Het is in ieder geval geen fok!er, anders was het minimaal 30 cm geweestquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Minder dan een centimeter?
Volgens mij was het zijn hele schouder plus een deel van zijn hoofd en zó klein is die jongen toch ook niet.
Gelukkig zitten wij qua betreurenswaardige humor nog wel op één lijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen fok!er, anders was het minimaal 30 cm geweest
Of dat waar is, moet de VAR eerst nog beoordelen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig zitten wij qua betreurenswaardige humor nog wel op één lijn.
Daar ga je niet veel kopduels mee winnen.quote:
Het is een betreurenswaardige avondquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig zitten wij qua betreurenswaardige humor nog wel op één lijn.
Tenzij de bal op kniehoogte is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ga je niet veel kopduels mee winnen.
Die zien ze dan over het hoofd als hij buitenspel staat.quote:
Zal je zien dat 'ie straks gewoon de gelijkmaker binnenkopt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zien ze dan over het hoofd als hij buitenspel staat.
Als zelfs Sneijder met het hoofd kan scoren...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal je zien dat 'ie straks gewoon de gelijkmaker binnenkopt.
Ik heb ook nog een DickieloopthuilendvanhetveldafnadewedstrijdNederlandFrankrijk.gif:quote:
Is er iemand bij je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:16 schreef Strani het volgende:
Ik merk dat mijn aandacht voor de wedstrijd begint te verzwakken.
Ja, dit is ook wel redelijk gespeeld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:16 schreef Strani het volgende:
Ik merk dat mijn aandacht voor de wedstrijd begint te verzwakken.
Met deze selectie hebben we daar ook niks te zoeken.quote:
Albanië gaat ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met deze selectie hebben we daar ook niks te zoeken.
Geen voorkeur wie?quote:
Schotland ook niet. Maar die hopen het EK toch wel te halen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met deze selectie hebben we daar ook niks te zoeken.
Niets mis met een debutantenbal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gelukkig nog een debutant erbij.
Ik begon ook al te denken dat ons probleem was dat we teveel ervaring op het veld hadden staan.
Ik bedoel maar, die Fransen zijn een en al ervaring en wat hebben die nu helemaal bereikt? Een schamele 0 - 2 voorsprong tegen een groepje debutanten.
Dat jij nog niet als analist in de studio zitquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gelukkig nog een debutant erbij.
Ik begon ook al te denken dat ons probleem was dat we teveel ervaring op het veld hadden staan.
Ik bedoel maar, die Fransen zijn een en al ervaring en wat hebben die nu helemaal bereikt? Een schamele 0 - 2 voorsprong tegen een groepje debutanten.
Als hij blijft scoren mag hij zoveel kauwgom kauwen als hij wilquote:
dequote:
Waarom niet eerder in de wedstrijdquote:
DIT.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:40 schreef Strani het volgende:
Oh man dan wil je toch extra graag scoren, als de uitfans gewoon al hun volkslied gaan zitten zingen.
Wederom een vlijmscherpe naspelling Redefine.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:42 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk wel wat ik al had verwacht. Best aardig spelen, maar dan toch nipt verliezen.
Nee, niet meer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Staat de telefoon van Luctor nog roodgloeiend?
Oh, niet in het vliegtuig dusquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef Em31 het volgende:
Nouja, als je dan nu niet van Griekenland kan winnen is het in ieder geval ook je eigen schuld.
Onlyfans.com?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij 0-2 verwachtte ik ook nog wel een aansluitingstreffer, maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Wederom een vlijmscherpe naspelling Redefine.
Tja, iemand moet het doen he.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Wederom een vlijmscherpe naspelling Redefine.
Jahaaaa Emquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef Em31 het volgende:
Nouja, als je dan nu niet van Griekenland kan winnen is het in ieder geval ook je eigen schuld.
Ik ging bij een stand van 1-2 ook wel uit van een bal op de lat voor Mbappe. Wat mij betreft wees alles daarop.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij 0-2 verwachtte ik ook nog wel een aansluitingstreffer, maar niet meer dan dat.
Die heeft nog ruim een uur dienst.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In een privéjet kun je gewoon appen en surfen enzo.quote:
En ook die gele kaart voor Kylian he. Die zagen we ook allemaal wel aankomen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ging bij een stand van 1-2 ook wel uit van een bal op de lat voor Mbappe. Wat mij betreft wees alles daarop.
En het affluiten door de scheidsrechter leek ook onafwendbaar!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ook die gele kaart voor Kylian he. Die zagen we ook allemaal wel aankomen.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ging bij een stand van 1-2 ook wel uit van een bal op de lat voor Mbappe. Wat mij betreft wees alles daarop.
Nu niet gaan overdrijven hequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
En het affluiten door de scheidsrechter leek ook onafwendbaar!
Ik ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben alvast een beetje woest voor als het wel misgaat
Nu pas?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |