. Beide partijen zijn ook bezig met online campagne, ik krijg op twitter allemaal reclames van Isralische sources over de oorlog.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:55 schreef capricia het volgende:
[..]
De druk op de knop in deze komt bij Isral vandaan (Isral/afzwaaier Hamas in het midden, even van Isral uitgaand).
Dus ja. Hij is altijd een direct burgerslachtoffer van Isral.
Of het een legitiem collateral damage is, kan ik niet beoordelen. Jij wel?
Ga eens weg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:02 schreef Slayage het volgende:
Duidelijke genocidale taal van Netanyahu.
Netanyahu declaring invasion: "You must remember what Amalek has done to you, says our Holy Bible"
1 Samuel 15:3
"Now go and smite Amalek, and utterly destroy all that they have, and spare them not; but slay both man and woman, infant and suckling, ox and sheep, camel and ass"
[ twitter ]
Ik denk dat het grote probleem is dat er geen internationale vertegenwoordiging is voor de mensen in Gaza, of de Palestijnen in zijn algemeen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat Isral bepaald geen vlekkeloze reputatie heeft op dit vlak en dat als je de rapporten wil bestuderen van onafhankelijke ngo’s daarover je eerst extra kastruimte moet huren. Natuurlijk valt nu niet van elk individueel geval te zeggen of het legitiem is of niet. Maar de fase van voordeel van de twijfel zijn we wel voorbij.
En dat elke keer het ‘ja maar 7 oktober’ argument voorbij komt vanuit Isralische zijde helpt dan niet. De ernst van de gepleegde misdrijven mag bij dat soort afwegingen namelijk geen rol spelen.
Mss moet jij eigenlijk maar gewoon je blauwe kleurtje terug vragen.quote:
Dat er dingen gebeuren die niet in overeenstemming zijn met het internationale recht weet ik wel zeker. Ik hoef alleen maar te wijzen op die belegering. De precieze omvang van de misstanden ken ik niet. Dat kun je pas achteraf vaststellen, maar ik heb al wel een aantal gevallen zien langskomen waar ik grote twijfels bij heb.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat het grote probleem is dat er geen internationale vertegenwoordiging is voor de mensen in Gaza, of de Palestijnen in zijn algemeen.
Ik proef uit jouw woorden dat jij vindt dat er oorlogsmisdaden plaats vinden. Dat kan zo zijn. Ik weet het niet.
Maar er gaat niemand Netanyahu aanklagen in Den Haag (als ze het al erkend zouden hebben). Er is niemand die het internationaal voor de Palestijnse zaak opneemt, behalve wat losse landen voor hun eigen binnenlandse politiek.
Daar zit wat mij betreft het probleem.
Dit gaat gewoon helemaal niet goed.
Belegeringen zijn volstrekt legitiem. Tenzij het gebied onverdedigd is. Dat is het niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:06 schreef trein2000 het volgende:
Ik hoef alleen maar te wijzen op die belegering.
Wat houd je tegen? (Fucking Ferrarisquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had zo erg graag dikke sigaren gerookt nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |