Het sleept zich lang voort in Oekraïne maar zeker in het begin was er zeer veel aandacht voor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo is het toch? Het vergrootglas ligt erg op het leed van Palestijnen in Gaza. Er zijn wel meer conflicten te bedenken waar veel onschuldige slachtoffers vallen. Inwoners van Oekraïne bijvoorbeeld.. die hebben het ook zwaar te verduren. Hoor ik nooit iemand over.
Waarbij ze ondertussen wel andere ziekenhuizen bombarderen, klopt niet met jouw constatering.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:21 schreef capricia het volgende:
Waarbij ze ondertussen de hoofdkwartieren onder ziekenhuizen niet in puin leggen vanwege het feit dat het ziekenhuizen zijn, klopt niet met deze stelling.
Niks raars aan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare vraag?
Dat is onzin. De focus ligt nu even op Israël/Gaza. En ergens misschien ook goed. Dan zijn er wat minder zeikers hoeveel geld er wordt besteed aan wapens voor Oekraïne. De simpele mensen vergeten de 'andere' oorlog nu, degene die bepalen niet hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo is het toch? Het vergrootglas ligt erg op het leed van Palestijnen in Gaza. Er zijn wel meer conflicten te bedenken waar veel onschuldige slachtoffers vallen. Inwoners van Oekraïne bijvoorbeeld.. die hebben het ook zwaar te verduren. Hoor ik nooit iemand over.
'Wat ziekenhuizen' moet je niet lezen dat ze er een paar hebben omgelegd, denk dat je die verkeerd begrepen hebt (en ook matig geformuleerd door mij).quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:21 schreef capricia het volgende:
[..]
'wat ziekenhuizen'? Volgens mij hebben ze alle ziekenhuizen overeind laten staan.
Er is geen schone manier. Maar zeggen dat:
[..]
Waarbij ze ondertussen de hoofdkwartieren onder ziekenhuizen niet in puin leggen vanwege het feit dat het ziekenhuizen zijn, klopt niet met deze stelling.
Die kun je hebben!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar @:sp3c is wakker. Dus ik ben weg hier. Berg je allemaal!
Welke ziekenhuizen zijn er dan in as gelegd de afgelopen paar weken door de IDF? En dan niet die afzwaaier van de Palestijnen zelf.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:23 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Waarbij ze ondertussen wel andere ziekenhuizen bombarderen, klopt niet met jouw constatering.
Jawel, je suggereert namelijk dat ik alleen de Palestijnen zielig zou vinden. Waar haal je dat vandaan..quote:
Promises, promises...quote:
https://www.bmj.com/content/373/bmj.n1300quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke ziekenhuizen zijn er dan in as gelegd de afgelopen paar weken door de IDF? En dan niet die afzwaaier van de Palestijnen zelf.
(Kan zijn dat ik iets gemist heb..)
Geen idee over getroffen ziekenhuizen nu. Informatie is ook lastig te verifiëren nu. Maar bijvoorbeeld die avondmarkt die ook vol met burgers was?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke ziekenhuizen zijn er dan in as gelegd de afgelopen paar weken door de IDF? En dan niet die afzwaaier van de Palestijnen zelf.
(Kan zijn dat ik iets gemist heb..)
Ik hoop op sarcasme, 2,2 miljoen doden lijkt mij sterk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:30 schreef UitStraling het volgende:
Vrij forse kans dat er over een week of 2 nog maar een stuk of 200.000 Gazanen in leven over zijn.
Blijft staan dat die hoofdkwartieren onder die ziekenhuizen liggen. En dat Israël dat niet in as heeft gelegd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
'Wat ziekenhuizen' moet je niet lezen dat ze er een paar hebben omgelegd, denk dat je die verkeerd begrepen hebt (en ook matig geformuleerd door mij).
Kijk eens voorbij de ziekenhuizen. Dan zie je wat ik bedoel.
Dan hoop ik toch dat de VS Netanyahu al uit z'n ambt heeft gezetquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:30 schreef UitStraling het volgende:
Vrij forse kans dat er over een week of 2 nog maar een stuk of 200.000 Gazanen in leven over zijn.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:30 schreef UitStraling het volgende:
Dat kan de VS helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch dat de VS Netanyahu al uit z'n ambt heeft gezet
Ik reageerde op 'andere ziekenhuizen bombarderen'.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen idee over getroffen ziekenhuizen nu. Informatie is ook lastig te verifiëren nu. Maar bijvoorbeeld die avondmarkt die ook vol met burgers was?
Grotere kans dat er dan 200.000 dood zijn als het zo doorgaatquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zojuist een bron gestuurdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik reageerde op 'andere ziekenhuizen bombarderen'.
Die zijn er dus niet.
Kak.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar @:sp3c is wakker. Dus ik ben weg hier. Berg je allemaal!
Nogmaals, internationale steun. Soms moet je iets slechts niet doen om er beter/niet slechter van te worden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Blijft staan dat die hoofdkwartieren onder die ziekenhuizen liggen. En dat Israël dat niet in as heeft gelegd.
Van voor deze Hamas pogrom.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:33 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een bron gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |