Waarom moet het voor de hamas pogrom? Het is duidelijk dat Israel bereid is om ziekenhuizen te bombarderen vanuit mijn bron. Jouw stelling dat ze dat nu niet doen is not holding waterquote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:30 schreef UitStraling het volgende:
Vrij forse kans dat er over een week of 2 nog maar een stuk of 200.000 Gazanen in leven over zijn.
Jouw lijstje gaat toch helemaal niet om 'goedheid'? Het gaat om wat er daadwerkelijk gebeurt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nogmaals, internationale steun. Soms moet je iets slechts niet doen om er beter/niet slechter van te worden.
Dat hoeft niet altijd uit goedheid. Kijk voorbij die ziekenhuizen, je focust je daar veel te veel op.
Mja geen idee. Denk dat de VS hem wel kan laten vervangen uiteindelijk als ze echt willen. Zijn politieke carrière is al enorm wankel.quote:
VS heeft over het algemeen weinig moeite met een staatshoofd/leider van een buitenlandse natie afzetten hoor.quote:
BNWquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mja geen idee. Denk dat de VS hem wel kan laten vervangen uiteindelijk als ze echt willen. Zijn politieke carrière is al enorm wankel.
Deze oorlog komt ook Bibi goed uit. Geen theorie erover verder, is gewoon zo dat het hem niet slecht uit komt. Land heeft nu behoefte aan een 'sterk man'.
Lolquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo is het toch? Het vergrootglas ligt erg op het leed van Palestijnen in Gaza. Er zijn wel meer conflicten te bedenken waar veel onschuldige slachtoffers vallen. Inwoners van Oekraïne bijvoorbeeld.. die hebben het ook zwaar te verduren. Hoor ik nooit iemand over.
haha wtfquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Inwoners van Oekraïne bijvoorbeeld.. die hebben het ook zwaar te verduren. Hoor ik nooit iemand over.
'Het interesseert ze geen moer' betekent niet automatisch dat je alles met je domme kop platgooit omdat 'I don't give a fuck'. Ze denken echt wel na in Israël wat dat voor gevolgen heeft voor hun positie. Dat heeft niks met interesse in de Gazanen te maken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Jouw lijstje gaat toch helemaal niet om 'goedheid'? Het gaat om wat er daadwerkelijk gebeurt.
Ik vind het echt raar dat je 'goedheid' erbij haalt.
Er kunnen 1000 en 1 overwegingen zijn. Ondertussen heeft Israël geen enkel ziekenhuis met een Hamas hoofdkwartier in as gelegd.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik reageerde op 'andere ziekenhuizen bombarderen'.
Die zijn er dus niet.
Waarom zo ontwijkend gedrag op dit vlak? Er vallen ook gewoon veel burgerslachtoffers, ook door Israël. Zijn genoeg geverifieerde beelden van situaties waar veel burgerslachtoffers vielen. En IDF wist natuurlijk ook wel gewoon dat op die plekken veel burgers zijn. Waarom kan daar niks van gezegd worden omdat nu geen ziekenhuizen gebombardeerd werden?quote:
Gemiddeld 24 Palestijnse slachtoffers voor 1 Israelische zelfs.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:40 schreef Momo het volgende:
Er vallen ook gewoon veel burgerslachtoffers, ook door Israël.
Okay.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
'Het interesseert ze geen moer' betekent niet automatisch dat je alles met je domme kop platgooit omdat 'I don't give a fuck'. Ze denken echt wel na in Israël wat dat voor gevolgen heeft voor hun positie. Dat heeft niks met interesse in de Gazanen te maken.
Waarom? Ik zeg toch dat het geen theorie is verder. Soms lopen dingen als ze lopen. Deze oorlog verlengt Bibi's politieke carrière waarschijnlijk. Oorlog maakt vaak populair.quote:
Dat kanquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay.
We verschillen hierin van mening.
Ik begrijp je standpunt.
Huh?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:40 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Waarom zo ontwijkend gedrag op dit vlak? Er vallen ook gewoon veel burgerslachtoffers, ook door Israël. Zijn genoeg geverifieerde beelden van situaties waar veel burgerslachtoffers vielen. En IDF wist natuurlijk ook wel gewoon dat op die plekken veel burgers zijn. Waarom kan daar niks van gezegd worden omdat nu geen ziekenhuizen gebombardeerd werden?
Ze hebben dat gedaan met alleen maar zwakke landen. Discutabel? Absoluut.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
VS heeft over het algemeen weinig moeite met een staatshoofd/leider van een buitenlandse natie afzetten hoor.
Het was ook enigszins met een kwinkslag in deze.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze hebben dat gedaan met alleen maar zwakke landen. Discutabel? Absoluut.
Beetje doods hoor, zit meer F1 Quali te kijken dan hier.. start jij eens een relletje.quote:
Ik weetquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het was ook enigszins met een kwinkslag in deze.
En nu? Is wel een makkelijke manier om met honderden/duizenden burgerdoden om te gaan. Om dat artikel van eerder vandaag van de BBC te quoten. 4-jarige Omer wordt geslacht door de barbaren van Hamas. 4-jarige Omar krijgt een bom van Israël/afzwaaier Hamas op zijn hoofd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh?
Ik heb daar geen moeite mee hoor.
Om te erkennen dat er burgerslachtoffers vallen.
En nu?
Maar wat wil je daarin precies van mij horen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
En nu? Is wel een makkelijke manier om met honderden/duizenden burgerdoden om te gaan. Om dat artikel van eerder vandaag van de BBC te quoten. 4-jarige Omer wordt geslacht door de barbaren van Hamas. 4-jarige Omar krijgt een bom van Israël/afzwaaier Hamas op zijn hoofd.
Israël is niks te verwijten aan al die burgerdoden?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wat wil je daarin precies van mij horen?
Ik vind het verschrikkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |